Jenkeissä Texasin rajalla asiat päin prinkkalaa. Kartellit käyvät jo kauppaa rajalla.
Kommentit (11)
En minä ainakaan ala katsomaan videota jota edes ap itse ei jaksa kommentoida.
Texas ei ole jenkeissa koittakaa tajuta etta Yhdysvallat ei ole sama kuin jenkit. Mika siina on niin vaikeaa
Mitä ihmettä tuo tarkoittaa, että kartellit käyvät "jo" kauppaa rajalla. Onhan ne siellä käyneet kauppaa ja kuljettaneet aineita ja ihmisiä vuosikymmeniä. Ei tässä ole mitään uutta eikä mikään ole muuttunut käytännössä aiemmasta.
Vierailija kirjoitti:
Texas ei ole jenkeissa koittakaa tajuta etta Yhdysvallat ei ole sama kuin jenkit. Mika siina on niin vaikeaa
Oikeassa olet, Texas on ihan oma todellisuudesta irtautunut maailmansa....
Oikeasti, 1860 luvulla olisi pitänyt antaa etelävaltioiden mennä menojaan niin olisi säästytty monelta harmilta. Niin erilaiset ovat näkökulmat siellä. Pohjois ja etelävaltiot olisivat voineet jatkaa itsenäisinä yksikköinä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on ettei näihin videoaloituksiin koskaan tule mitään vastauksia?
Luulisi että jotakuta kiinnostaisi, täällä vastaillaan ihan tyhjänpäiväisiin ketjuihin muutenkin
Ei minua ainakaan kiinnosta ruveta kommentoimaan Fox Newsin videoita, ovat niin yksipuolisia etta nimikin lausutaan Faux News. Jos edes kerran tulisi tasapuolista kommenttia niin ehka sitten. Mutta niin kauan kun siella haarii Tucker Carlson ja Sean Hannity niin olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on ettei näihin videoaloituksiin koskaan tule mitään vastauksia?
Luulisi että jotakuta kiinnostaisi, täällä vastaillaan ihan tyhjänpäiväisiin ketjuihin muutenkin
Ei minua ainakaan kiinnosta ruveta kommentoimaan Fox Newsin videoita, ovat niin yksipuolisia etta nimikin lausutaan Faux News. Jos edes kerran tulisi tasapuolista kommenttia niin ehka sitten. Mutta niin kauan kun siella haarii Tucker Carlson ja Sean Hannity niin olkoon.
Faux lausutaan kyllä niin eri tavalla ettei tuota edes tunnista samaksi jos ei näe kirjoitettuna.
Biden on vähintäänkin yhtä tiukka rajanvalvonnan suhteen kuin trump. Justhan se foxnews roska väki haukkui bideniä siitä että pikku lapsia pidetään häkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Biden on vähintäänkin yhtä tiukka rajanvalvonnan suhteen kuin trump. Justhan se foxnews roska väki haukkui bideniä siitä että pikku lapsia pidetään häkeissä.
https://www.kusi.com/photos-of-bidens-migrant-detention-facility-show-c…
Vierailija kirjoitti:
Ei ole läheskään, mutta ei Biden yksin ja käden käänteessä pysty kaikkea muuttamaan. Obamakin halusi sulkea Guantanamon mutta se ei tapahdu sormia napsauttamalla.
Miten ne tuhannet haitilaiset paasivat saareltaan Meksikon rajalle? Siina on tarvittu lentokoneita ja laivoja. Kukahan avusti tata koyhaa vakea?