Aikuinen. Paras joululahja mitä olet saanut?
Lahja ideoita kaipaan. Mitä olet saanut tai haluaisit saada lahjaksi?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 07:31"]Paras tais olla yoshi-pyjama :)
[/quote]Aww mäkin haluan!
paketti jossa oli lapsen tekemä maalaus, suklaata mieheltä ja kylpylälahjakortti <3
Yksi ehdottomasti parhaista on ollut nettiradio. Ihan kuin tavallinen keittiön radio, mutta ohjelma tulee netin kautta. Tuhansia kanavia ympäri maailmaa. Nyt en enää ole riippuvainen koko ajan samoja biisejä toistavista suomalaisista kanavista. Ihanaa.
Minä olin oikein innoissani viimevuonna kun sain työpaikalta lahjaksi lahjakorin joka sisälsi kaikkea ihanaa pientä hyvää: Luomuteetä, luomusuklaata, keksejä, jotain erikoisnäkkäriä, hilloa, glökiä, shamppanjapullon.
Toinen mieluisa lahja on esimerkiksi ollut uudet lakanat/petivaatteet.
Veljeni antoi minulle pari vuotta sitten lahjaksi Virtua Fighter 2 -pelihallikaapin. Oli koko syksyn rakennellut systeemin, jossa vanha tarpeeton tietokone pyörittää peliä näytöllä, ostanut myynnissä olevat pelihalliohjaimet ja upottanut niiden osat kaappiin ja maalannut koko komeuden alkuperäisen mukaan. Kolikoita ei sentään tarvitse syöttää. Me pelailimme tuota esiteineinä huoltoasemilla ja pelihalleissa aina kun oli mahdollisuus, joten tämä oli kaikkien aikojen ihanin nostalginen, ajateltu ja vaivalla tehty lahja.
(Pystyy sillä kyllä pelaamaan myös muita pelejä mutta tuo VF2 oli se homman pääpointti kuitenkin).
Paras tais olla yoshi-pyjama :)