Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä miehestä joka syö lähes kaiken aterimilla ja kieltäytyy syömästä esim. siipiä, koska se on niin sotkuista puuhaa?

Vierailija
07.10.2021 |

Herrasmies, jolla on käytöstavat, vai neitimäinen hienostelija?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea mies . Ihanaa. Normaali sivistys ja käytös. Nykyään kaikki tekee itse piirakat pitsat kotonaan itse mutta kyllä siivet voi syödä haarukka ja veitsi kädessä mutta mieluummin kanan rinta leike tai ei kanaa yhtään .

Vierailija
22/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa homolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole neitimäistä syödä käsin. Itse inhoan kaikkea missä pitää sotkea kätensä,en halua syödä sormin,yäk.

Vierailija
24/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sellainen mies on siisti. Ja oppinut syömään aterimilla.

Itsekin mieluummin syön niillä, kuin sormilla.

Niin, mutta kuka tosissaan syö vaikkapa siipiä haarukalla ja veitsellä? Ja kun siipien kanssa tarjoillaan yleensä kurkkutikkuja, syötkö nekin haarukalla? Saako ranskalaisia syödä sormin vai pitääkö nekin pilkkoa veitsellä?[/qu. PITÄÄ .

Vierailija
25/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Costanza näyttää miten suklaapatukka syödään siististi veitsellä ja haarukalla ilman että kädet likaantuvat:

Vierailija
26/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei taida tuntea käsitettä servetti.

Vierailija
27/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on. kirjoitti:

Ei se ole neitimäistä syödä käsin. Itse inhoan kaikkea missä pitää sotkea kätensä,en halua syödä sormin,yäk.

Hampurilaisten syöminen on yleensä aika sotkuista puuhaa, jossa saa olla tarkkana. Minä syön pizzaa aina veitsen ja haarukan kanssa enkä pelkästään sormilla etenkin kun sitä täytettä on enemmän kuin vain ohut kerros.

Vierailija
28/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei syö siipiä, grillikylkeä, spagettia, sinappia, ketsuppia, chiliä... En kysellyt kovin kauaa miksei kelpaa.

Hamppareita ja makkaraa se rakastaa. Ilman mausteita. Ei saa olla maustekurkkua eikä majoneeseja. Mikäpä siinä. Kun minä ja lapset syötiin noita muita niin hän veti sitä makkaraa.

Vierailija
29/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti mies tajuaa jättää sinut noin epä hygienistä ei enään pysty tavoille opettamaan. oletko saamelainen vai jossain savon maakuopassa kasvanut. muista ehkäsy sinun geeneillä ei kannata lapsia tehdä

Vierailija
30/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kysymys on hieman outo, koska Mies ei syö siipiä yms aterimilla. Hienohelmat ovat vain etäisesti Miehiä muistuttavia, eivät Miehiä.

Tuo on toksista maskuliinisuutta.

Vierailija
31/31 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miehestä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi