Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt pubissa?

Vierailija
07.10.2021 |

Ikä ja sukupuoli?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko mikä on pubi? Tai pub? Tunnen niitä vain Englannista, Irlannista ja Uudesta Seelannista. Tämä kysymys ei ole provo, asun Saksassa ja täällä on pubit harvassa. Jos niitä on, ovat irlantilaisten pitämiä.

Vierailija
2/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkielessä pubi (myös pupi) tarkoittaa pientä anniskeluravintolaa, esim.lähiöbaaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mikä on pubi? Tai pub? Tunnen niitä vain Englannista, Irlannista ja Uudesta Seelannista. Tämä kysymys ei ole provo, asun Saksassa ja täällä on pubit harvassa. Jos niitä on, ovat irlantilaisten pitämiä.

Onkohan maailmassa montaakaan maata, missä ei olisi pubia 🙄 Asun Porissa ja täälläkin on useita.

Vierailija
4/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. N40

Vierailija
5/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu paikkoihin joissa käyn. Pubit voitaisiin hyvinkin sulkea kokonaan. En jäisi mistään paitsi.

Vierailija
6/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt pubissa viimeksi 1980-luvulla Lontoossa. Viimeisin taisi olla nimeltään King's Head. Half a pint of lager.

Tosi harvoin siis. Teetko tutkimusta suomalaisten matkailutaajuudesta Britanniaan?

Vierailija
7/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt pubissa viimeksi 1980-luvulla Lontoossa. Viimeisin taisi olla nimeltään King's Head. Half a pint of lager.

Tosi harvoin siis. Teetko tutkimusta suomalaisten matkailutaajuudesta Britanniaan?

Ei, vaan kuinka usein käyvät pubeissa. Tässä keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa on Fonectan mukaan 60 pubia.

Vierailija
8/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa tulee varmaan käytyä. Alle kymmenen joka tapauksessa.

Vierailija
9/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä nyt lähikuppilasta/baarista puhutaan niin itse käyn 5-6 kertaa viikossa. Arkisin aamulla teellä ja lohileivällä jotka saan ilmaiseksi roskien ja pahvien viennistä. Viikonloppuisin saatan käydä kauppareissun yhteydessä oluella.

N29

Vierailija
10/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain kirjaimellisesti pubit lasketaan, niin ehkä viimeksi kesällä 2020 ulkomailla, en ole varma. Mutta jos muunkinlaiset ravintolat niin kuluneena kesänä. Ennen koronaa kerran kuukaudessa tai kahdessa.

N58

Vierailija
11/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä nyt lähikuppilasta/baarista puhutaan niin itse käyn 5-6 kertaa viikossa. Arkisin aamulla teellä ja lohileivällä jotka saan ilmaiseksi roskien ja pahvien viennistä. Viikonloppuisin saatan käydä kauppareissun yhteydessä oluella.

N29

Ei huono diili sinulla ollenkaan..

Vierailija
12/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin ja tänään ajattelin käydä myös. Tätä ennen kävin kaksi viikkoa sitten ja sitä edellinen käynti oli joskus elokuussa. Käyn ehkä n. 40 kertaa vuodessa keskimäärin.

N39

Vierailija
13/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mikä tahansa baari luetaan pubiksi...

Pari kertaa vuodessa.

3 viikkoa sitten pistäydyin paikalliseen ja join 3 drinkkiä jutellen paikan pitäjän kanssa.

Vierailija
14/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Jos mikä tahansa baari luetaan pubiksi...

Pari kertaa vuodessa.

3 viikkoa sitten pistäydyin paikalliseen ja join 3 drinkkiä jutellen paikan pitäjän kanssa.

Olen siis mies, 50v.

Vierailija
15/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29

Merkitset teet ja lohileivät varmaan tuloksi veroilmoitukseesi?

Vierailija
16/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran viikossa tulee käytyä, en tosin aina juo alkoholia vaan pelaan biljardia naapurin papan kanssa ja menen ihan jäävedellä ja kahvilla.

Nainen 26v.

Vierailija
17/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njooh, useamman kerran viikossa. Yleensä kyllä käyn juomassa ihan kahvit ja lukemassa päivän lehdet.

Vierailija
18/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N56 ei kiinnosta juottolat. Kotona otan drinksut ja haen pikaruokaa viikonloppuna mutta päihtyneenä en kulje missään. Jäi sitten nuoruuteen ne pubi seikkailut ajat :D

Vierailija
19/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkekaa pubit kirjoitti:

Ei kuulu paikkoihin joissa käyn. Pubit voitaisiin hyvinkin sulkea kokonaan. En jäisi mistään paitsi.

En käy lainkaan, koska en juo alkoholia, ja pubissa kuuluu nimenomaan juoda alkoholia, mieluiten olutta.

Mutta ei tulisi pieneen mieleenkään vastata noin typerästi kuin sinä. En voi käsittää, miten yksisilmäisiä ovat sellaiset ihmiset, jotka haluavat lakkauttaa kaikki palvelut, joita eivät itse satu tarvitsemaan. Toivottavasti oli pelkkä provo.

Vierailija
20/23 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Viimeksi ehkä 7 vuotta sitten. N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi