Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

identiteetti hukassa

Vierailija
30.11.2014 |

Olen siis jo 40v ylittänyt nainen mutta jotenkin tuntuu, että en tiefä kuka olen tai mitä haluan. Arjessa tämä näkyy niin, että en osaa tehdä päätöksiä. Saatan haluta jotain mutta en silti uskalla toteuttaa kun en luota itseeni ja omaan suhteellisuudentajuuni. Myös sanomisteni suhteen olen muuttunut epävarmaksi. En tiedä mitä voin puhua tai sanoa kun pelkään aina olevani liikaa jotain negatiivusta. Liian suulas, liian kriittinen, liian typerä jne. Työni on lähinnä lisännyt tätä oloa kun esimies on kiusaamiseen taipuvainen ja olen saanut moitetta liiasta kyseenalaistamisesta mutta myös liiallisesta hiljaa olosta. Olen oikeasti hakoteillä itseni suhteen! Missä olen hybä ja mitä voin tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi virheet. Naputtelin puhelimella.

Vierailija
2/5 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se esimies mikään ylijumala ole. Jos koet, että kyseenalaistaminen on parempi työsi kannalta niin jatka sitä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamisen uhrille käy helposti noin.

Vierailija
4/5 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen mäkin olen. Olen 30-vuotias. En nykyään uskalla enää jutella ihmisille, enkä olepahemmin enää pitänyt yhteyttäkään, kun pelottaa. En koskaan tee mitään, koska en ole kuitenkaan tarpeeksi hyvä ja joku tulee kuitenkin valittamaan.

Vierailija
5/5 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:22"]Kiusaamisen uhrille käy helposti noin.
[/quote]

voiko esimiehen kommentit saada tämän aikaan? Huono itsetunto on ollut aina mutta nyt viimeisten vuosien aikana olen mennyt vain alaspäin. En pysty kohta mihinkään. En yksityiselämässä, saati töissä. Mietin jälkeenpäin että.mitä tyhmää taas menin möläyttämään jne. Ap