Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset matot teillä on?

Vierailija
01.12.2014 |

Hei,
Olen vaihtamassa meidän kodin mattoja. Tekisi kovasti mieli ostaa tai teettää perinteiset räsymatot puuvillakuteesta. Meillä on lakattu parkettilattia ja nyt mietin ovatko nuo räsymatot vaarallisen liukkaat? Alle pitäisi varmaan laittaa sellaista liukueste verkkoa. Tuntuuko tai näkyykö verkko maton läpi? Meillä on pieniä lapsia, joten turvallisuuskonferenssissa on tärkeää. Aiemmin meillä on ollut vm carpetin mattoja. Nyt haluaisin jotain perinteisempää. Laittakaa parhaat ideanne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei meillä sentään mitään turvallisuuskonferensseja järjestetä, vaikka turvallisuutta ajatellaankin.
Ap

Vierailija
2/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvin vähän mattoja tässä isossa talossa - työhuoneessa itämainen matto, kirjasto/kotiteatterihuoneessa karvalankamatto ja oven edessä pieni itämainen matto, lapsen huoneessa räsymatto. Siinäpä ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lakatulla puulattialla räsymatot kun olin pieni. Ei ne mitenkään kamalan liukkaat ollut, mutta liukuivat kyllä jos juoksi ja hyppäsi niiden päälle :D Tätä siis tehtiin tahallaan, koska se oli meistä hauskaa. Kävellessä pysyvät kyllä hyvin paikoillaan, mutta kannattaa varmaan se liukueste varalta laittaa. Tietääkseni liukueste ei maton alta tunnu.

Vierailija
4/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista 3 ja 4. Muistan, että itsekin olen joskus mummolassa "luistellut" räsymatoilla. Ehkä uskaltaudun koittamaan. Matot ovat aika kalliita ja kun kerralla haluaisi isoon taloon laittaa tulee hintaa kovasti. Laitella vielä muutkin ideoita ja kokemuksia.
Ap

Vierailija
5/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parkettilattiat, räsymatot ja niiden alla ne verkot, eikä ne tunnu miltään, pehmentää vain jalan alla. Eteisessä on muovimatto koiran ja kurakenkäisten lasten takia. Sen voi pestä koneessa. Vaihdoin räsymattoihin takaisin nimenomaan niiden helppouden takia, saa itse pestyä kesällä ja erittäin helppo imuroida. Aikaisemmin oli olkkarissa semmoinen ryijymatto. Kyllästyin etsimään pudonneita nuppineuloja sen langoista ja pölyämiseen. Ja mulla on anoppi, jolla on kangaspuut....

Vierailija
6/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pikku hiljaa siirrytty myöskin räsymattoihin. Helpommat pestä jne. Hyväkuntoisia räsymattoja voi löytyä kierrätyskeskuksista ja kirpputoreilta. Jos olet niitä kiinnostunut kiertämään.

Vierailija
7/7 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on melkein pelkästään räsymattoja. Ne on ihania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi