Mies se sitten teki ruokaa...
Oli keittänyt riisiä.
Oli päättänyt hyödyntää eilisen rosollin ja lykännyt sen paistinpannulle voin kanssa. Oli tehnyt siitä kastiketta lisäämällä purkillisen kermaa. Oli jatkanut kastikettaan pakasteporkkanoilla. Oli kaatanut sekaan purkillisen fetakuutioita. Oli sekoittanut riisin ja "kastikkeen".
Lautasella oli vaaleanpunaista kermaista riisimössöä, jossa uiskenteli puoliraakoja porkkanoita ja lämmenneitä fetakuutioita. Ja kokki oli oikein ylpeä itsestään.
Teinkö väärin, kun en suostunut edes maistamaan?
Kommentit (29)
Miks et maistanut...? Tehdäänhän punajuuresta ja kermasta muutoinkin kastikkeita ja fetajuustoa lisätään useastikin punajuuresta tehtyihin ruokiin =)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:51"]Kuulostaa hyvältä ja varmaan olikin.
[/quote]
En ole ap, mutta mulla on kokemusta tuommosista ruuista!! Eikä todellakaan ole nautinnollisia :DDD
Voissa paistettu rosolli voi olla ihan hyvää. Muu tuossa on ruoka-ainesten väärinkäyttöä. Olisi pitänyt maistaa, kun toinen on sentään yrittänyt.
Oishan se voinu olla hyvääkin. Aika ennakkoluuloista touhua tommonen "yäk en syö enkä edes maista".
Olisin mä maistanut ihan silkasta uteliaisuudesta ;)
No niin, siellä se mössö seisoo edelleen kattilassa, mies söi annoksestaan ehkä kolmasosan jos sitäkään. Ja oli muka tosi hyvää. Helvetti että suututtaa tuollainen tuhlaaminen ja hukkaan heittäminen.
ap
Ok, ap:n mies syö herkkuruokansa itse - kaiken, koko sotkun - ja ap laittaa jotakin kivaa itselleen. :) Siinä välissä ap:n mies kuitenkin siivoaa keittiön putipuhtaaksi.
Meillä mies paistoi aamiaiseksi munia ja leipää. No, ne oli ihan hyviä, mutta keittiö on kuin pommin jäljiltä. Kananmunankuoret on pöydällä, samoin öljypullo avoimena, paistinpannu pesämättä, hella suorastaan lilluu rasvassa. Yksi lautanenkin hajosi samalla. V*ttu, en kyllä siivoa jälkiä, ei minunkaan sotkuja kukaan muu siivoa.