Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ostaa jouluksi koko perheelle Applea

Vierailija
02.12.2014 |

Elikkäs mies on nyt hieman innostunut näistä i-tuotteista. Haluaa päivittää elektroniikan kerralla. Aikoo ostaa lapsille (kolme) iPhone 5:set ja meille aikuisille uusimman mallin puhelimet. Lisäksi lapsille miniläppärit ja aikuisille isommat + vielä perheen yhteinen tabletti. En edes uskalla miettiä paljon tämä maksaa. Onko tuotteet niin hyviä, että tässä on mitään järkeä? Nykyisin meillä on sekalaisesti Samsungia, LG:ta jne..

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:24"]Miettisin ensin, tarvitaanko noin paljon laitteita. Täytyykö jokaisella olla oma puhelin sekä läppäri? Entä mikä on tabletin rooli, jos kaikilla on jo puhelin ja läppäri?

Olin itse ennen Apple-tyttö, mutta uusien laitteiden järjetön hinta pakotti siirtymään halvempiin tuotteisiin. Tällä hetkellä omistan Lumia-puhelimen ja olen erittäin tyytyväinen siihen. Laite on jopa modernimman oloinen kuin iPhone (makuja on toki monia) ja hinta kolmasosan. Toiminnot riittävät loistavasti siihen, mihin puhelinta tarvitsen (soittaminen, viestittely, some, netti, musiikin kuuntelu).

Itse en missään tapauksessa tuhlaisi tuollaista summaa elektroniikkaan kerralla. Ennemmin tekisin vaikka kivan lomamatkan perheen kanssa tai ostaisin paremman auton, jos ylimääräistä rahaa kerran on.
[/quote]Lapsille koneet opiskeluun ja tabletti sohvalla makoiluun

Vierailija
2/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia, mutta silloin kun minä asuin kotona niin ei meillä ollut kuin omenoita. Kaikilla perheenjäsenillä oli ja on edelleen iphonet ja Macin tietokoneet. Itse ostin myös omilleni muutettuani ipadin, jota on huomattavasti helpompi kantaa mukana esim. luennoilla. En vaihtaisi.

-N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koko setti kun hankitaan kerralla, vanheneekin samaan aikaan ja sitten taas kaikille uudet?

Vierailija
4/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:55"]

Ja lapset ovat siis iältään 11, 14 ja 16 eli ei nyt ihan pikkulapsille olla läppäreitä antamassa. Ap.

[/quote]

ja tuonikäiset lapset tarvii kaikki omat läppärit? Ja vanhemmat vielä omansa? Why?

Vierailija
5/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:24"]Miettisin ensin, tarvitaanko noin paljon laitteita. Täytyykö jokaisella olla oma puhelin sekä läppäri? Entä mikä on tabletin rooli, jos kaikilla on jo puhelin ja läppäri? Olin itse ennen Apple-tyttö, mutta uusien laitteiden järjetön hinta pakotti siirtymään halvempiin tuotteisiin. Tällä hetkellä omistan Lumia-puhelimen ja olen erittäin tyytyväinen siihen. Laite on jopa modernimman oloinen kuin iPhone (makuja on toki monia) ja hinta kolmasosan. Toiminnot riittävät loistavasti siihen, mihin puhelinta tarvitsen (soittaminen, viestittely, some, netti, musiikin kuuntelu). Itse en missään tapauksessa tuhlaisi tuollaista summaa elektroniikkaan kerralla. Ennemmin tekisin vaikka kivan lomamatkan perheen kanssa tai ostaisin paremman auton, jos ylimääräistä rahaa kerran on. [/quote]Lapsille koneet opiskeluun ja tabletti sohvalla makoiluun

[/quote] hyvin on opiskelut sujuneet vaikkei oo sitä kalleinta merkkiä. Kohtuus kaikessa. 

Vierailija
6/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:24"]Miettisin ensin, tarvitaanko noin paljon laitteita. Täytyykö jokaisella olla oma puhelin sekä läppäri? Entä mikä on tabletin rooli, jos kaikilla on jo puhelin ja läppäri? Olin itse ennen Apple-tyttö, mutta uusien laitteiden järjetön hinta pakotti siirtymään halvempiin tuotteisiin. Tällä hetkellä omistan Lumia-puhelimen ja olen erittäin tyytyväinen siihen. Laite on jopa modernimman oloinen kuin iPhone (makuja on toki monia) ja hinta kolmasosan. Toiminnot riittävät loistavasti siihen, mihin puhelinta tarvitsen (soittaminen, viestittely, some, netti, musiikin kuuntelu). Itse en missään tapauksessa tuhlaisi tuollaista summaa elektroniikkaan kerralla. Ennemmin tekisin vaikka kivan lomamatkan perheen kanssa tai ostaisin paremman auton, jos ylimääräistä rahaa kerran on. [/quote]Lapsille koneet opiskeluun ja tabletti sohvalla makoiluun

[/quote] hyvin on opiskelut sujuneet vaikkei oo sitä kalleinta merkkiä. Kohtuus kaikessa. 

[/quote] mulla kans Lumia koska en oo mikään järjen jättiläinen. 

Vierailija
7/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone on ihmisiĺe jotka ei tiedä tekniikasta mitään. Samaan rahaan saa paljon parempia puhelimia, mutta jos verrataan 50€ samsungiin niin onhan ne iphonet parempia. Miehes on sopuli.

Vierailija
8/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Vierailija
9/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:09"]

On se ihan kätevää, jos kaikilla on Applen vehkeet, kun ne synkkaa sitten keskenään. Meillä esim. nähdään kartalla missä lapset menevät (tai siis puhelimet:D) ja saa esim. laitettua niin että tulee ilmoitus, kun lapsi on saapunut tiettyyn osoitteeseen, vaikkapa aamulla kouluun tai iltapäivällä kotiin. Ihan hyvä juttu ekaluokkalaisen kanssa.

[/quote]

Meillä tuo homma hoidettiin ihan ihmisten avulla, ei applen. Ei ekaluokkalisen pitäis olla puhelimen varassa, kyllä vanhempien pitäis homma hoitaa ihan itse.

Vierailija
10/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset ovat siis iältään 11, 14 ja 16 eli ei nyt ihan pikkulapsille olla läppäreitä antamassa. Ap.

Vierailija
11/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, mutta meinaako siis miehesi ostaa iPhone6-luurit vielä jouluksi? Kiire tulee, voipi olla, että joutuu jonon hännille ja toimitus tulee vasta helmikuussa.

Vierailija
12/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älytöntä hankkia kenellekään lähes tonnin arvoinen puhelin. applet on varmaan hyviä joo, mutta huonosti yhteensopivia muiden merkkien kanssa. siitä sitten apple-vankeuteen vaan.

toivottavasti teillä on hyvä kotivakuutus.

Vierailija
13/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuulukkaan tosta miniläppäristä mutta macbook pro on yli tonnin jo pelkästään

Vierailija
14/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviähän ne on. Jos rahaa on heittää tonnikaupalla elektroniikkaan, niin siitä vaan. Kulutusjuhlan kuningas sun mies, jos kerran toimivat vehkeet on kotona jo ennestään. Kauppiaat kiittää.

Vierailija
15/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietätte joulun uusien vekottimien ääressä? Mitä vanhoille, toimiville vehkeille tehdään?

Vierailija
16/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on enimmäkseen samsungia, halvempaa mutta enemmän käyttömahdollisuuksia.

onhan se lapsillakin mageeta, kun on iphone.

Vierailija
17/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 12:57"]En oo kuulukkaan tosta miniläppäristä mutta macbook pro on yli tonnin jo pelkästään
[/quote]Jotain 13-tuuman läppäreitä, kauppanimeä en muista mutta hinta kuulemma n. 1000e

Vierailija
18/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hurahtanut applekulttiin.

Vierailija
19/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs kymppitonni noihin vehkeisiin. No jos rahaa on...

Vierailija
20/30 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee se vuoden takuu. Iphone 5 tippui veteen ja se kävi huollossa 350 euron hinnalla. Saatiin uusi puhelin tilalle, todennäköisesti joku sellanen mistä on korjattu joku toinen vika. Puhelin ei kestänyt kahta vuottakaan ja iphone huollossa Turussa vain sanoivat etteivät voi mitään. Katsominen maksaa 50 euroa ja korjaaminen sen 350 euroa.

Eli maksettiin puhelimesta vajaa 2 vuotta sitten melkein 700 euroa ja huoltoon meni vakuutuksen jälkeen n. 150 euroa eikä puhelin toimi enää.

Ja meillä on tuon rikkinäisen iphonen lisäksi iphone 5 ja 5S ja ipad air 64 gb, joten odotan kauhulla kestävätkö nuo oikeasti paria vuotta kauempaa.

Nythän uusista puhelimista saa pulittaa lähes tonnin ja tosiaan on vain se vuoden takuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän