Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun meillä herkut ei kestä edes yhtä vuorokautta!!!

Vierailija
02.12.2014 |

Mitä tahansa ostaa, suklaalevyä, karkkipussia, sipsiä tai keksejä, niin kaikki menee samantien.

Joskus ostanu keksipaketin ja suklaalevyt molemmille, että kestäis herkut edes pari päivää.

Mutta kun ei. Hyvä kun puoli päivää kestää. :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko kuritonta toimintaa teillä. Meille ei ostettaisi herkkuja lisää, jos lapset käyttäytyisivät noin.

Vierailija
2/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kestä, en ymmärrä miten joku voi säilöä esim. jäätelöpakettia pakastimessa. Ostan kerran viikossa tai parissa sellaisen satsin, jonka annan itseni samana päivänä syödä, ei tulisi mitään jemmailusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevy ja keksipaketti PÄIVÄSSÄ?! Mitä.......

Vierailija
4/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota ne niin kyllä kestää.

Vierailija
5/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:25"]Melko kuritonta toimintaa teillä. Meille ei ostettaisi herkkuja lisää, jos lapset käyttäytyisivät noin.
[/quote]
No ei lapsista ookkaan kyse. Musta ja miehestä. :D Herkkuja kun jättää pöydälle, niin miehellä on aina tapana napsia siitä muutama ohi mennessään.

Pitäs vähentää joo herkkujen syömistä, mutta varmaan tää pimeys tekee sen että kokoajan tekee mieli jotain makeaa. :-/

Vierailija
6/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:27"]Suklaalevy ja keksipaketti PÄIVÄSSÄ?! Mitä.......
[/quote]
Kyllä. Meillä menee. Ap

Vierailija
7/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHA! Tiedän mistä puhut!
Minä ja mieheni kun käydään kaupassa, yleensä ostokset syöty jo samana päivänä, vaikka tarkotus olisi säästää :D kamalaa.
Ja kyllä, olemme aivan normaalipainoisia ;)

Vierailija
8/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota.
Niin mä olen ryhtynyt tekemään. Meillä kolme lasta ja mies kyllä syövät jos vaan kaapista herkkuja löytävät. Poikkeuksena tietty jos tietävät juhlien olevan tulossa, silloin jättävät herkut rauhaan.

Vierailija
9/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:25"]Melko kuritonta toimintaa teillä. Meille ei ostettaisi herkkuja lisää, jos lapset käyttäytyisivät noin. [/quote] No ei lapsista ookkaan kyse. Musta ja miehestä. :D Herkkuja kun jättää pöydälle, niin miehellä on aina tapana napsia siitä muutama ohi mennessään. Pitäs vähentää joo herkkujen syömistä, mutta varmaan tää pimeys tekee sen että kokoajan tekee mieli jotain makeaa. :-/

[/quote]

Eli herkut pois pöydiltä ja karkkipäivä käyttöön. Ihan vinkiksi tulevaisuutta varten: ei tuu mitään, jos kaksi lasta yrittää pitää kuria kolmannelle.

Vierailija
10/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkipäivää ollaan yritetty, mutta nyt se on riistäytynyt vähän käsistä. Makeeta tekee mieli ja viikonloppuun on niin pitkä aika.

Piilottaminen ei oikein onnistu. Herkut löytyy aina silti jostain. :D

Joo ja ihan normipainosia ollaan. Ap

Vierailija
11/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että kokoajan tekee mieli makeaa voi olla selitys miksi syö niitä kokoajan. Tekee minunkin mieli välillä, mutta kun opettelee arkisin olla ostamatta ja tottuu ettei se ole hyvä tapa ollenkaan, niin tulee se päivä ettei niitä himoitse arkisin. Vähän niinkuin lapsetkin oppii olemaan niitä syömättä ja kyselemättä keskellä viikkoa. Yksinkertaista; jätä herkut kauppaan, ei ole kotona sitten kiusaamassa. Mandariineja ym esille. On terveellisempi kuoria sellainen pöydältä makeannälkään.

Vierailija
12/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja normaalipainoisuus ei kerro vielä mitään. Jos olette parikymppisiä ja jatkatte linjaanne, ette välttämättä enää 5 vuoden päästäkään ole normaalipainoisia, tai sitten kolmekymppisinä, neljäkymppisinä. Totuus on se , että harvoin tuolla tyylillä pysyy normaalipainossa, vaikka sitä vielä olisikin. Ja normaalipainoinenkin voi olla löysä, turvonnut, selluliittinen. Normaalipaino ei tarkoita, että on hyvä vartalo. Sen ymmärrän jos urheilee päälle tosi paljon, siis en puhu nyt siitä että polkee pyörällä töihin tai käy kävelyllä joskus vaan oikeasti harrastaa aktiiviurheilua.

Vierailija
13/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:41"]Ja normaalipainoisuus ei kerro vielä mitään. Jos olette parikymppisiä ja jatkatte linjaanne, ette välttämättä enää 5 vuoden päästäkään ole normaalipainoisia, tai sitten kolmekymppisinä, neljäkymppisinä. Totuus on se , että harvoin tuolla tyylillä pysyy normaalipainossa, vaikka sitä vielä olisikin. Ja normaalipainoinenkin voi olla löysä, turvonnut, selluliittinen. Normaalipaino ei tarkoita, että on hyvä vartalo. Sen ymmärrän jos urheilee päälle tosi paljon, siis en puhu nyt siitä että polkee pyörällä töihin tai käy kävelyllä joskus vaan oikeasti harrastaa aktiiviurheilua.
[/quote]
Heh, mä oon reilu kolmekymppinen. Mies nelikymppinen.

Ja paha sitä mitään mandariinia on syödä jos kunnon makeeta tekee mieli. :-P Ap

Vierailija
14/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:41"]Ja normaalipainoisuus ei kerro vielä mitään. Jos olette parikymppisiä ja jatkatte linjaanne, ette välttämättä enää 5 vuoden päästäkään ole normaalipainoisia, tai sitten kolmekymppisinä, neljäkymppisinä. Totuus on se , että harvoin tuolla tyylillä pysyy normaalipainossa, vaikka sitä vielä olisikin. Ja normaalipainoinenkin voi olla löysä, turvonnut, selluliittinen. Normaalipaino ei tarkoita, että on hyvä vartalo. Sen ymmärrän jos urheilee päälle tosi paljon, siis en puhu nyt siitä että polkee pyörällä töihin tai käy kävelyllä joskus vaan oikeasti harrastaa aktiiviurheilua.
[/quote]
Heh, mä oon reilu kolmekymppinen. Mies nelikymppinen.

Ja paha sitä mitään mandariinia on syödä jos kunnon makeeta tekee mieli. :-P Ap
[/quote] no sitä suuremmalla syyllä jos miehesikin on keski-ikäinen ja itse perässä tulet, terveysongelmat on lähempänä kuin parikymppisellä. Eikö verisuonitaudit ja sydänvaivat huoleta ollenkaan? Tuossa iässä ne tukokset alkaa olla jo yleisiä, tämä siis painoakin tärkeämpi syy pitää itsestään huolta.

Vierailija
15/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi herkkuja pitää ostaa varastoon? Mä ostan harvoin herkkuja, mutta kun ostan, niin tottakai ne saa syödä samantien pois. 

Vierailija
16/16 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä yksi karkkipäivä viikossa niin ei tule tälläisiä ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän