Teen joulunpyhinä kolme ilmaista läskileikkausta Kirkkonummella!
ilmoittautukaa kaikki alle 35-vuotiaat ja kertokaa miksi juuri sinun läskit pitää leikata!
T. Neurokirurgi Huttunen
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:36"]Harmi kun en ole läski kun ilmaiseksi sais ja vielä kotipaikkakunnalla :(
[/quote]
No niimpä. Samaa mietin :O
Uskon, että olet lääkäri jos osaat kertoa mikä on rasvahappoaktivaatio. Opetetaan lääkiksessä
Neurokirurgi leikkaa läskejä? Ollapa läskipää!
Voi voi, kun olen yli-ikäinen *nyyh*
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:39"]Uskon, että olet lääkäri jos osaat kertoa mikä on rasvahappoaktivaatio. Opetetaan lääkiksessä
[/quote]
google tämänki kertoo ;) mutta paskaako tässä jauhamaan tungen ne läskit aloittajan vyötärölle
Älkää nyt tapelko, naiset! Olen ihan oikea lääkäri, valmistuin Porvoon Lääketieteen AMK:sta erikoistuen Läskileikkauksiin. Teen myös aivoleikkauksia, eli jo et tarvitse läskileikkausta, voin suorittaa myös lobotomian paikallisanestesiassa Jouluradion säestyksellä. Ilmoittautumisia otetaan vastaan!
T. Neurokirurgi Huttunen
Mikä on läskileikkaus? Oikeesti en tiedä. Vatsalaukun ohitusleikkauksen ja rasvaimun kyllä tiedän.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:58"]Mikä on läskileikkaus? Oikeesti en tiedä. Vatsalaukun ohitusleikkauksen ja rasvaimun kyllä tiedän.
[/quote]
Eli leikkaan läskistä siivuja pois tarpeen mukaan, maksimissaan jopa 30kg, niin paljon kuin tarjottimelle mahtuu. Tarjottimen saat mukaasi, värin saa itse valita.
T. Neurokirurgi Huttunen
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:58"]Mikä on läskileikkaus? Oikeesti en tiedä. Vatsalaukun ohitusleikkauksen ja rasvaimun kyllä tiedän.
[/quote]
Eli leikkaan läskistä siivuja pois tarpeen mukaan, maksimissaan jopa 30kg, niin paljon kuin tarjottimelle mahtuu. Tarjottimen saat mukaasi, värin saa itse valita.
T. Neurokirurgi Huttunen
[/quote]Meneekö joulukinkusta? Itse en niin läskistä välitä, mutta mies syö mielellään.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:58"]Mikä on läskileikkaus? Oikeesti en tiedä. Vatsalaukun ohitusleikkauksen ja rasvaimun kyllä tiedän.
[/quote]
T. Neurokirurgi Huttunen
[/quote]Meneekö joulukinkusta? Itse en niin läskistä välitä, mutta mies syö mielellään.
[/quote]
Aivan hyvin menee, voin muotoilla. Itse tykkään lisätä tulista sinappia, maku on kuin harmaasuolatussa.
T. Neurokirurgi Huttunen
Harmi kun en ole läski kun ilmaiseksi sais ja vielä kotipaikkakunnalla :(