Kumpi heittää homohäissä morsiuskimpun?
Onko sitä tavoittelemassa miehet vai naiset?
Kommentit (21)
Miksi ihmeessä häissä pitäisi jotain morsiuskimppua heitellä? Tyhmää taikauskoa mokoma, ei edes mikään oikea perinne vaan tekohauska leikkinumero aikuisille ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:58"]
Olen nainen enkä heittänyt kimppua. Olenkohan sittenkin homo?
[/quote]Tuskin. Homoseksuaali voit olla eli naisena lesbo. Tai biseksuaalikin on ihan mahdollinen. Homo sapiens toki.
Bottom-boyn velvollisuus on sinkaista kimppu ilmaan.
Sitten joku yleisön seassa oleva top-homo ottaa sen kiinni. Ja taas tullaan nauttimaan perspanohääöistä lähitulevaisuudessa, papin aamenen myötä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:51"]
Miksi ihmeessä häissä pitäisi jotain morsiuskimppua heitellä? Tyhmää taikauskoa mokoma, ei edes mikään oikea perinne vaan tekohauska leikkinumero aikuisille ihmisille.
[/quote]Nuorten ihmisten häissä se on minusta oikeasti kiva. Itse olin 30 kun menin naimisiin enkä heittänyt kimppua. Jota ei kyllä edes ollut :D
En kyllä tajua tällaista nälvimistä, vaikka soisin, ettei kirkko alkais vihkiä homopareja. En myöskään ymmärrä Kari Mäkisen kannan ottoja kirkon palvelijana, kirkon opin pitäisi perustua Raamattuun, jonka ohjeet homoseksuaalisuuden suhteen on yksiselitteisiä. Mutta en oleta, että ihminen, joka ei pidä Raamattua ylimpänä ohjeenaan, myöskään noudattaisi Raamatun opetusta.
Mutta nämä muka-nokkelat piikittelyt on mun mielestä tasottomia.
Se, jolla on tiukempi "miespillu", heittää kimpun. Tiukkuus selvitetään ohjelmanumerossa, jossa koitetaan eri kokoisia anaalitappeja pienimmästä suurimpaan vuorotellen kummallekin sulhaselle.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:06"]En kyllä tajua tällaista nälvimistä, vaikka soisin, ettei kirkko alkais vihkiä homopareja. En myöskään ymmärrä Kari Mäkisen kannan ottoja kirkon palvelijana, kirkon opin pitäisi perustua Raamattuun, jonka ohjeet homoseksuaalisuuden suhteen on yksiselitteisiä. Mutta en oleta, että ihminen, joka ei pidä Raamattua ylimpänä ohjeenaan, myöskään noudattaisi Raamatun opetusta.
Mutta nämä muka-nokkelat piikittelyt on mun mielestä tasottomia.
[/quote]
Pidätkö itse? Noudatatko ihan kaikkia Raamatun käskyjä, vai vaiko niitä vain, jotka sattuvat sinulle sopimaan?
Miksi se pitäisi heittää? Miksi pitää olla kimppu? Onko nekin asiat määrätty raamatussa?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:10"]
Miksi se pitäisi heittää? Miksi pitää olla kimppu? Onko nekin asiat määrätty raamatussa?
[/quote]
Mitä ilmeisimmin on XD
Tähänkin ketjuun voin todeta, että first world problems. Mitä sekin kenellekään kuuluu lentääkö kaikissa häissä kimput vai ei ja kuinka moneen kertaan... Epäilemättä tää epäkohta/epätietoisuus heikentää oleellisesti jo avioituneiden heteroiden liiton arvoa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:08"]Se, jolla on tiukempi "miespillu", heittää kimpun. Tiukkuus selvitetään ohjelmanumerossa, jossa koitetaan eri kokoisia anaalitappeja pienimmästä suurimpaan vuorotellen kummallekin sulhaselle.
[/quote]
Voi että, miten nämä anaaliasiat jaksavat kiehtoa joitakin.
No tämä se onkin kaikkein tärkein juttu sukupuolineutraalissa parisuhteessa. Kyllä tästä täytyy laittaa jonkinlainen vetoomus eli adressi eduskuntaan, että sitten kun se laki lopullisesti hyväksytään, niin siihen on kirjattava myös se, kuka kimpin heittää. Eihän ne ole muuten häät eikä mitkään. Voi pyhä yksinkertaisuus!
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:08"]Se, jolla on tiukempi "miespillu", heittää kimpun. Tiukkuus selvitetään ohjelmanumerossa, jossa koitetaan eri kokoisia anaalitappeja pienimmästä suurimpaan vuorotellen kummallekin sulhaselle. [/quote] Voi että, miten nämä anaaliasiat jaksavat kiehtoa joitakin.
[/quote]
Ehkä hän on vielä kaapissa, tietämättään ;)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:49"]
Onko sitä tavoittelemassa miehet vai naiset?
[/quote]
Tähän tarvitaan juuri sitä kolmatta sukupuolta.
Laittaakohan homohäissä se joka on botton eli tuleva homorouva (se joka ottaa kullia sisään ja pykllistää miehelleen hääyönä) päälleen valkoisen pitseillä koristellun hääpuvun:D
Minulla heteromorsiamena ei kirkkovihkimisessä ollut valkoista pitsiunelmaa ylläni vaan värillinen kotelomekko. Ehkä homoniehillekin löytyy muita mieluisia vaihtoehtoja jos pitsipuku ei ole se oma juttu.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:12"]
Lyhyempi on aina "nainen"
[/quote]
Entäs heterohäissä, jos mies on lyhyempi? Onko hän sitten lesbo?
ei ole morsianta, joten kumpikaan ei heitä