Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkistatko rinnat joka kk?

Vierailija
07.10.2021 |

Itse myönnän unohtavansa välillä. Miten se onkin niin vaikeaa?
Omat rinnat ovat vielä hyvin muhkuraiset, eli kudosta on vaikea tunnustella. Rinnat on kyllä ultrattu kipujen vuoksi viime vuonna.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän muistaa kyllä.

Vierailija
2/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskaan, pitäisi kyllä. Nyt jo toisen kerran mammon jälkeen jatkotutkimuksiin. Jokohan on pahinta laatua.

Vierailija
4/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetkin, tähän mennessä kaikki tarkastetut ovat läpäisseet testin.

Vierailija
5/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka pitäisi. Viimeksi tarkastanut varmaan kolme vuotta sitten

Vierailija
6/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en siis ole ainut joka ei sitä säännöllisesti muista. Helppoahan se olisi ja nopeaa, mutta tuppaa unohtumaan. -ap

Vierailija
7/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena yritin, mutta rinnoissa tuntui aina olevan epäilyttäviä ja pelottavia muhkuroita enkä tietenkään voinut aina mennä näyttämään niitä lääkärille. Joten ei siitä ollut mitään hyötyä.

Vierailija
8/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tosiaan hyvin muhkuraiset rinnat ja vaikea tunnustella. Mutta kerran oli rypäleen kokoinen möykky, sen kyllä erotti. Otettiin ultra ja mammo, oli harmiston ja samanlaisena se on edelleen rinnassa.

Vierailija
9/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agressiivinen rintasyöpä kasvaa todella nopeasti. Kannattaa tutkia.

Vierailija
10/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ehkä kerran puolessa vuodessa. Itellä ne on muutenkin täynnä möykkyjä, niin en edes ymmärrä miten niistä vois tunnustelemalla muka jotain löytää.

Vierailija
11/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tarkastaa ainakin kerran viikossa. Kertoo olevansa tähän oikein erikoistunut kun tunnustelee useamman muunkin naisen rinnat päivittäin.

Vierailija
12/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Yhdessä vaiheessa ravasin melkein työkseni lääkärissä näyttämässä milloin mitäkin pattia. Nyt en tunnustele enää. Rinnat on täynnä kaikenlaista muhkuraa, kovaa hernettä, pehmeää palloa, kiinteää, irtonaista jne.... Ne aiheuttaa vaan ahdistusta.

Vierailija
13/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rinnat ovat täynnä muhkuroita, miten niistä muka voi erottaa mikä on syöpä. Turhaa touhua. Inhoan muutenkin rintojani enkä mielelläni koske niihin enkä anna muidenkaan koskea. Jos tulis syöpä niin sittenpä niistä pääsisi.

Vierailija
14/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena yritin, mutta rinnoissa tuntui aina olevan epäilyttäviä ja pelottavia muhkuroita enkä tietenkään voinut aina mennä näyttämään niitä lääkärille. Joten ei siitä ollut mitään hyötyä.

Juurikin siksi niitä pitäisi tunnustella, jotta oppii huomaamaan ne muutokset. Muhkuroita ne on täynnä ja se on ihan normaalia.

Vierailija
15/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on isot rinnat, tiivistä muhkuraista kudosta. Täysin mahdotonta tuntea seasta mitään. Ultrattu muutama vuosi sitten.

Vierailija
16/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska minulta puuttuu itsesuojeluvaisto tms. En koko ajan huolehdi terveydestäni, kuulostele oireitani, käy verenkuvaa otattamassa. En halveksi ihmisiä, jotka niin tekevät, mutten itse kuulu heihin. Elän minkä elän.

Vierailija
17/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ehkä kerran puolessa vuodessa. Itellä ne on muutenkin täynnä möykkyjä, niin en edes ymmärrä miten niistä vois tunnustelemalla muka jotain löytää.

Sillä säännöllisellä tutkimisella oppii tuntemaan omat möykkynsä ja rintansa. Huomaa sitten jos onkin jokin poikkeus. Kuten äidillekin kävi . Onneksi oli hyvänlaatuinen kasvain. Varsinkin sen jälkeen olen aktiivisemmin itse tutkinut.

Vierailija
18/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tarkistanut ehkä muutaman kerran elämässäni kun on jossain muistutettu että niin kannattaisi tehdä.

Vierailija
19/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarkastaa .

Vierailija
20/22 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tarkastaa ainakin kerran viikossa. Kertoo olevansa tähän oikein erikoistunut kun tunnustelee useamman muunkin naisen rinnat päivittäin.

Onnentyttö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi