Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mä teen

Vierailija
01.12.2014 |

Välillä ku oon jossain mietin mitä jonkun näkemäni miehen kanssa tekisin tai mitä jos se tulis nyt ja vaan suutelis mua ja kertoisi että se haluaa mut. Flirttailen avoimesti esim kaupassa ja muutenkin itekseni liikkuessa käyttäydyn kuin oisin sinkku vailla huolenhäivää. Olen parisuhteessa ollut jo 18 vuotta ja meillä on lapsia ja mä luulen kyllä että ainakin osittain syy löytyy siitä että en ole tyytyväinen elämääni. On erityislapsia neljä ja velkoja ja pannaan miehen kanssa viis minuuttia sillon ku keretään. Se himo on kadonnut mikä vielä ihan muutama vuosi sitten oli. onko meidän rakkaus ja himo vaan muuttunut vuosien aikana....vai onko sitä rakkautta edes enää. Ollaanko me vaan totuttu olemaan yhdessä. Kuvittelenko mä että elämä olis helpompaa uuden miehen kanssa ja että lasten ongelmatkin jotenkin maagisesti katoaisi. Mies tekee toooodella pitkiä päiviä töissä ja lasten hoito ja kaikki terapiat jää mulle. Stressiä riittää siis. Onko mulla kohtalotovereita vai oonko vaan ihan paska.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi