Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko toisen kanssa, jos puolisosi antaisi luvan?

Vierailija
02.12.2014 |

Vai olisiko se silti mielestäsi pettämistä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:12"]

Olisin, naisen. Mies on antanut luvan, mutta sopivaa naista ei ole osunut kohdalle. Ei olisi pettämistä kun lupa olisi. Olen siis bi.

[/quote]

Mun lupani koskee myös naisia miesten lisäksi, koska olen myös bi.

Ap

Vierailija
2/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:43"]

Mä haluaisin seksiä useammin kuin mies ja hän on pari kertaa sanonut, ettei häntä haittaa jos olen jonkun muun kanssa. En tiedä oikein miten suhtautua, koska eniten haluaisin kuitenkin omaa miestäni. Pohdin, että tarkoittaako tuo sitä, ettei mies rakasta mua enää eikä siksi edes välitä jos panen muita, vai yrittääkö hän nimenomaan ajatella mun parastani?

Ap

[/quote]

Minä koen , että hän ajattelee parastasi ja nimenomaan siksi, että rakastaa sinua, niin ei halua rajoittaa sinua ja tarpeitasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Ja näin ollaan sovittukin että meillä on molemminpuoleisesti tällainen lupa - tosin kumpikaan ei ole vielä kertaakaan sitä toteuttanut.

Vierailija
4/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 99% varma että miehesi on joko pettänyt sinua tai haaveilee pettävänsä ja oikeuttelee tuolla luvalla tekemisiään ja paikkaa omaatuntoaan. Pari kertaa törmännyt vastaavaan.

Vierailija
5/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies on niin seksihullu, että olen saanut aivan tarpeekseni jo kauan sitten. Hyvä jos edes tuon yhden jaksaa pitää suht tyytyväisenä. Huh että väsyttää jo ajatuskin, jonkun muun kanssa tässä vielä pelehtimään, ei helv... :(

Vierailija
6/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en haluaisi vaikka saisin luvankin. Ällöttää ajatuskin päästää sisäänsä jonkun oudon tyypin kikkeliä. Jos kyseessä olisi jokin exä, jonka kanssa lämpimät tunteet heräisivät uudelleen, voisin ehkä harkita. Mutta en silti ole yhtään varma, että tekisin niin edes silloin.

Vierailija
7/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa menisi toisen kanssa sänkyyn vaikka olisi lupakin annettu. Haluan vain ja ainoastaan olla oman miehen kanssa. Toki seksi on vähän vähentynyt alkuvuosiin verraten, mutta yhtä ihanaa ja tyydyttävää se on edelleen! :)

Ensimmäistä poikaystävää petin kostoksi. Poikaystävä vehtasi eksänsä kanssa selkäni takana ja päätin itse hypätä jonkun kanssa sänkyyn. Itku kurkussa olin siinä tilanteessa. Oikeasti en missään nimessä halunnut olla tuntemattoman kanssa, mutta mut oli vallannu niin silmitön raivo poikaystävää kohtaan niin hampaita yhteen purren olin toisen miehen sängyssä. En nauttinut siitä yhtään. Oloni oli entistä kurjempi tekoni jälkeen. Olin nuori ja tyhmä 18v ja virheistä oppii.

Mutta nykyistä miestäni en pettäisi mistään hinnasta!<3

Vierailija
8/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mulla on suuremmat seksihalut ja mulla on lupa. Olen ollut yhden kanssa. Ei ollut erityisen mukavaa, taisin myös valita huonosti. Omaa miestä haluaisin.

Vierailija
9/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. En voi kuvitellakaan, ei se voisi vahvistaa ainakaan suhdetta. Joskus suhteen alkuaikoina keskustelimme tuollaisia lähinnä fantasioina, mutta yleisemmin ja syvemmin pohdittuna kumpikaan ei keksinyt kuka se oikeasti voisi olla. Myöhemmin puhuimme, ettei siitä tulisi paljoa muuta kuin yksi kokemus lisää, mutta keskinäisiin väleihin sillä voisi olla pidemmän päälle heikentävä vaikutus.

Vierailija
10/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. Sain luvan olla yhden työkaverini kanssa, hän on nainen kuten minäkin. Rakastuin/ihastuin häneen liikaa ja lopulta asiasta tuli pettämistä, koska lupasin miehelleni lopettaa suhteen, vaikken sit siihen kyennytkään heti. Lopetin suhteen kyllä aikanaan, josta seurasi se, että työkaverini suuttui ja hänen voimakkaat narsistiset piirteet paljastuivat minulla lopullisesti. Hänestä tuli työpaikkakiusaajani ja minulla romahti psyyke. Meni työpaikka ja terveys. Tällä hetkellä käyn psykoterapiassa ja olen työpaikassa, jossa en oikein viihdy. Paniikkikohtauksia saan, kun näen tätä kiusaajaani. Suhde mieheeni on tällä hetkellä hyvä ja arjessa kaikki on ihan kohtuu hyvin, mutta tämän kakkossuhteen seuraukset ovat vieläkin mukana elämässäni. Varokaa ja harkitkaa tarkoin mihin alatte ja kenen kanssa, ettei teille käy näin.

Minä sain luvan olla naisen kans, mutta toisen miehen kanssa olemiseen ei oma mieheni olisi lupaa antanut. Enpä sitä kyllä olisi halunnutkaan, sillä omalta mieheltäni saan kyllä kaiken, mitä mieheltä tarvitsen. <3

Vierailija
11/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta tarttuisin tilaisuuteen. Salaa haaveilenkin tuosta... mutta meillä onkin suhde kriisissä.

Vierailija
12/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, jep olisin. Eihän se luvalla ole pettämistä - tarviiko tuota edes kysyä.

Vierailija
13/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Ei mulla ole ketään muuta kenen kanssa haluaisin olla. En mä nyt sen takia jonkun kanssa sänkyyn menis, että mies antaa luvan...

Vierailija
14/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ollakin..

Ehkä

Vierailija
15/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi, en halua muita. Eikä tietenkään ole pettämistä jos toinen luvan antaa.

Vierailija
16/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Vaikka saisin puolison luvan, pelkäisin rikkovani itsessäni ja suhteessamme jotakin pysyvästi. Sitä riskiä en ole valmis ottamaan, joten en antaisi itselleni lupaa.

Vierailija
17/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin seksiä useammin kuin mies ja hän on pari kertaa sanonut, ettei häntä haittaa jos olen jonkun muun kanssa. En tiedä oikein miten suhtautua, koska eniten haluaisin kuitenkin omaa miestäni. Pohdin, että tarkoittaako tuo sitä, ettei mies rakasta mua enää eikä siksi edes välitä jos panen muita, vai yrittääkö hän nimenomaan ajatella mun parastani?

Ap

Vierailija
18/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:43"]

Ap

[/quote]

Jos saat tuohon vastauksen selville, kerro meille muillekin! Vaikea tilanne, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
19/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:40"]

En olisi. Vaikka saisin puolison luvan, pelkäisin rikkovani itsessäni ja suhteessamme jotakin pysyvästi. Sitä riskiä en ole valmis ottamaan, joten en antaisi itselleni lupaa.

[/quote]

Tuota minäkin vähän pelkään. Mitä jos mies haluaisi minua vielä vähemmän sitten, kun miettisi mitä olen tehnyt? Mutta en siis ole tätä lupaa mieheltä millään muotoa pyytänyt, vaan hän on itse ottanut asian esille.

Ap

Vierailija
20/42 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, välittömästi. Tässä avioliiton irvikuvassa me roikutaan vaan taloudellisen pakon edessä. Tämä on kulissavioliitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan