Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tunnesyöjä? Miten se ilmenee? Oletko ennen ollut ja oppinut pois?

Vierailija
02.12.2014 |

Meitä tunnesyöjiä on varmasti paljon. Itse olen tunnesyöjä. Ollut jo hyvin kauan. Vaikeinta on kun syön moneen tunteeseen, en pelkästään suruun,niinkuin ajatellaan.Syön makeita herkkuja läjäpäin kun olen väsynyt, kun olen yksin, kun ei ole erityistä tekemistä,kun olen iloinen,kun olen alakuloinen, syvään ahdistukseen en pysty syömään mitään,oksettaa. Mutta siis ihan sellaiseen perus hellimiseen,hyvän olon tuottamiseen,väsymykseen työpäivän jälkeen,omaan aikaan ja sitä kautta ihanaan hetkeen,on mukava istuskella sohvalla,katsoa omia lempi ohjelmia ja herkutella. paljon. paljon herkkuja. Pakko olisi oppia tästä eroon. Haluan laihtua, haluan lopettaa tämän, haluan olla terve ja jaksaa,voida hyvin. Olen nuorikin vielä..26v.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/2 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Just kävin töiden jälkeen kaupassa ja ostin kassillisen herkkuja, koska isoveljen hautajaiset ovat tänä viikonloppuna ja ahdistaa ajatuskin. En tosin osta sokerisia herkkuja, vaan erilaisia luomuvihanneksia ja hedelmiä, joita voi vetää paremmalla omallatunnolla. Luuletko että se toimisi sinulla? :) Rahaakin säästyy, laskeskelin juuri että 89 sentin porkkanakilo kestää kauemmin kuin kolmen euron suklaalevy, mutta sisältää silti ravinteita ja kuitua, kun taas suklaa on ravintoarvoiltaan melko heikkoa. Kannattaa aloittaa makeista hedelmistä tai vihanneksista (kirsikkatomaatti, omena, banaani, appelsiini, meloni...) jos on tottunut karkkiin tai vastaavaan, ja alkaa hitaasti ostaa tuotteita, joissa on vähemmän fruktoosia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla