jouluaatto töissä
Kaupan kassana työskentelen ja vaihdoin juuri syksyllä työpaikkaa. Joulun nyt sitten aatoksi töihin ja tuntuu että joulu on ihan pilalla, en ennen ole joutunut aattona töihin (kolmas vuosi alalla) ja sukulaiset joiden luokse menemme (olemme opiskelijapariskunta) asuvat 200km päässä... Aatto menee siis töissä ja autossa istuen :( oon iha surullinen tän takia, kaikki perinteet aattoaamum saunasta sun muista jää nyt väliin ja päästään mukaan juhlaan vasta iltapäivällä :( muilla samoja fiiliksiä?
Kommentit (11)
Ja ei en halua kuulla nyt mitään "no eikai nyt kukaan sano aamulla" yms perinteiden mollausta :D harmituksen aihe nimenomaan se, että omat perinteet menee päin helvettiä
koita olla hyvillä mielin töissä ja "nauttia" joulutunnelmasta työpaikalla :-) sitten vaan autossa joululaulut soimaan ja nautitte jouluaamusta sit joulupäivä :)
Sama fiilis täälläkin, vituttaa että alaa vaihdoin kun kaikki pyhät ihan normaaleja työpäiviä... Ai että joku 8-16 ma-pe työ maistuis!
Tasan ei käy onnenlahjat. Aina jouluisin toivoisin olevani sellaisissa töissä, missä saisi olla aattona ja joulupäivänä töissä, kun en jaksa sukulaisiani ja heidän tulkaa tänne jouluksi vonkaamista, kun mies ja lapset ei yhtään viihdy ja itsekään en, mutta siedän. Ymmärtäisitte kyllä jos kertoisin, mutta tulisi niin pitkä tarina.
Eikö kaupat ole vain 12 auki? Sehän ei todellakaan pilaa joulun viettoa :D tuplapalkka ja aamu vain töitä. Entäs me hoitajat? Itsellä aattoilta töitä 13-21 ja heti joulupäivä 7-15, missäs välissä sitä joulua vietetään?
Joten lopeta narina.
Mikä tuplapalkka? :D ei kaupanalalla makseta jouluaatosta tuplia.
Tiedän miltä susta tuntuu, ole kuitenkin onnellinen että olet kaupassa töissä ja pääset varmaan viimeistään klo 12 jälkeen, eikö? Ehdit siis silti joulun viettoon vielä. Monet joutuvat viettämään koko päivän töissä. Muutaman joulun olen itsekin joutunut olemaan töissä edellisessä työpaikassani, surkeinta oli 12-20 vuoro, mutta surkeampaa oli niillä jotka olivat esim 15-23.. Usein on myös niin, että ollaan reiluja, ettei samat ihmiset ole peräkkäisinä jouluina töissä. Kyllä se siitä, tsemppiä :)
Kiitos kaikille jotka tsemppasitte ja ymmärsitte :) pakkohan siitä on selvitä ja järjestellä menot sitten töitten mukaan... Jospa ensi vuonna sitten aatto olisi vapaa... Tsemppiä myös muille jotka joutuvat olemaan enemmän tai vähemmän töissä joulun aikaan :) ap
No aina joku on töissä, ei voi mitään. Itse olen tehnyt aina 3- vuoroa, töissä joulut (parhaimmillaan kaikki pyhät), juhannuksen, uudet vuodet, nekin päivät kun kaupatkin on kiinni. Lapset välillä kyselee, ihmettelee kun toisten äidit ei esim äitienpäivänä töihin mene. Elämä on valintoja, sinullakin ap.
jaa, mina olin 8 vuott kaikki joulunpyhat toissa ja yleensa myos uudenvuoden. ja huoltoasemalla jossa on hieman eri aukioloajat.
Ei ole. Menen ensimmäistä kertaa Hurstin juhlaan vapaaehtoiseksi. Aattoiltana saunotaan ja syödään.