Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö lopettaa työt?

Vierailija
02.12.2014 |

Opiskelujen ohella olen töissä tavaratalossa. Minulla on vielä perehdytys käynnissä. Rahaa tarvitsen pienen opintotuen vuoksi. Kuitenkin tuntuu, että olen ehkä liian herkkä tähän työhön.

Lyhyessä ajassa on tullut paljon haukkuja asiakkailta ja olen sellainen ihminen, että kaikki jää mieleen pyörimään. Kaikkea en vielä tiedä ja joudun kysymään usein muilta myyjiltä apua, mikä on aiheuttanut asiakkaissa närkästystä.

Kaikkia käytäntöjäkään en tiedä ja kerran erehdyin ensinantamaan väärää tietoa asiakkaalle ( jonka korjasin miltei heti). Siitä seurasi sitten kassalla kovaääninen saarna siitä miten tämä tyttö on väittänyt väärin ja tietenkin haukut miten nuoret eivät nykyään osaa sitä tai tätä. Muiden asiakkaiden tuijottaessa.

Pakko vähän purkaa sydäntä. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/3 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lopeta töitä. Olen ollut itse enemmän ja vähemmän töissä kaupan alalla opintojen ohessa ja kokemuksesta osaan kertoa, että tuollaista käytöstä kohtaan kasvaa aika pian paksu nahka. Eli toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos vaan :) Töistä saamillasi rahoilla voit sitten lentää etelään auringon alle ja naureskella drinksu kädessä näille ah niin ihanille asiakkaille (jotka siis maksavat palkkasi asioimalla liikkeessänne) ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä lopeta. Elämä opettaa ja älä nöyrry. Pikkuhiljaa tulet vahvemmaksi ja se lisää itsetuntoasi ja - arvostustasi.
Vaikeuksien edessä ei kuulu luovuttaa vaan rohkeasti tuulta päin. Pian olet jo rautainen ammattilainen ja et ole moksiskaan hankalista asiakkaista. se jos mikä tekee hyvää ihmismielelle! Tsemppiä!