Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suomalaiset miehet eivät osaa rakastella

Vierailija
30.11.2014 |

Miehet koettavat vain työntää vehkeensä sisään. Ei mitään tajua kostumisen merkityksestä.
Sisään päästyään hillitöntä ja nykivää nylkytystä kunnes oma orgasmi tulee.
Sen jälkeen vetäytyminen omalla puolelle ja seuraa kuorsaamista.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:43"]

Itse en miehenä ole lainkaan itsekeskeinen noissa asioissa. Mutta totuus on se että moni nainen ei edes kaipaa tuommoista. Eli niille perusrynkyttäjille on kyllä kysyntää. Itse en saa semmoisesta mitään irti, mutta kun kohtaa naisen joka nauttii monipuolisesta (ja molemminpuolisesta) rakastelusta, niin silloin olen vahvoilla.

Muistan kerran kun eräs nainen sanoi ettei halua minun koskettelevan häntä lainkaan. Hän vain halusi melaa mekkoon. No, sai kyllä haluamansa, mutta tylsää se oli. Myöhemmin eräs toinen nainen taas sanoi pitkän session jälkeen huokaillen minulle: "uskomaton suoritus". Hyvä vain minun kannaltani, sillä on helppoa olla "uskomaton" kun useimmat miehet vain rynkyttävät.

[/quote]

Niin, onko se vaikeaa tajuta että naiset ovat erilaisia? Itse en halua että klitorikseeni kosketaan, ei tunnu hyvältä. Haluan juurikin sitä "rynkytysseksiä". Pidän kylläkin koskettelusta muuten, rintojen koskettelusta, kehon koskettuelusta, suutelusta. En kuitenkaan suuseksistä tai käsiseksistä.

[/quote]

Tottakai naiset ovat erilaisia ja jokaiselle on oma rakastajansa. Ei siinä mitään vikaa. Mutta kun itse nautin semmoisesta hellästä toiminnasta, niin on kivaa joskus kohdata nainen jolle minun tyylini sopii hyvin. Taidan olla harvinainen siinä suhteessa. Enkä väitä että olisin keskimäärin edes hyvä rakastelija. Olen huono rynkyttäjä.

Vierailija
22/34 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:18"]

Olen ollut noin 15 miehen kanssa ja kaikki olleet sängyssä tyyliä kakkosnelonen. Ei ymmärretä neuvoja eikä toiveita ollenkaan, vaan naama irvessä ähistään. Hyi saatana. Enää ei ykskään mies koske muhun.

Nämä jotka kehuu olevansa suuria rakastajia, niin kiva kuulla että teitäkin on. Häviävän vähän vaan.

[/quote]

2 jatkaa; En voi kehua olevani suuri rakastaja olen ihan tavallinen mies, arvomaailmani vain on sellainen etten ajattele vain itseäni ja se pätee muuhunkin kuin sängyssä suoritettavaan aktiin, käyn kaupassa, tiskaan, siivoan, en ole naimisissa, haluaisin lapsia,mutta isäksi sopiva ikä rupeaa olemaan jo ohi, seksikumppanit ovat olleet nuorempia, en aikoinaan löytänyt ihmistä jonka kanssa olisin jakanut elämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:32"]Älä yleistä jos sinun miehesi ovat olleet huonoja nylkyttäjiä. Äläkä valita jos et vaivaudu avaamaan suutasi ja kertomaan mitä haluat.
[/quote]

Kuka mies ei tiedä että naisen täytyy kiihottua jotta emätin kostuu jotta pippeli voi työntyä sisään? Kuka mies tätä ei tiedä vaan naisen täytyy se erikseen kertoa.

Ymmärrän kyllä jos on ekaa kertaa liikkeellä mutta kun näitä suoraan sisään vaan tyyppejä löytyy niin kolme-kuin viiskymppisistäkin.

[/quote]

NiiMpä

Vierailija
24/34 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:32"]Älä yleistä jos sinun miehesi ovat olleet huonoja nylkyttäjiä. Äläkä valita jos et vaivaudu avaamaan suutasi ja kertomaan mitä haluat.
[/quote]

Joille miehille naisen täytyy vissiin kertoa että pippeli täytyy saada ensin kovaksi. Naisen täytyy olla kostunut. Vartaloiden asennot täytyy olla oikeat jotta pippeli on mahdollista saada sisälle ym

Kyllä kaikkihan nämä naisen täytyy osata etukäteen kertoa.

Vierailija
25/34 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmea kansallisuutta olen kokeillut ja suomalainen ex vie voiton 100-0.

Vierailija
26/34 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:18"]

Olen ollut noin 15 miehen kanssa ja kaikki olleet sängyssä tyyliä kakkosnelonen. Ei ymmärretä neuvoja eikä toiveita ollenkaan, vaan naama irvessä ähistään. Hyi saatana. Enää ei ykskään mies koske muhun.

Nämä jotka kehuu olevansa suuria rakastajia, niin kiva kuulla että teitäkin on. Häviävän vähän vaan.

[/quote]

Mistähän sinä olet nämä loistoyksilöt löytänyt? :)

Vierailija
27/34 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaani teen! En varmasti ole mikään panokuningas, mutta useamman orgasmin useammalle naiselle tuottanut. Kaikkien kanssa ei suksi luista.

Vierailija
28/34 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:06"]Parhaani teen! En varmasti ole mikään panokuningas, mutta useamman orgasmin useammalle naiselle tuottanut. Kaikkien kanssa ei suksi luista.
[/quote]

Eikä kulli.

