Painoindeksini on 47, mitä haluat sanoa minulle?
Kommentit (26)
Suunta on oikea. Olet kuitenkin vasta höyhensarjassa. T. Sumopainiliiton rekrytoija.
Että eihän sinulla nivelet ja polvet enää kestä tuota. Varmasti tiesit sen jo itsekin.
Etsi kaikki apu laihtumiseen ja hakeudu leikkaukseen.
Tuollainen paino tekee varmasti elämästä ja olemisesta vaikeaa.
Tee joku muu provo, nämä läskivihan lietsonnat alkaa olla jo niin loppuun käyty. Eipä mulla muuta.
Onko sinulla joku sairaus, vai miten päästit itsesi tuohon kuntoon?
Minulla on BMI 25 ja koen olevani maksimipainossani, kun vain lihaskuntoni on hyvä. Enempää massaa en terveydellisistä syistä tahdo kantaakaan. Sen kyllä huomasi, kun pallealihas alkoi kramppaamaan kengännauhoja sitoessani, että rajani olivat siinä missä makkarakin.
Olen juuri lähdössä ulkoilemaan. Olisi helpompaa jäädä sisälle, mutta kun liikunta on lähtenyt tavaksi, myös ajatus hengästymisestä sekä lihasteni pullistumisesta keskiraskaan kestävyysurheilun jälkeen, tuntuu houkuttelevalta. 1,5 - 2 tunnin päästä tyytyväisenä ja hieman myös nälkäisenä. Kaikki kolotukset pysyvät nykyisin myös poissa. Aloitin kunnon kohotttamisen korona-ajan alussa.
Kysyn sinulta, että miksi et sinäkin liikkuisi enemmän ja söisi terveellisemmin pieninä annoksina maukasta kotiruokaa unohtamatta pieniä herkkujakaan?
Kokemusasiantuntija BMI:llä 44 täältä toivottelee tsemppiä ja jaksamista. Jos laihdutat niin siihen, jos et niin muuhun elämään. Eihän tämä aina helppoa ole "iso tyttö" olla, monellakaan tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusasiantuntija BMI:llä 44 täältä toivottelee tsemppiä ja jaksamista. Jos laihdutat niin siihen, jos et niin muuhun elämään. Eihän tämä aina helppoa ole "iso tyttö" olla, monellakaan tapaa.
Miksi tytöttelet itseäsi?
Sanoisin sulle näin:
Olet hyvä, riittävä, arvokas ja upea sellaisena kuin nyt olet. Älä anna muiden talloa ja polkea sinua. Ihminen on paljon jotain suurempaa kuin paino ja ulkonäkö. Keskity olemaan onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on BMI 25 ja koen olevani maksimipainossani, kun vain lihaskuntoni on hyvä. Enempää massaa en terveydellisistä syistä tahdo kantaakaan. Sen kyllä huomasi, kun pallealihas alkoi kramppaamaan kengännauhoja sitoessani, että rajani olivat siinä missä makkarakin.
Olen juuri lähdössä ulkoilemaan. Olisi helpompaa jäädä sisälle, mutta kun liikunta on lähtenyt tavaksi, myös ajatus hengästymisestä sekä lihasteni pullistumisesta keskiraskaan kestävyysurheilun jälkeen, tuntuu houkuttelevalta. 1,5 - 2 tunnin päästä tyytyväisenä ja hieman myös nälkäisenä. Kaikki kolotukset pysyvät nykyisin myös poissa. Aloitin kunnon kohotttamisen korona-ajan alussa.
Kysyn sinulta, että miksi et sinäkin liikkuisi enemmän ja söisi terveellisemmin pieninä annoksina maukasta kotiruokaa unohtamatta pieniä herkkujakaan?
Humble brag palkinto myönnetty.
Tuossa painossa mitä ap on ei auta liikkuminen yhtään. Itselläkään ei putoa gramaakaab liikapainosta vaikka juoksen 40km viikossa ja urheilen joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Että eihän sinulla nivelet ja polvet enää kestä tuota. Varmasti tiesit sen jo itsekin.
Etsi kaikki apu laihtumiseen ja hakeudu leikkaukseen.
Tuollainen paino tekee varmasti elämästä ja olemisesta vaikeaa.
Tuo on harhaluulo. Sukulainen (n50) painaa rapiat 150 ja on loistokunnossa ja veroarvot priimaa.
Miksi minun pitäisi asiaa jotenkin kommentoida? Minua ei kiinnosta toisten painoindeksit.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin sulle näin:
Olet hyvä, riittävä, arvokas ja upea sellaisena kuin nyt olet. Älä anna muiden talloa ja polkea sinua. Ihminen on paljon jotain suurempaa kuin paino ja ulkonäkö. Keskity olemaan onnellinen.
Olet hyvä ja arvokas ihminen, mutta et todennäköisesti upea, kun terveen ulkonäön mittapuulla ja ilman lihavuusfetissejä sinua katsotaan. Sinun on riitettävä itse itsellesi, mutta ei tarvitse uskotella, että olet upea ilman huolenpitoa.Toisten hyväksyntää et saa kerjäämällä sitä, mutta voit tehdä oman olotilasi hyväksi paljon ihan itse.
Mahdat olla erittäin lihaksikas! Käytätkö steroideja?
Laihduta jo oman terveytesi tähden.