Seksiä baarista naiselle
Olin eilen kaverin kanssa baarissa.. Siinä tannssilattialla huomasin kiinnostavan näköisen miehen, jota katsoin sillä silmällä. Mies sanoi mulle hymyillen, että sä taidat haluta vaan panna..? Mä hymyilin ja kysyin että mistäs sen tiedät. Mies vastasi, että se kuulemma näkyy mun ilmeestä... :)
Niin no oikeessa hän olikin, olen ollut aikamoisessa puutteessa tässä sinkkuna ollessani ja kieltämättä teki mieli panna miehen kanssa. En kylläkään tätä ihan suoraan sanonut, mutta kyllähän mies sen hoksasi.
Noh, mies sitten sanoi ettei hän ole niin hyvä ja nyt en pysty... Ja kyseli olenko varattu ja miksi en vaan tyydy näihin muihin miehiin... Ajattelin että täh? Olen aikuinen nainen ja tiedän mistä pidän, enkä halua tyytyä mihinkään... Mies myös sanoi että kumminkin hän (mies) ällöttää minua aamulla jne.. Oliko tällä miehellä niin huono itsetunto vai missä vika...?
Ja tiedän suurimman osan mielestä olen ainakin sellainen pantavan näköinen... Olin puketunut vartalonmyötäiseen-en liian paljastavaan-pitsimekkoon, joten en varmasti ihan kamalata näyttänyt :D Olen myöskin luonteeltani aika iloinen ja ystävällinen, en koppava. Joten en ihan ymmärrä miksi nyt olis ollut niin kamalaa panna kanssani... Niin ymmärrän toki ettei yhden illan jutut ole kaikkien mieleen, ei ne varsinaisesti ole itsellenikään mutta en jaksa pitkään puutteessakaan olla...
Voisitteko miehet valaista, miksi ette halua harrastaa seksiä kauniin naisen kanssa?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:45"]Kertokaa millainen mies kieltäytyisi seksistä oikeasti kauniin naisen kanssa? Vastaus: ei sellaisia ole. [/quote] Sellainen mies, joka pelkää, ettei suoriudu tarpeeksi hyvin.
[/quote]
Siis yhden illan jutussa? :D Saa olla kyllä tosinyhverö olla kyseessä.
[/quote]
Niin tai sitten miehilläkin voi oikeasti olla paineita seksuaalisesta suoriutumisestaan. Varsinkin kun aletaan olla yli kolmenkymmenen eikä teinihormonit enää vie kaikkea ymmärrystä.
ottiko ap noin koville kun ei napannut? Onko sulla vähän turhan suuret luulot itsestäsi?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:59"]
Voisitteko miehet valaista, miksi ette halua harrastaa seksiä kauniin naisen kanssa?
[/quote]
aha. oletatko siis lähtökohtaisesti, että kaikki miehet haluaa harrastaa seksiä sinun, kauniin naisen kanssa, koska annat sellaisen signaalin. Onko ihan vieras ja käsittämätön ajatus, että osa miehistä on varattuja ja näistä pieni prosenntti jopa uskollisia omalle kumppanilleen?
Tämä on aika selkeä. Mies kysyi, haluatko vain seksiä, koska hän oli itse liikkeellä kiinnostuneena sellaisesta naisesta, joka ei ole yhden illan juttujen perään. Ilmeisesti mies ei myöskään kuvittele suuria seksitaidoistaan ja siksi vähemmän seksiorientoitunut nainen kiinnostaa...
Oliko mies kännissä vai suhteellisen selvin päin? Katsoitko sormusta? Ehkä tyttöystävä tai joku tietty, josta haluaa sellaisen mielessä. Varmaan se tunsi houkutusta, mutta ei syystä tai toisesta halunnut edetä tekoihin asti.
Taisi olla niin, että etsii ihan tositarkoituksella seuraa eikä helppoa panoa. Yksinkertaista. Ei ne miehet pelkkiä eläimiä ole
On myös sellaisia miehiä, joilla jännitys vie stondiksen vaikka kuinka haluaisi panna. Silloin ei yhden yön jutut paljon taida kiinnostaa kun pelkää ettei suoriudukaan. Joku on myös saattanut loukata siitä ettei seiso/lerpahtaa kesken kaiken.
Myös miehillä on useimmiten tunteet, toiset tarvitsevat enemmän aikaa, toisen tuntemista ja luottamusta ennen kun ovat valmiit seksiin.
Nainen voi harrastaa seksiä vaikka vetäisi kuivaksi jännityksestä (kuten itselläni on joskus uuden kanssa käynyt vaikka olen halunnut), mutta miehen on mahdoton panna jos ei seiso. Paljon muuta voi tehdä, mutta eiköhän se itsetunnon päälle käy jos ei kykenekään itse aktiin kun olettaa toisen juuri sitä haluavan. Ja taas lisää paineita seuraaville kerroille ->ei onnistu->ei uskalla edes yrittää, ainakaan täysin vieraan kanssa.
Ai tällaista nykyään. Muistan vielä ajat, kun nainen olisi heittänyt juomat naamalle, jos mies olisi heittänyt niin suorasukaisen kysymyksen kuin että haluatko vain panna.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 19:31"]
Taisi olla niin, että etsii ihan tositarkoituksella seuraa eikä helppoa panoa. Yksinkertaista. Ei ne miehet pelkkiä eläimiä ole
[/quote]
Jep, myös tämä kävi mielessä. Nimittäin sanoi mulle, että ei minusta usko että harrastan tälläistä (yhden illan juttuja).. Ja oli siinä oikeassa, etten yleensä harrasta niitä, mutta ihminen olen minäkin tarpeineni... Olen vaan melko vähän aikaa sitten eronnut pitkästä suhteesta ja en vaan nyt pysty heti perään mihinkään vakaviin juttuihin. Mutta seksiä kuitenkin tekee väillä mieli hyvinkin paljon, minkäs tekee...
Itse olin aika huppelissa, eikä mieskään ihan selvänä ollut. Saattoi olla myös senverran maistissa, ettei välttämättä oikeasti olisi pystynyt seksiin.
Ja huomasin kyllä että mies olisi ehkä halunnutkin mua, mutta joku juttu hänellä nyt oli ettei kuitenkaan. Eikä siinä, ei mun maailma siihen kaadu.
Ja kun joku tuolla aiemmin kirjoitteli, että taisi etsiä paremman näköisiä naisia, niin huomasin tämän miehen pariinkin otteeseen illan aikana ja ei kyllä ollut ainakaan silloin vikittelemässä naisia. Itsekseen kierteli ja välilä miespuoleisen kaverinsa kanssa...
Ja tottakai miehilläkin on tunteet, en tietenkään ajattele miehiä pelkkinä panokoneina... Toiset on tunteellisempia kuin toiset, meitä on niin moneksi.
Jotenkin vain rupsei aihe kiinnostamaan, että halusin tietää muiden mielipiteitä.
Jos vielä historiaani valotan, niin tiedän että jännitys voi tosiaan viedä mieheltä seisokin. Seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa joka sanoi mulle suoraan, että olen hänen mielestään niin viehättävä että jännittää ja kokee suorituspaineita seksistä kanssani. Häneltä ei koskaan kesken kaiken seisokki mennyt, mutta kuitenkin...
Sitten oli aikoja sitten sellainen yhden illan juttu, jossa ei ollut yhdyntää vaan hyväilyä puolin ja toisin. Niin tämä mies oli myös aluksi kovin varautuneen ja mietteliään oloinen kun vei minut luokseen. Siinä pussailtiin jne. Hän mua hyväili kädellä jne. Sitten ajattelin että haluan antaa hänelle suuseksiä, noh ei millään pahalla mutta selvisi syy miehen varautuneisuuteen- hänellä oli todella pieni muna. En nyt halua ilkkua, mutta tajusin vain sillä hetkellä miksi mies oli epävarman oloinen...
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:11"]
pussailtiin jne. Hän mua hyväili kädellä jne. Sitten ajattelin että haluan antaa hänelle suuseksiä, noh ei millään pahalla mutta selvisi syy miehen varautuneisuuteen- hänellä oli todella pieni muna. En nyt halua ilkkua, mutta tajusin vain sillä hetkellä miksi mies oli epävarman oloinen...
[/quote]
Kuinka pieni oli tämä häiritsevän pieni?
Huora! Mene kadulle myymään itseäsi
vaihtehtoja: (nämä monet jossain muodossa mainittu, muuta tiivistön tähän)
-et ollut hänen makuunsa (simsalabim miehilläkin on monia makuja)
-mies ei halua yhden illan seksiseuraa, koska niistä on huono kokemus (paskaa seksiä, henkinen krapula, ihastuminen ilman vastakaikua tms.)
-mies etsii oikeasti kumppania eikä jaksa säätöä aikuisella iällä
-miehellä on joku perinteinen moraalikäsitys
-miehellä oli herpes aktiivisena
-mies oli jostain muusta syystä epävarma
-mies halusi naista, joka ei ota ohjia käsiin (olisi toivonut sinun ennemminkin hämmentyvän kysymyksestään). Vähän sama kuin tuo monia makuja.
-mies rakastaa eksäänsä eikä ole päässyt hänestä yli vaan haikailee yhä
tai joku muu sadasta mahdollisesta syystä.
Mites suhtautuisitte jos mies täällä kyseli että miksi nainen ei halunnut panna, vaikka niin komea mies pyysi...
Ei me nyt mitään panoautomaatteja kaikkien itseään täynnä olevien naisten vuoksi olla. Joskus sopii joskus ei.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 01:03"]
Huora! Mene kadulle myymään itseäsi
[/quote]
Sinusta tulisi loistava ammatinvalinnan ohjaaja,ellet jo sellainen olekin. suomessa olisikin sitten jo kymmeniä tuhansia itseään myyviä naisia ja miehiä jos sinun kehoitustasi noudatettaisiin.
Joku kysyi mikä oli tämä pieni muna,niin se oli n.5cm... Ja pahalla en kerro vaan että saattaa noissa petipuuhissa vaikuttaa kyseisen miehen itsetuntoon...
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:22"]
Mun kokemuksella: miehet on ihan hirvittävän epävarmoja sellaisen naisen edessä, joka avoimesti haluaa seksiseuraa. Jotenkin se pelottaa, liekö miehet pelkäävät, että eivät ole tarpeeksi hyviä tms.
[/quote]Ja sekin pelottaa, että mies lähteeä kelkkaan mukaan ja sitten nainen ryöstää lompakon / naisen satakiloiset apurimiehet ryöstävät lompakon / nainen löytääkin taksijonosta toisen miehen / mies on vähän ihastunut jo eikä kestä ajatusta että se oli vain siinä yhdessä kerrassa / nainen nauraa vehkeelle / nainen ihan loppumetreillä ei tykkää sukkien väristä tms ja käskee ulos. Eli kaikenlaisia pelkoja siitä, miten homma voi mennä pieleen ja miehen oma tilanteen hallinnan tunne menee. Tämmöinen nyt ekana tulee mieleen. Onhan olemassa sanonta, että jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta se yleensä ei ole totta ja tähän sanontaan on ihan syy. Ikävää kyllä, että sitten ei ehkä tällaisessa tilanteessa uskalla tarttua siihen tilaisuuteen joka on "liian hyvä".
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:45"]
Kertokaa millainen mies kieltäytyisi seksistä oikeasti kauniin naisen kanssa? Vastaus: ei sellaisia ole.
[/quote]Olen pari kertaa jäätynyt tuollaisessa tilanteessa. Toivottavasti kokemus auttaa enkä ensi kerralla jäädy. M40
Se mies oli vaan epävarma. Jotkut miehet on kauniiden naisten edessä.