Onko "yksi naisista " miehiä olemassa?
oletteko tavanneet?
Kommentit (20)
Bb-Nino on vanha luokkakaveri ja ala-asteelta saakka oli "yksi meistä tytöistä". Hassu pienikokoinen punatukkainen poika. Hypittiin narua ja twistiä. Lämmöllä muistelen :)
Turussa ollaan eräällä sekaporukalla käyty ties missä, nyt vaan porukan miehet on aika tehokkaasti parituneet niin aika usein olen sitten jossain baarissa tai terasilla kuuden tai kahdeksan naisen kanssa. Ja aika usein olen sitten ollut jonkun naisen luona yötä ihan vaan nukkumassakin. Nyt taitavat kyllä jäädä keskenään kun näyttäisi pahasti että itsekin tulee pariuduttua ihan muista piireistä olevan naisen kanssa.
Kuten joku sanoi, miehen ei ole coolia olla yksi naisista kun taas naisen on coolia olla yksi miehistä. Miksi? Koska miestä sukupuolena on kautta aikojen arvostettu naista enemmän. Miettikää ja verratkaa nyt sanontoja: "Kunnon neiti!" ja "Kunnon äijä!".
Että mikä tasa-arvo?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:21"]Miettikää ja verratkaa nyt sanontoja: "Kunnon neiti!" ja "Kunnon äijä!".
Että mikä tasa-arvo?
[/quote]
Musta noi molemmat on irvailua. "Kunnon äijä" tarkoittaa sellaista perinteistä "miehistä urpoa", joka ei itse tajua olevansa taukki.
Naisporukassa viihtyviä miehiä? Joo, muistan kaksi-kolme parasta kaveria yläasteelta vaikka. He kaikki olivat koulumenestyjiä ja viihtyivät meidän samanalaisten tyttöjen kanssa. Oli sellainen 6 hengen porukka, kaikki luokan hikkejä. Ilmeisen älykkäitä poikia, joita ei kiinnostanut röhönauraminen ja opettajien kiusaaminen jätkäsakissa, vaan opiskelu ja sosiaalinen toiminta. Järkksimme porukalla koko luokalle joka vuosi luokkaretket ja pikkujoulujuhlatkin olivat PERHEtapaamisia, joihin vanhemmat ja sisarukset oikeasti tulivat.
Muistan opettajien sanoneen, ettei koulussa ole ikinä ollut samanlaista luokkaa, jäimme historiaan. Pojista kasvoi motoristimiehiä, yksityisyrittäjiä, perheenisiä. Parilla sanalla sanoen: älykkäitä, sosiaalisia.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:52"]
oletteko tavanneet?
[/quote]Minusta homojen rinnastaminen naisiin on median luoma vitsi. Heteromiehistä huomattavan iso osa haaveilee romantiikasta ja parisuhteesta. Suurin osa homoista haaveilee suojaamattomasta irtoseksistä mahdollisimman suuren miesmäärän kanssa. Kumpi näistä muistuttaa enemmän naista?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:21"]Miettikää ja verratkaa nyt sanontoja: "Kunnon neiti!" ja "Kunnon äijä!". Että mikä tasa-arvo? [/quote] Musta noi molemmat on irvailua. "Kunnon äijä" tarkoittaa sellaista perinteistä "miehistä urpoa", joka ei itse tajua olevansa taukki.
[/quote]
Kun miestä nimitetään neidiksi tai ämmäksi, se on negatiivinen ja nälvivä ilmaisu kun taas äijittely viittaa "tosi mieheen". Mietitääs myös sanontoja kuten "kestä se kuin mies" tai "sillä on munaa tehdä se" tai "siinä on miehekkään kokoinen annos".
Juu. Naapurin poika oli tyttöporukassa koulussa ja nyt ihan naimisissa naisen kanssa.
En ole tavannut. Luulen että varmaan miehissäkin on naisporukassa viihtyviä. En ole koskaan kuitenkaan tavannut miestä (homoakaan), jolla olisi tarve korostaa naismaisuuttaan. Miehet eivät häpeile ja vähättele mieheyttään, toisin kuin nämä jätkänaiset.
No mun mies viihtyy naisporukassa, tai siis sitä ei haittaa olla seurueen ainoa mies. Ja sillä on paljon naiskavereita. Viihtyy kyllä miesporukassakin tosin.
Tiedän yhden miehen, joka varmaan viihtyisi paremmin naisten kanssa, mutta ulkopuolisten paineiden ja normien takia pysyttelee miesseurassa.
Naismaiset miehet ovat hyljeksittyjä hylkiöitä niin naisten kuin miestenkin keskuudessa, jos on hetero.
Niin juuri, miehelle ei ole kovinkaan coolia olla yksi naisista. Mutta on mullakin yks kaveri, joka tuntuu aina vastaan tullessa omevan naisseurassa. Mutta kovasti tuo yrittää saada miesten hyväksyntää, mutta miehet ei ihan niin hirveästi tyyppiä fanita. Mutta naiset tykkää, ja hyvähän sekin on.
Mun mies. Meiän suvun miehet istuu sohvalla bissepullon kans puhumatta niin mun mies istuu keittiössä naisten kanssa. Varmaan johtuu siitä että ne äijät ei juuri puhu ja mun taas puhuu taukoamatta ja vielä siitäkin että se ei tykkää alkoholista.