Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pysäköitkö sinäkin auton toisen auton viereen puolityhjällä parkkipaikalla?

Vierailija
06.10.2021 |

Parkkiterroristi. Vielä niin, että itse pääset varmasti autoon helposti takaisin, jos joku pysäköi siihen viereen, mutta toisella puolella ei saa ovea auki.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ajattelen että autoilla on mukavampaa kaksin.

Vierailija
2/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ihmiset pitäisi viedä suoraan Squid game-saarelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun poika oli sen ikäinen että halusi kokeilla miltä kuulostaa kun kolhii ovella toista autoa niin tottakai!

Vierailija
4/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Parkkeeraan parkkipaikan perälle missä yleensä tyhjää. Vähemmän tulee kolhuja omaan autoon. Tosi monet ei vahdi lapsia, kun nousevat autosta. Kerran oli yksi tollo jopa laittanut tahallaan ovensa lepäämään autoni kylkeä vasten, kun jätti lapsensa istuimeen kärryn viennin ajaksi. Ei tuntunut tajuavan mitään, kun sanoin hänelle asiasta. Hoki vaan, että ei tullut jälkeä.

Vierailija
5/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukat eivät mahdu autoonsa jos toinen on parkkeerattu viereen :D 

Vierailija
6/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman kauas kaikista, ettei kukaan kolhi mun uutta autoa. ♡

Vierailija
7/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vanha ja paska auto, koska Suomi on mahdollisesti maailman vihamielisin maa autoilijoita kohtaan. Tyhjällä parkkipaikalla ajan autonromuni aina kalliiden bemareiden ja mersujen viereen, siten, että mersukuskilla on vaikeaa päästä autoonsa sisälle. Minun ei tarvitse välittää jos autoni saa yhden tai pari naarmua lisää, mutta mersumies joutuu olemaan erityisen varovainen oman autonsa vuoksi. Kyseessä on samanlainen provoaminen, ja pilanteko kuin tämä vauvapalstailukin on.

Vierailija
8/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pullukka on siellä myöhemmin tulleessa autossa, kun ei saa koslaansa parkkeerattua mihinkään muualle.

Vierailija
9/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pullukka on siellä myöhemmin tulleessa autossa, kun ei saa koslaansa parkkeerattua mihinkään muualle.

Olipa tosi loogista. Voi teitä maalaisia ja teidän pulmianne. 

Vierailija
10/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ainoa parkissa oleva auto on lähimpänä ovea, niin todellakin. En kävele metriäkään ylimääräistä.

Vierailija
11/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, näinhän se on. Autoilijat on fiksua porukkaa.

Itse olin viimeisillään raskaana ja autoni molemmin puolin oltiin parkkeerattu niin että ajattelin jo että ei helvetti täytyykö mennä liikkeeseen ja pyytää kuuluttamaan siirtämään autojaan.

No sen verran sain sitten ovea auki että pääsin änkeämään itseni sisään. Sori sille vieressä olevalle autolle jos ovestani tuli vähän osumaa kun piti painaa omalla ovella sen auton kylkeä vasten 🤷‍♀️

Siinä olin lähdössä pois niin katselin kun kaksi vanhempaa rouvaa istui lähistöllä olevaan autoon. Kaasu pohjaan ja peruutetaan niin lujaa kun päästään suoraan jonkun auton kylkeen niin että ovi meni ihan kunnolla sisään.

Vierailija
12/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän kauemmas parkkiin, tulee kävelymatkaa kauppaan ja saan olla kauemmin pois kotoa.

Vierailija
13/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, näinhän se on. Autoilijat on fiksua porukkaa.

Itse olin viimeisillään raskaana ja autoni molemmin puolin oltiin parkkeerattu niin että ajattelin jo että ei helvetti täytyykö mennä liikkeeseen ja pyytää kuuluttamaan siirtämään autojaan.

No sen verran sain sitten ovea auki että pääsin änkeämään itseni sisään. Sori sille vieressä olevalle autolle jos ovestani tuli vähän osumaa kun piti painaa omalla ovella sen auton kylkeä vasten 🤷‍♀️

Siinä olin lähdössä pois niin katselin kun kaksi vanhempaa rouvaa istui lähistöllä olevaan autoon. Kaasu pohjaan ja peruutetaan niin lujaa kun päästään suoraan jonkun auton kylkeen niin että ovi meni ihan kunnolla sisään.

Mäkin olen viimeisillään jäänyt pari kertaa tuolla tavalla nalkkiin. Yhden kerran menin hanskarin ovesta sisään (oli vaikeaa) ja toisen kerran kävin pyytämässä kuulutusta. Sieltä valui keski-ikäinen mies 30min päästä ilman mitään kiirettä ärsyyntyneenä kun luuli että parkkiksella on joku "oikea ongelma".

Parkkeeraan vielä aina mahdollisimman kauas ovesta eli muista autoista, mutta silti aina joku tunkee pelleille. Ja tosiaan noita mummoja ja pappoja, joilla se auton käyttö sujuu enää niin ja näin näkee myös riittävän usein etten yhtään hingu sinne oven lähelle.

Vierailija
14/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä parkkeeraa viereen, jos on tyhjää muuallakin. Mutta valitettavan usein on sitten joku urpo parkkeerannut siihen viereen kun tulen takaisin ja aika usein sitten vielä niin, että joutuu änkemään itsensä ovesta sisälle, kun ihimisillä on yllättävän vaikeaa tähdätä itseään siihen parkkiruutuun keskelle. 

Meillä on työpaikan parkkihallissa ruhtinaallisesti tilaa parkkiruuduissa, jopa sellaisen 30 paksut valkoiset viivat erottamassa parkkiruutuja toisistaan (yritetään ehkä vähän vinkata, että tähän kun tähtäät keskelle, niin kaikki on tyytyväisiä). No arvatkaa vaan onnistuuko se kaikilta - no eiiiii tietenkään. Kerran lähdin töistä ja huomasin, että viereinen auto on ihan minun kyljessä kiinni, siinä autuaasti sen leveän valkoisen viivan päällä tietysti, toisella puolella tyypillä tilaa 2 metriä. No itse varmasti pääsi oikein hyvin ulos tuohon 2 metrin tyhjään tilaan, mutta minä jouduin kömpimään hantin puolelta autoon. Lisäksi tuo viereinen auto oli todella likainen, kun ensin yritin, että pääsiskö tuosta, niin tietysti tuli sitte takki likaiseksi. 

Harmitti vietävästi, kun ei ollut paperia ja kynää autossa, olisin jättänyt tuulilasiin haisevan vastalauseen. Lähellä oli, että en soittanut rekkarin mukaan omistajalle ja haukkunut lyttyyn.

Ja vähän väliä näen siellä parkkihallissa näitä törppö-parkkeerajia. Miten voi olla niin vaikeaa tähdätä autoa ruutuun ja viivojen sisälle, varsinkin kun on kyseessä tilavat parkkiruudut?

Vierailija
15/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi asia, joka kyrsii minua erityisen paljon. Vaikka jättäisi auton parkkipaikan perälle, on siihen viereen takuuvarmasti jättänyt autonsa kun tulee takaisin. Vaikka olisi 27 tyhjää ruutua vieressä

Vierailija
16/16 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää todella paljon: olen itse uuden autoni tienannut, en halua siihen kolhuja…. Miksi autoni viereen pitää tunkea, vaikka jätän AINA kauas muista autoista