Onko ammattia, jota et suosittele todella isorintaiselle ?
Kommentit (30)
No ei kyllä tule mieleen.. Lienee aika pitkälle asennekysymyskin..
T. 65H
Anna kun veikkaan. Kun saat lapsen, tulet av:lle kysymään mikä lapsen nimeksi.
Minkä kokoiset olis kyseessä? Voihan hätätilassa vaikka käydä pienennysleikkauksessa. Eiköhän se ura pitäisi valita muiden asioiden takia kuin rinnankoon.
Ehkä sellaista, jossa pitää paljon kantaa ja nostella. Muuttohommia tekevät muutenkin tosin miehet.
"Naisten ammateista" kyseen ollen ehkä sellaisia, joissa pitää nostella ja kantaa potilaita. Selkä joutuu koville, rinnat tiellä.Uimakoulun opettaja (jos ei tykkää, että tuijotetaan). Trapetsitaiteilija.
Hieroja. Itse olen ja tullut muutamia epämukavia tilanteita..
Ei sovi mikään sellainen missä pitää olla vakavasti otettava, eli mikään asiantuntijatyö. Mutta extra-uskottava voi olla vaikka maatalon emäntänä, leipuri tai kondiittorina, suurtalouskettiön emäntänä yms eli löytyy kyllä paljon aloja missä on jopa etua.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:45"]
Hieroja. Itse olen ja tullut muutamia epämukavia tilanteita..
[/quote]
Hierottavan miesasiakkaan leka jämähtää kovaksi?
Ehkä sellaisia, joissa ollaan fyysisesti lähietäisyydellä asiakasta esim. Kampaaja, hammaslääkäri, suuhygienisti, hieroja, lähihoitaja.
Voin kertoa, mutta ammatinvalinta-neuvonta maksaa.
Aerobic-ohjaaja. Kurjaa kun läpsisi naamalle joka hypyllä :DD
Kaupan kassa. Jää vaihtorahat helposti pimentoon.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:25"]Sihteeri. Ei näe näppistä.
[/quote]
Näppis on helppo opetella ulkoa.
Tarjoilija, taksikuski, yläkoulun ope (tulee kommentteja), urheilija (ainakin juoksua /hyppimistä vaativat lajit), mutta voihan pienennyttää.
Lentokapteeni. Kädet ei ylety nappuloihin ja vipuihin.
Hammaslääkäri