Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että kuolen pian uupumukseen

Vierailija
01.12.2014 |

Kaikki alkoi seitsemän vuotta sitten. Tapasin unelmieni miehen, johon rakastuin palavasti. Mies ei kuitenkaan aluksi meinannut huolia minua, mutta kun huoli, niin päätin, että minun pitää olla täydellinen kumppani.
/
Heti yhteenmuuttomme jälkeen siivosin mukisematta AINA (mies ei oikeasti IKINÄ), laitoin mukisematta ruokaa AINA, pidin itseni kauniina ja hyvässä kunnossa kokoajan, taas mukisematta, hemmottelin aina miestäni, suostuin aina ilman vastalauseita seksiin vaikken olisi ollekaan jaksanut, synnytin miehelle kaksi lasta vaikken itse olisi koskaan lapsia halunnut, heti synnytyksestä kotiutumisen jälkeenkin harrastin mieheni kanssa seksiä, vaikka kaikki sattui. Miehen ollessa humalassa olivat ainoat riitamme, nekin kestin. Enkä valittanut.
/
Olen tehnyt kaiken miehen tahdon mukaan, koska rakastan häntä enkä halua hänen jättävän minua. Olen tehnyt IHAN KAIKEN. Olen ollut jo monta vuotta todella uupunut tämän kaiken takia - varsinkin lasten, joita en olisi edes itse koskaan halunnut. Olen ihan varma, että palan pian loppuun. En kestä enää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt yhtäkkiä muutat itsesi toisenlaiseksi, voi olla, että mies haluaa erota, koska et olekaan se nainen, jonka kanssa hän on vuosikaudet jakanut arjen. Sinulla on nyt valinnan paikka: oletko onneton miehen kanssa vai onnellinen yksin. Jos teille tulee ero, lapset varmaankin jäävät isällensä. Parasta on varmaankin pikkuhiljaa alkaa muuttaa asioita ihan muina miehiä askel kerrallaan.

Vierailija
2/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tappo ittensä.

Vierailija
4/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Vierailija
5/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burn out!

Vierailija
6/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos voisit nyt elää siten kuinka itse haluaisit, niin mitä haluaisit tehdä? Millaisia muutoksia tarvitset, että olisit onnellinen? Mistä sinä pidät? Mitä sinä haluat?

Kysyn, koska välitän.

Vierailija
7/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun mennä juttelemaan tilanteesta jonnekin.Vaikutat kivalta ihmiseltä ja varmaan tapaat joskus ihmisen, joka osaa arvostaa sua.Lupaathan mennä jpnnekin juttelemaan ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi