Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huolestun helposti kaikesta ja ajattelen ihmiset eivät pidä minusta?

Vierailija
07.10.2021 |

Lisäksi pelkään virheitä, että teen väärin ja että hajotan asioita. Asperger? Kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika itsellä.

Vierailija
2/11 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi ovat kasvattaneet sinut tuollaiseksi.

Vierailija
4/11 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä suomalaisen pikkuporvarin ajattelua, yhteiskunnan peili.

Vierailija
5/11 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin yleisinhimillisiä piirteitä, ei mitään vakavaa, turha pohtia ainakaan mitään persoonallisuushäiriödiagnoosia tuon pohjalta

Vierailija
6/11 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut moittivat ja ylikriittiset vanhemmat? Tai vanhemmat olleet itse samanlaisia huolehtijoita?

Vierailija
7/11 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko johtua kiusaamisesta joka jäänyt vaivaamaan?

Vierailija
8/11 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuutesi on vaan tuollainen, ei mitään vakavaa. Olen itse ollut samanlainen ja vanhemmiten rentoutunut. En myöskään mieti, että minusta ei tykätä. Ei kenestään muustakaan sen kummemmin tykätä. Tuo on omaa epävarmuuttasi.

Vierailija
9/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko siis, että joku täällä, sinua lähemmin tuntematta osaa kertoa vastauksen? Mene asiantuntijalta kysymään! Kerro hänelle elämäsi ja hän auttaa sinua ymmärtämään, mistä kaikki johtuu! Olen NIIN kyllästynyt teihin valittelijoihin ja ahdistuneisiin, jotka eivät lähde oikeasti itse asioitaaan hoitamaan!

Vierailija
10/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko siis, että joku täällä, sinua lähemmin tuntematta osaa kertoa vastauksen? Mene asiantuntijalta kysymään! Kerro hänelle elämäsi ja hän auttaa sinua ymmärtämään, mistä kaikki johtuu! Olen NIIN kyllästynyt teihin valittelijoihin ja ahdistuneisiin, jotka eivät lähde oikeasti itse asioitaaan hoitamaan!

ei rahaa

Vierailija
11/11 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuutesi on vaan tuollainen, ei mitään vakavaa. Olen itse ollut samanlainen ja vanhemmiten rentoutunut. En myöskään mieti, että minusta ei tykätä. Ei kenestään muustakaan sen kummemmin tykätä. Tuo on omaa epävarmuuttasi.

Itsellä täysin samanlaista. Sain mukavahkon työn ja nyt mietin että mitä ihmiset musta ajattelee kun työ on sellainen mitä ei arvosteta…eli tämä ajatusmalli on itsellä vähän joka asiassa😬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä