Mies: kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut + ikä
Kommentit (149)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:50"]
Lasketaanko prostituoidut?
[/quote]
Tietenkin, jos heidän kanssaan on harrastettu seksiä.
[/quote]
No sitten pompsahti yli sataan tuo luku. m28
[/quote]
yök
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:48"]
1000 meni rikki viime vuonna, ja lopetin tikkumiehenkirjanpidon. Oisko nyt about 1030. M35
[/quote]
Hyi hitto oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:35"]
Mies 35,
Kumppaneita 5
[/quote]
Ja lisään tähän vielä, että jos olisin enemmän halunnut niin olisin saanut. Varmasti vaikka joka päivä siitä asti kun seksin aloitin. Mutta olen tykännyt harrastaa seksiä vain parisuhteessa. Mitään kiinnostusta ei ole yhden illan seksikikkailuihin.
Hups mulla 8 oon 21v nainen hups
Ikää 23 vuotta ja kumppaneita noin 26. En ole ihan varma muistinko kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:28"]
Jos naisella on yli viisi kumppania, niin on hirveä huora. Miehellä jos on sata niin hieno homma. Niinkö?
[/quote]
Kuka niin on sanonut..? Tässä ketjussa...
1 + 38 = 39
24-vuotiaana oli tuo eka, jonka kanssa naimisissa.
Nainen, ikää 42 vuotta ja noin kuuskyt seksikumppania. Viimeiset 17 vuotta se yksi ja sama, eli oma aviomies.
20v ja yksi ja ainut ollut viisi vuotta.
23-vuotta ja lähemmäs 60. On ollut villejä poikamiesvuosia joskus :D
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]
Jos naisella on yli viisi kumppania, niin on hirveä huora. Miehellä jos on sata niin hieno homma. Niinkö?
[/quote]
Naisen on helppo saada partnereita, miehen vaikea.
[/quote]
Sehän olisi uskomattoman epäreilua jos naista ei tuomittaisi panoista kun niitä nainen saisi joka päivälle vaikka monta kappaletta jos nyt ei näytä aivan variksenpelättimeltä
Nainen vaikka olen niin vastaan silti:) Ikää 27v ja miehiä 4 joista viimeisin aviomieheni<3
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:42"]
[/quote]
Naisen on helppo saada partnereita, miehen vaikea.
[/quote]
Mutta nainen harvemmin etsii vain seksikumppania.
Btw. Nykyään tuntuu, että seksistä on tullut elämääkin suurempi asia monelle. Myös media rummuttaa seksin tärkeydestä. Eli nykyinen käsitys seksistä on lähempänä miesten käsityksiä. Tästä saattaa seurata, että naisten ja miesten näkemykset erkanevat niin paljon, että ne eivät enää kohtaa parisuhdemielessä.
Muistan jo hamasta menneisyydestä, kun eräs mies kertoi harrastavansa seksiä työpaikallaan jossain varaston patjoilla naimisissa olevien naistyökaveriensa kanssa. Sanoi itsellään olleen satoja seksikumppaneita. Ihmetytti. Elämämme eivät oikein kohdanneet.