Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB:n rasittavat mysteeripäivitykset

Vierailija
08.11.2014 |

"Niin se hyvin alkanut päivä kääntyikin huonommaksi kuin osasin ikinä kuvitella"

"Täällä taas...huoli on kova-paikassa yliopistollinen sairaala"

"Hih hih, voi miten ihana ilta tulossa...;)"

"No niin, oishan se pitäny arvata...olin TAAS oikeassa!"

Nämä ovat siis esimerkkejä FB-päivityksistä joihin sitten tulee tietysti kysymyksiä "???" "Mitä on tapahtunut?" "Voi ei kai mitään ikävää??" "No mikäs se noin hymyilyttää..?"

Mutta noihinhan ei päivityksen kirjoittaja voi tietenkään vastata MITÄÄN. Mikä noiden päivitysten tarkoitus on jos ei halua ikävää/kivaa asiaa jakaa tai saada neuvoja tai tukea tai onnitteluja tai mitä ikinä, miksi siitä tekee sitten minkäänlaista päivitystä?

Ja sitten usein sinne pitää kommentoida myös jonkun joka tietää asiasta enemmän tyyliin "koita kestää rakas...tiiät että voit soittaa mulle" "älä anna sen kohdella sua noin..." "haha, mitäs mä sanoin ;)" "voi ei onks se taas sitä samaa vaivaa...voimahali <3" Ja näitä ei voi kommentoida yksityisviestillä vaikka asia on niin pirun salainen??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Mulla muutama harrastaa tätä, mutta useimmiten on pelkkä sydän, hymiö tai päivämäärä, ei muuta. Kohta poistan ne kavereista.

Vierailija
2/2 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli valvoo, vaikka ei olisi mitään päivystettävää. Helvetinmoista leikkiä koko touhu.

Heipp sulle, kuule beibi,  hei muru, hani juu... tuutsä jo? Vitun törpöt!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän