Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koti-isänä on helppoa. Pelailen Settlers 2:sta ja vauva nukkuu.

Vierailija
30.11.2014 |

Tälläistä tämä on joka päivä. Siivoan pikaisesti 15 min ja laitan pesukoneet päälle. Pelailen Settlers 2 peliä, aivan kuten joskus teini-ikäisenä. Vauva nukkuu. Luksusta tämä koti-isyys.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:35"]

Tälläistä tämä on joka päivä. Siivoan pikaisesti 15 min ja laitan pesukoneet päälle. Pelailen Settlers 2 peliä, aivan kuten joskus teini-ikäisenä. Vauva nukkuu. Luksusta tämä koti-isyys.

[/quote]

Ei kun sun kuuluu valittaa kuinka raskasta kaikki on, mitään ei ehdi tekemään ja iltaisin olet aivan poikki. Hyvä kun facebookissa ehtii hetken käymään. Älä nyt pilaa tätä!

Vierailija
2/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Et ainakaan ole kovin tehokas koti-isä. Ja minkä ikäinen on vauvasi. Alle 3kk vanha on ihan eri asia kuin esim. 8kk ikäinen.

T: kotiäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä just meni joku 5000e maksanut telkkari nuuskaks kun mies oli yksin 2 vuotiaan poikamme kanssa. Mies istui työhuoneessaan pelaamassa kun poika töyläsi yksinään olohuoneessa. Mies suri telkkaria, jonka onneksi vakuutus korvaa, mutta minä suren että mitä tapahtuu seuraavaksi. Luoja jos pojallemme sattuisi jotain... Minun on pakko olla välillä iltoja töissä.

Vierailija
4/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ulkoilut, sosiaalisten taitojen opettelu, ruoanlaitto yms? Vai nukuuko lapsenne koko elämän?

Vierailija
5/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja syö eineksiä?

Vierailija
6/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kilon kakkapyykättävä on kevyempi 90kg miehelle kuin nivelreumaa sairastavalle 55kg naiselle. Tämä meidän perheen näkökulmasta.

Vierailija
7/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluun pelaa Settlerssii >:)

Vierailija
8/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you.

15 min/päivä riittää ehkä just siihen ylläpitoon, mutta ei muuhun.

Jos toimii teilla, niin aikamoisen naisen olet saanut. Millähän avuilla?

Vierailija
9/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksustahan se olikin sillon kun vauva vaan söi ja nukkui. Hyvin oli aikaa roikkua facessa ja av:lla ihmettelemässä kun mammat valittaa rankasta vauva-ajasta. Nyt on sitten just kävelemään oppinut 11kk eikä jouda paljoo netissä roikkumaan eikä ihmettelemään.

Vierailija
10/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Settlers 2 ole jo vähän kulunut? Master of Orion 2, System Shock ja Daggerfall on sitten luku sinänsä. Kokeile esimerkiksi kirjoittamaan thunder tai winter ja sen jäljeen alt+6.

Käytätkö DosBoxia vai erillistä, vanhaa pelikonetta?

Vierailija
11/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuossa vaiheessa on vielä helppoa, varsinkin kun ei tarvi siinä samalla toipua raskaudesta ja synnytyksestä. Teepä toinen vaippapylly siihen niin ei ookkaa enää niin kivaa :)

Vierailija
12/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teillä on todella likaista tai nainen hoitaa kotityöt. Hyi ap!

Vierailija
13/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:18"]Joko teillä on todella likaista tai nainen hoitaa kotityöt. Hyi ap!
[/quote]

Veikkaan jälkimmäistä

Vierailija
14/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:18"]

[/quote]

Tai ap on niitä ihmisiä, jotka osaavat laittaa kaiken paikoilleen tai kuntoon heti käytön jälkeen. Oma mieheni on tuollainen. Ja helpon vauvan kanssa se vielä onnistuu, toisin kuin taaperon kanssa.

Vierailija
15/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen ihan vilpittömän kateellinen näille tehokkaille superihmisille, jotka saa hoidettua kaikki kotihommat varttitunnissa per päivä ja joiden vauvat vaan nukkuu ja syö. :(  Mulla menee jo ruuanlaittoon kaikkineen toista tuntia päivässä eikä aina piisaakaan (aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapa valmisteluineen ja jälkisiivouksineen), enkä mä siinä vartissa ees ehdi imuroida koko taloa saati sitten muuta siivousta tehdä. Ja pyykit... Ja se vauva, joka herää vähän väliä itkemään eikä viihdy hetkeäkään yksin kun on hereillä. Aikas paha koliikki (ja muutakin vatsavaivaa, jota selvitellään) nääs.

Mut onnee sulle, nauti kun voit.

Vierailija
16/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:11"]

Eikö Settlers 2 ole jo vähän kulunut? Master of Orion 2, System Shock ja Daggerfall on sitten luku sinänsä. Kokeile esimerkiksi kirjoittamaan thunder tai winter ja sen jäljeen alt+6.

[/quote]

Dospoksia.

Vierailija
17/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:11"]

[/quote]

Kiitti vinkistä.

Vierailija
18/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan Simsiä.
T: Kotiäiti

Vierailija
19/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:18"]

[/quote]

Olen todella tehokas siivoamaan. Meillä siivotaan kunnolla kerran viikossa että molemmat kerkeää lenkille ja kuntoilemaan. Se virkistää.

ap

Vierailija
20/24 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:07"]

Minä pelaan Simsiä. T: Kotiäiti

[/quote]

Mitä simssiä?