Saako talon yhtiön saunaan mennä vapaasti silloin kun kellään ei ole vuoroa siellä?
Kommentit (38)
Mitäpäs kylmässä saunassa mahtaisit tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpäs kylmässä saunassa mahtaisit tehdä?
Jos vuorot ovat 18-19 ja 20-21 niin meinaatko että kiuas sammutetaan 19-20 väliseksi ajaksi?
No ei kai sitä saisi, mutta itse olen joskus käynyt viimeisen vuoron jälkeen kun saa vielä vähän löylyjä heitettyä.
Se on taloyhtiön kimppasaunavuoro. Sekaan vaan, jos ei ujostuta.
Saa sinne mennä, mutta sieltä on poistuttava välitömästi.
Riippuu siitä miten siellä taloyhtiössä on laadittu saunomista koskevat säännöt.
Kun viimeksi asuin kerrostalossa, jossa oli yhtiöllä sauna, niin jokainen sai merkitä aina yhden saunavuoron viikon päähän. Jos vuoroja jäi vapaaksi, niin sai merkata lisävuoron tälle tai seuraavalle päivälle.
Eli tuossa yhtiössä vastaus olisi ollut että voi mennä saunaan, jos se on vapaa, mutta näin ei todellakaan ole kaikissa yhtiöissä.
Inhottavaa lusmuilua. Eiköhän joka talossa makseta siitä saunavuorosta. Miksi sinä saisit ilmaiseksi saunoa ?
Se on taloyhtiö, ei talon yhtiö. Mistä teitä tietämättömiä vatipäitä sinne Helsinkiin oikein riittää?
Olin kerran vahingossa väärään aikaan yleisessä saunassa ,sinne tuli mies ja sanoi että olen hänen vuorollaan .N
Nuorena mulla oli saunavuoro pe klo 18-19, mutta kun klo 17-18 vuoro oli vapaa niin sitä tuli käytettyä niin ehti vielä hyvin bileisiin ja jos oli seuraa niin kaks tuntia meni mukavasti.
Mikä se sellainen talon yhtiö on?
Taloyhtiön saunaan ei ole asiaa, jos siitä ei maksa.
Oksettaa ajatuskin saunomisesta tuommoisessa taloyhtiön saunassa, jalkasilsat tarttuu ja muut taudit. Eli älä hyvä ihminen mene.
Eiköhän tuommoiset selviä taloyhtiön säännöistä.
Yök kirjoitti:
Inhottavaa lusmuilua. Eiköhän joka talossa makseta siitä saunavuorosta. Miksi sinä saisit ilmaiseksi saunoa ?
Toinen näkökulma asiaan: kuka siinä häviää, jos käyt?
Suomi on juuri tällaisessa suossa kun on, kun sosialistit ajattelee että jokaisen pitää kärsiä jos joku kärsii.
Vain, jos mukanasi on jauhenlihaa.
Salarakkaan kanssa käytetään saunatiloja pari kertaa viikossa, kun siellä ei ole kenenkään vuoroa. Meitä ei kyllä yhtään haittaa, vaikka sauna ei olekaan lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Se on taloyhtiö, ei talon yhtiö. Mistä teitä tietämättömiä vatipäitä sinne Helsinkiin oikein riittää?
Helsinkiin? Eiköhän helsinkiläisille saunavuorot ole selkeät lapsuudesta asti. Varaat vuoron ja maksat sen. Onhan noita toisten vuorolla saunojia nähty. Mistä tiedät, että se on tyhjä?
Vaikea sanoa, kun en ole ikinä törmännyt talon omistamaan yhtiöön.