suomalaiset miehet eivät osaa rakastella
Miehet koettavat vain työntää vehkeensä sisään. Ei mitään tajua kostumisen merkityksestä.
Sisään päästyään hillitöntä ja nykivää nylkytystä kunnes oma orgasmi tulee.
Sen jälkeen vetäytyminen omalla puolelle ja seuraa kuorsaamista.
Kommentit (34)
No tuollain toimivat miehet eivät ole paskaakaa kiinnostuneet sinun nautinnosta. Mutta miehiäkin on monenlaisia, joten ei kannattaisi yleistää. Kyllä naisista aika onnettomia tapauksia löytyy, jos seksiasioista puhutaan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:08"]No tuollain toimivat miehet eivät ole paskaakaa kiinnostuneet sinun nautinnosta. Mutta miehiäkin on monenlaisia, joten ei kannattaisi yleistää. Kyllä naisista aika onnettomia tapauksia löytyy, jos seksiasioista puhutaan.
[/quote]
Kopsahtiko heti omaan nilkkaan?
Älä huoli, tämä on vain vastaisku tuolle -suom naiset eivät osaa ratsastaa-ketjulle.
Ei, ku kyl ne osaa. Mää saan ainaki joka kerta. T. Erkki
Olet sitten kokeillut kaikkia suomalaismiehiä? Melkoinen suoritus, vau.
Olen ollut noin 15 miehen kanssa ja kaikki olleet sängyssä tyyliä kakkosnelonen. Ei ymmärretä neuvoja eikä toiveita ollenkaan, vaan naama irvessä ähistään. Hyi saatana. Enää ei ykskään mies koske muhun.
Nämä jotka kehuu olevansa suuria rakastajia, niin kiva kuulla että teitäkin on. Häviävän vähän vaan.
Ei niin, siksi olenkin siirtynyt pysyvästi naisiin. Suosittelen.
Yks mies saatteli mua baarista kotiin, semmonen puolituttu. Halus tulla tsekkaan et pääsen kotiin.
Menin sänkyyn maate ja heitin samalla farkut lattialle. Mies tunki yllättäen päälle ja otti housujaa auki. Näin kun koetti vehjettään tunkea haaroväliini.
Mulla oli sii pikkarit kuitenkin jalassa.
Aloin nauraan ja kysyin että wtf...
Reppana luuli että oltais sekstattu.
Siis minä tuhannen kännissä ja hän olis työntänyt vehkeensä vaan sisääni.
Morjens
Olen kokeillut kolmea. Yksi on loistava rakastaja. Niinpä ilmoitankin tässä nyt täysin varmana ja empiirisesti koeteltuna tietona, että 33,33% suomalaisista miehistä osaa rakastella.
Ajaj. Joillain ottanut liian koville, että suomalaisen lah..naisen ratsukykyjä on arvosteltu. On tää niin ihanaa. Pimppi vs Pippeli!!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:26"]Ajaj. Joillain ottanut liian koville, että suomalaisen lah..naisen ratsukykyjä on arvosteltu. On tää niin ihanaa. Pimppi vs Pippeli!!
[/quote]
Miehet haukkuu naisia lahnoiksi ja naiset miehiä itsekkäiksi jylpyttäjiksi.
Ikuisuusaihe.
No kait tähänkin tarvitaan kaksi. Ykskään suomalainen ei ole kehunut rakastajan taitojani, mutta kaikki ulkomaalaiset kyllä. Ei tästäkään nyt ihmeempiä voi yleistää kun ei mitään suuria määriä ole ollut kumpiakaan mutta pointsi että omaan toimintaan vaan voi vaikuttaa.
Älä yleistä jos sinun miehesi ovat olleet huonoja nylkyttäjiä. Äläkä valita jos et vaivaudu avaamaan suutasi ja kertomaan mitä haluat.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:32"]Älä yleistä jos sinun miehesi ovat olleet huonoja nylkyttäjiä. Äläkä valita jos et vaivaudu avaamaan suutasi ja kertomaan mitä haluat.
[/quote]
Kuka mies ei tiedä että naisen täytyy kiihottua jotta emätin kostuu jotta pippeli voi työntyä sisään? Kuka mies tätä ei tiedä vaan naisen täytyy se erikseen kertoa.
Ymmärrän kyllä jos on ekaa kertaa liikkeellä mutta kun näitä suoraan sisään vaan tyyppejä löytyy niin kolme-kuin viiskymppisistäkin.
15 miestä= Kaikki suomalaiset miehet? o.O kyllä mulle on tullut vastaan jos jonkinmoista, ja erilaista. Osaavaaja taidotontakin ja alle 15 on kokeiltu vasta.....
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:07"]
Tuohon on pakko sanoa, etten työnnä vehjettä sisään ennenkuin nainen on saanut jo muutaman orgasmin on mukava seurata kun silmät alkavat värähdellä ja keho jännityy, rakastelu kestää aina yli puolituntia jon ka jälkeen on mukava levätä toisen kehon lämmössä, viettäen helliä hetkiä, niin ja olen suomalainen mies. Osaan ja haluan puhua rakkaudesta, hellyydestä kahden ihmisen välillä. Enkä ole mikään hommeli vaan ihan kunnollinen mies.
[/quote]
Tähän on pakko nyt sanoa, että minä naisena saan suurimman nautinnon siitä yhdynnästä. En saa orgasmia suuseksillä tai käsillä eivätkä ne tuota minulle edes mielihyvää. Älkää aina jauhako sitä samaa mantraa että naiselle olisi annettava tyydytys ENNEN yhdyntää. Itse nautin eniten yhdynnästä. Toki esileikkiä pitää olla, mutta siihen ei kuulu suuseksi tai käsiseksi.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:58"]
Miehet koettavat vain työntää vehkeensä sisään. Ei mitään tajua kostumisen merkityksestä. Sisään päästyään hillitöntä ja nykivää nylkytystä kunnes oma orgasmi tulee. Sen jälkeen vetäytyminen omalla puolelle ja seuraa kuorsaamista.
[/quote]
Kyllä niistä kärsivällisella koulutuksella tulee ihan kelvollisia panomiehiä. Elikkä tosissaan, ei ole pakko tyytyä tuollaisiin nylkyttäjiin. Oma vika, jos tyytyy eikä saa sanottua mitään.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:07"]
Tuohon on pakko sanoa, etten työnnä vehjettä sisään ennenkuin nainen on saanut jo muutaman orgasmin on mukava seurata kun silmät alkavat värähdellä ja keho jännityy, rakastelu kestää aina yli puolituntia jon ka jälkeen on mukava levätä toisen kehon lämmössä, viettäen helliä hetkiä, niin ja olen suomalainen mies. Osaan ja haluan puhua rakkaudesta, hellyydestä kahden ihmisen välillä. Enkä ole mikään hommeli vaan ihan kunnollinen mies.
[/quote]
Tähän on pakko nyt sanoa, että minä naisena saan suurimman nautinnon siitä yhdynnästä. En saa orgasmia suuseksillä tai käsillä eivätkä ne tuota minulle edes mielihyvää. Älkää aina jauhako sitä samaa mantraa että naiselle olisi annettava tyydytys ENNEN yhdyntää. Itse nautin eniten yhdynnästä. Toki esileikkiä pitää olla, mutta siihen ei kuulu suuseksi tai käsiseksi.
[/quote]
Ja lisäyksenä, puolen tunnin rakastelu ei ole riittävän pitkä. Meillä esilekki on aina yli vartin, yhdyntä 10-40 minuuttia ja loikoilemma vielä jälkihehkussa :) Olen tyytyväinen.
Itse en miehenä ole lainkaan itsekeskeinen noissa asioissa. Mutta totuus on se että moni nainen ei edes kaipaa tuommoista. Eli niille perusrynkyttäjille on kyllä kysyntää. Itse en saa semmoisesta mitään irti, mutta kun kohtaa naisen joka nauttii monipuolisesta (ja molemminpuolisesta) rakastelusta, niin silloin olen vahvoilla.
Muistan kerran kun eräs nainen sanoi ettei halua minun koskettelevan häntä lainkaan. Hän vain halusi melaa mekkoon. No, sai kyllä haluamansa, mutta tylsää se oli. Myöhemmin eräs toinen nainen taas sanoi pitkän session jälkeen huokaillen minulle: "uskomaton suoritus". Hyvä vain minun kannaltani, sillä on helppoa olla "uskomaton" kun useimmat miehet vain rynkyttävät.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:43"]
Itse en miehenä ole lainkaan itsekeskeinen noissa asioissa. Mutta totuus on se että moni nainen ei edes kaipaa tuommoista. Eli niille perusrynkyttäjille on kyllä kysyntää. Itse en saa semmoisesta mitään irti, mutta kun kohtaa naisen joka nauttii monipuolisesta (ja molemminpuolisesta) rakastelusta, niin silloin olen vahvoilla.
Muistan kerran kun eräs nainen sanoi ettei halua minun koskettelevan häntä lainkaan. Hän vain halusi melaa mekkoon. No, sai kyllä haluamansa, mutta tylsää se oli. Myöhemmin eräs toinen nainen taas sanoi pitkän session jälkeen huokaillen minulle: "uskomaton suoritus". Hyvä vain minun kannaltani, sillä on helppoa olla "uskomaton" kun useimmat miehet vain rynkyttävät.
[/quote]
Niin, onko se vaikeaa tajuta että naiset ovat erilaisia? Itse en halua että klitorikseeni kosketaan, ei tunnu hyvältä. Haluan juurikin sitä "rynkytysseksiä". Pidän kylläkin koskettelusta muuten, rintojen koskettelusta, kehon koskettuelusta, suutelusta. En kuitenkaan suuseksistä tai käsiseksistä.