Vinkkejä missä tavata "salarakasta"?
kumpikin naimisissa eli kodit ei käy. Ei Jeesusteluja kiitos :)
Kommentit (14)
No miten olisi ihan perus hotelli?
Muista hioa selitykset myös kohdilleen...
Kylmä ämmä, just sun kaltaisia vihaan.
Seksi ei varmaan ole kovin villiä, kun sulla ei riitä mielikuvitus edes paikkojen keksimiseen?
Eikä sitten unohdeta hotellikuittia taskuun ;)
Mä toin aina risteilyiltä lapsille karkkia niin tiesivät että olin laivalla oikeasti, ja matkalle lähtiessä otin aina työkoneen mukaan että näyttää siltä kuin töitä siellä tehtäisiin.. Tai tehtiinhän siellä töitä, tosin hieman erilaisia mitä mies luuli.. ;)
Nro 2 jatkoi
Miten menee kotona läpi kerran kuussa risteily?
Mitäs sitten kun joku teistä jää kiinni ja petetty lähtee hakemaan oikeutta kirveen kanssa, kiinnostaako jeesustelut sen jälkeen? Kannattaisko olla leikkimättä vakavilla asioilla?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:35"]
Mä toin aina risteilyiltä lapsille karkkia niin tiesivät että olin laivalla oikeasti, ja matkalle lähtiessä otin aina työkoneen mukaan että näyttää siltä kuin töitä siellä tehtäisiin.. Tai tehtiinhän siellä töitä, tosin hieman erilaisia mitä mies luuli.. ;) Nro 2 jatkoi
[/quote]
Ei ap:lla ole töitä, hänellä ei siis menisi läpi tuollainen selitys. :( Ap, voit sanoa käyväsi kerran kuussa työkkärin jollain työllistämiskurssilla!
Meinaatko, että vaan työttömät pettää :)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:35"]
Mä toin aina risteilyiltä lapsille karkkia niin tiesivät että olin laivalla oikeasti, ja matkalle lähtiessä otin aina työkoneen mukaan että näyttää siltä kuin töitä siellä tehtäisiin.. Tai tehtiinhän siellä töitä, tosin hieman erilaisia mitä mies luuli.. ;) Nro 2 jatkoi
[/quote]
Oksettavaa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:36"]
Mitäs sitten kun joku teistä jää kiinni ja petetty lähtee hakemaan oikeutta kirveen kanssa, kiinnostaako jeesustelut sen jälkeen? Kannattaisko olla leikkimättä vakavilla asioilla?
[/quote]
No hyvänen aika, sehän ei taas ole pettäjän syy, kirveeseen tarttuva tekee kyllä sen päätöksen ihan omassa päässään ja on ihan itse siitä vastuullinen. Eipä sillä, en kyllä pettämistä hyväksy itsekään. Jos on naitava jotakin muuta, on otettava ero sitä varten.
No riippuen kuinka usein tapailette. Me käydään salarakkaan kanssa pitkillä ajeluilla, välillä otetaan hotelli jostain random kaupungista ja risteilyt on ihan parhaita. Käydään kerran kuukaudessa risteilyllä, eli "kokousmatkalla" ;).