Vierailija
29/34 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:07"]

Tuohon on pakko sanoa, etten työnnä vehjettä sisään ennenkuin nainen on saanut jo muutaman orgasmin on mukava seurata kun silmät alkavat värähdellä ja keho jännityy, rakastelu kestää aina yli puolituntia jon ka jälkeen on mukava levätä toisen kehon lämmössä, viettäen helliä hetkiä, niin ja olen suomalainen mies. Osaan ja haluan puhua rakkaudesta, hellyydestä kahden ihmisen välillä. Enkä ole mikään hommeli vaan ihan kunnollinen mies.

[/quote]

Tähän on pakko nyt sanoa, että minä naisena saan suurimman nautinnon siitä yhdynnästä. En saa orgasmia suuseksillä tai käsillä eivätkä ne tuota minulle edes mielihyvää. Älkää aina jauhako sitä samaa mantraa että naiselle olisi annettava tyydytys ENNEN yhdyntää. Itse nautin eniten yhdynnästä. Toki esileikkiä pitää olla, mutta siihen ei kuulu suuseksi tai käsiseksi.

[/quote]Suurin osa naisista kuitenkin tarvitsee kunnon lämmittelyt, osalla yhdyntä ei edes tunnu missään. Itse en yhdenillan jutuissa anna miehen edes työntyä sisään ennen kuin olen saanut orgasmin käsillä/suulla. Pitäkää naiset puolenne älkääkä itkekö täällä palstalla.

Vierailija
30/34 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:12"]

Tuohon on pakko sanoa, etten työnnä vehjettä sisään ennenkuin nainen on saanut jo muutaman orgasmin on mukava seurata kun silmät alkavat värähdellä ja keho jännityy, rakastelu kestää aina yli puolituntia jon ka jälkeen on mukava levätä toisen kehon lämmössä, viettäen helliä hetkiä, niin ja olen suomalainen mies. Osaan ja haluan puhua rakkaudesta, hellyydestä kahden ihmisen välillä. Enkä ole mikään hommeli vaan ihan kunnollinen mies.

[/quote]

Tähän on pakko nyt sanoa, että minä naisena saan suurimman nautinnon siitä yhdynnästä. En saa orgasmia suuseksillä tai käsillä eivätkä ne tuota minulle edes mielihyvää. Älkää aina jauhako sitä samaa mantraa että naiselle olisi annettava tyydytys ENNEN yhdyntää. Itse nautin eniten yhdynnästä. Toki esileikkiä pitää olla, mutta siihen ei kuulu suuseksi tai käsiseksi.

[/quote]Suurin osa naisista kuitenkin tarvitsee kunnon lämmittelyt, osalla yhdyntä ei edes tunnu missään. Itse en yhdenillan jutuissa anna miehen edes työntyä sisään ennen kuin olen saanut orgasmin käsillä/suulla. Pitäkää naiset puolenne älkääkä itkekö täällä palstalla.

[/quote]

Tottakai lämmittelyt pitää olla hyvät! Ilman lämmittelyjä pilde ei kostu tarpeeksi. Mutta ainakaan minun kohdallani lämmittelyt eivät tarkoita suu-tai käsiseksiä. Itselle olisi aivan turhaa pyytää miestä nuolemaan, koska tyydytästä en tule sitä kautta saamaan. Useimmilla yhdyntä kuitenkin tuntuu nautinnolliselta, kunhan pimppi on kostea ja mielentila kiihoittunut. Itsellä ainakin ihan fyysisesti tuntuu paneminen hyvältä, etenkin kun penis osuu pimpin takaseinään,niin ai että. Tietenkin jos tosiaan on niin, ettei yhdynnästä saa nautintoa niin sitten kannattaa pyytää miestä tyydyttämään toiselle tavalla, mutta itseäni ärsytti tässä ketjussa se ennakkoasetelma ettei nainen saisi tyydytystä yhdynnästä kun itselle se on ainut tapa saada tyydytys.

Vierailija
31/34 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:32"]Älä yleistä jos sinun miehesi ovat olleet huonoja nylkyttäjiä. Äläkä valita jos et vaivaudu avaamaan suutasi ja kertomaan mitä haluat. [/quote] Kuka mies ei tiedä että naisen täytyy kiihottua jotta emätin kostuu jotta pippeli voi työntyä sisään? Kuka mies tätä ei tiedä vaan naisen täytyy se erikseen kertoa. Ymmärrän kyllä jos on ekaa kertaa liikkeellä mutta kun näitä suoraan sisään vaan tyyppejä löytyy niin kolme-kuin viiskymppisistäkin.

[/quote]

Kyllähän sitä huonoilekin tavoille oppii, jokaisella parilla on se oma parastapa toimia, jos on ollut pidemän ajan yhdessä.   Sen olen huomannut, että uusi nainen moittii sellaista mikä on edellisen kanssa ollut ainut oikea tapa.   Olenkin havainnut että hyvä välillä vaihtaa, nin saa joskus itsekin mitä haluaa.

Vierailija
32/34 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se ratsastusketju oli?

Vierailija
33/34 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat suoraasanoen paskoja petipuuhissa!!

Vierailija
34/34 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tässä kohtaa minun on pyydettävä anteeksi naisilta, jotka eivät pidä suuseksistä vaan saavat paremman tyydytyksen itse yhdynnästä, minä katsoin asiaa omien seksikokemusten perusteella ja jos joskus tapaan ihmisen jolle suuseksi tai muu tyydytys on vastenmielistä tai eivät halua sitä, toivon että hän uskaltaisi kertoa sen, muutenkaan en halua asetelmaa, mies vie ja nainen vikisee, vaan tasapuolista nautintoa.