Onko muita, jotka pakastavat kraanavettä juomavedeksi?
Suoraan hanasta tuleva kylminkin vesi maistuu paskalle, itse pakastan joka päivä 1,5l pullollisen ja kun se on osittain jäässä niin pidän sitä jääkaapissa missä se hiljalleen sulaa, pysyen jatkuvasti jääkylmänä. Ja kyllä on hyvää!
Kommentit (11)
Helteellä joo. Muulloin riittää ihan jääkaappikylmä vesi.
En, juon ainoastaan jääkaappikylmää San Pellegrinoa. Sitä menee 2 litraa päivässä.
Jääkaapissa on kraanavettä jatkuvasti ja jääpaloja pakastimessa.
Vierailija kirjoitti:
En, juon ainoastaan jääkaappikylmää San Pellegrinoa. Sitä menee 2 litraa päivässä.
Se on kyllä godtier-kivennäisvettä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta se kuuluu tarjoilla 8-10 asteisena.
Minulla on kaksi pakastinta täynnä jäädytettyjä vesipulloja ja katastrooffia varten.
Minulle riittää ihan jääkaappikylmä. Kaksi kannua ja toinen aina riittävän kylmänä. Miksi turhaan pakastaa?
Olen jo vuosia. Itse käytän litran urheilujuomapulloja, ei tule mikromuoveja mukaan. Yksi pullo menee päivässä ja muuta janojuomaa en juokaan.
Meillä on kaivokin jäässä. Niin ja putket tietysti.
Kraanavesissä on eroja paikkakunnasta riippuen. Meilläkin vesi on ihan suht hyvää ilman mitään käsittelyjä, mutta molempien vanhempiemme kotipaikkakunnilla niin hyvää, että sitä joisi melkein huvikseen.
Juu, olen tehnyt samoin jo vuosikymmenet.