Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ja lämmin talvitakki?

Vierailija
02.12.2014 |

Aion ostaa veronpalautuksilla itselleni uuden talvitakin. Haluaisin tosi lämpimän ja mielellään sellaisen, jota jaksaa käyttää vuosia. Mitä av-mammat suosittelette?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin viime talvena Zalandon valikoimista todella lämpimän parkatakin, merkki on Mint&Berry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki.

Vierailija
4/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canadian Goose

Vierailija
5/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moncler

Vierailija
6/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lämpimän ja laadukkaan, vaihtoedot ovat: untuvatoppatakki. Suurin osa villakangastakeista on sellaisia ohutvuorisia.

Melkein teettäisin sellaisen villakangastakin, jossa olisi irrotettava välivuori. Huppu olisi hyvä, sekin voisi olla irrotettava. Silloin takki käy sekä lämpimänä että kylmänä talvena, syystakkina että talvitakkina.

Vierailija
7/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvatakki. Joutsen on laadukas (ja kallis). Kevytuntuvatakit ovat nykyään ihania.

Vierailija
8/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo untuvatakit kestää käyttöä? Pysyykö untuva paikallaan vai rupeaako täyte valumaan? Itse mietin canada goosea ja fjällräveniä... Mutta täytyypä katsoa myös joutsenen valikoima.

-ap

Vierailija
9/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:13"]

Miten nuo untuvatakit kestää käyttöä? Pysyykö untuva paikallaan vai rupeaako täyte valumaan? Itse mietin canada goosea ja fjällräveniä... Mutta täytyypä katsoa myös joutsenen valikoima.

-ap

[/quote]

Mun kaveri osti Joutsen-takin usea vuosi sitten ja vannoo sen nimeen. Hyvin on kuulema kestänyt.

Canada Goose on myös laadukas, mutta osta laillisesta myyntipaikasta -- Kiinasta tulee paljon feikkikamaa, eli netistä ei kannata ostaa "tarjouksesta". Fjällräven samoin ihan laadukas sekin. North Face. Onhan noita.

Vierailija
10/10 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttoppatakin voi pistää villakangastakin alle ja siinä on sit lämmin takki irroitettavalla vuorella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän