Harvinaisen paljon typeriä kommentteja palstalla tänään
Kommentit (21)
Mä en edes ymmärrä miks mä selaan tätä. Parina päivänä ei oo näkyny mitään mielenkiintoista, mihin viittis ees vastata.
Alan siis pelaamaan.
Pikkuhiljaa huomaa, miten kaikki järkevät keskustelijat ovat kaikonneet palstalta ja pakkomielteiset jankkaajat ja trollit valtaavat alaa. Helpottaa kyllä kivasti palstan käytön vähentämistä.
Jokainenhan on vapaa kirjoittamaan niin viisaita ja nerokkaita avauksia/kommentteja kuin suinkin pystyy.
Mutta onhan se toki helpompaa rakuttaa kuinka tyhmiä muut ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes ymmärrä miks mä selaan tätä. Parina päivänä ei oo näkyny mitään mielenkiintoista, mihin viittis ees vastata.
Alan siis pelaamaan.
Mä olen oudosti koukussa. Mistään keskustelusta ei tule mitään ja koko palsta on ihan typerä mutta silti pyörin täällä.
Sitä se teettää kun vassarinpaskat päästetään valvomatta nettiin.
Onko keskivertomamman pimppi kuiva vai kostea tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Onko 11cm kikkeli liian pieni
:D en tiedä, mutta miksi naisia kiinnostaa vain miehen lompakko? Ja ohhoh päivän miesvihasatu.
Mä taas huomasin tänään kaks loistavaa ketjua, naureskelen ääneen. Ja kirjoittelen niin nopsaan, että kirjoitusvirheitä jää väkisinkin..
Haaahhhahahhaa
Puhuttiinhan tässä jo Natalian mahdollisesta transsukupuolisuudesta. Onko itselläsi mielessä jotain kiinnostavampaa vai?
Joku ehdotti tuolla kauppakeskus-ketjussa, että Helsinkiin pitäisi rakentaa keskustaan vievä kaksikerroksinen moottoritie autoilijoita varten, jotka tulisivat pelastamaan kaupungin keskustan liike-elämän. Siihen kommenttiin kiteytyy hyvin palstan taso.
Asdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdfasdf
Olen pahoillani rakkaat, minulla on ollut muuta puuhaa pari päivää. Ja tulee olemaan aika paljon jatkossakin, joten joudutte soutamaan keskenänne.
Itse aloitan niin tyhmiä ketjuja että hävettää ja sitten joko en koskaan katso niitä ketjuja tai sitten mietin että millaiset ihmiset ja missä niihin vastaavat ja ovatko samanlaisia kommentteja joita itse voisi kirjoittaa niin tyhmään ketjuun.
Palstan sensuurin takia.
Oi Porsimaaa, oi Porsimaaa...