Kyllästynyt olemaan se tohelo
Olen tohelo, huolimaton, mokailija. Olen saanut potkut töistä, koska olen tohelo. Olen hävittänyt tavaroita, koska olen tohelo. Joudun tekemään ylimääräistä työtä, koska olen tohelo. Oletko tohelo? Mitä olet mokannut, koska olet toheloinut? Mokailetko paljon? Vinkkejä?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 05:09"]
Voisko sulla olla ADD?
Justiinsa lueskelin ihmisten ADD-lääkitys kokemuksia ja mietin, että voisko tää mun toheluuskin parantua jollain pillerillä... Mutta en tiedä uskaltautusinko enää kolmekymppisenä lääkäriinkään tällaisen takia, pelkään ettei ne ottais tosissaan. Mutta olis ihanaa jos ei tarvis kokoajan jännittää ja hävetä, ja pelätä että mokaan tai nolaan itseni.
[/quote]
EPäilen samaa, mutta onko toheluuteni selitettävissä ADD:lla? kokemuksia
Voisko sulla olla ADD?
Justiinsa lueskelin ihmisten ADD-lääkitys kokemuksia ja mietin, että voisko tää mun toheluuskin parantua jollain pillerillä... Mutta en tiedä uskaltautusinko enää kolmekymppisenä lääkäriinkään tällaisen takia, pelkään ettei ne ottais tosissaan. Mutta olis ihanaa jos ei tarvis kokoajan jännittää ja hävetä, ja pelätä että mokaan tai nolaan itseni.
On. Just totesin että pyöräilykypärä jäi sunnuntaina uimahalliin, mutta eipä sitä enää sieltä löydy :(
Tohelo ilmoittautuu!
Kas oon juuri itsekin lueskellut add-asioita. :D
Mulla ei pysy kotiarki ja kouluelämä samaan aikaan reilassa, ei sitten millään.
Kun toisessa onnistun, niin toinen on retuperällä, ja mitä vaan tekee, niin jostain suunnasta tulee valituksia. Lannistaahan se. Olen hakemassa apua. :/
Up