Seksiä baarista naiselle
Olin eilen kaverin kanssa baarissa.. Siinä tannssilattialla huomasin kiinnostavan näköisen miehen, jota katsoin sillä silmällä. Mies sanoi mulle hymyillen, että sä taidat haluta vaan panna..? Mä hymyilin ja kysyin että mistäs sen tiedät. Mies vastasi, että se kuulemma näkyy mun ilmeestä... :)
Niin no oikeessa hän olikin, olen ollut aikamoisessa puutteessa tässä sinkkuna ollessani ja kieltämättä teki mieli panna miehen kanssa. En kylläkään tätä ihan suoraan sanonut, mutta kyllähän mies sen hoksasi.
Noh, mies sitten sanoi ettei hän ole niin hyvä ja nyt en pysty... Ja kyseli olenko varattu ja miksi en vaan tyydy näihin muihin miehiin... Ajattelin että täh? Olen aikuinen nainen ja tiedän mistä pidän, enkä halua tyytyä mihinkään... Mies myös sanoi että kumminkin hän (mies) ällöttää minua aamulla jne.. Oliko tällä miehellä niin huono itsetunto vai missä vika...?
Ja tiedän suurimman osan mielestä olen ainakin sellainen pantavan näköinen... Olin puketunut vartalonmyötäiseen-en liian paljastavaan-pitsimekkoon, joten en varmasti ihan kamalata näyttänyt :D Olen myöskin luonteeltani aika iloinen ja ystävällinen, en koppava. Joten en ihan ymmärrä miksi nyt olis ollut niin kamalaa panna kanssani... Niin ymmärrän toki ettei yhden illan jutut ole kaikkien mieleen, ei ne varsinaisesti ole itsellenikään mutta en jaksa pitkään puutteessakaan olla...
Voisitteko miehet valaista, miksi ette halua harrastaa seksiä kauniin naisen kanssa?
Kommentit (39)
Mies oli ehkäpä epävarma? Miehellä pieni tai sitten kokematon?
Mies oli varattu? Teki mieli, mutta ei uskaltanut...
Mun kokemuksella: miehet on ihan hirvittävän epävarmoja sellaisen naisen edessä, joka avoimesti haluaa seksiseuraa. Jotenkin se pelottaa, liekö miehet pelkäävät, että eivät ole tarpeeksi hyviä tms.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:22"]
Mun kokemuksella: miehet on ihan hirvittävän epävarmoja sellaisen naisen edessä, joka avoimesti haluaa seksiseuraa. Jotenkin se pelottaa, liekö miehet pelkäävät, että eivät ole tarpeeksi hyviä tms.
[/quote]
Öö, eivät todellakaan ole :D
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:22"]
[/quote]
Öö, eivät todellakaan ole :D
[/quote]
Sainoinkin: MINUN kokemuksella. Ei siis kata kaikkia maailman miehiä.
Kauneus on katsojan silmissä tietysti, mutta kyllä olen sen verran kuullut kehuja ulkonäöstäni miehilta ja naisilta, että tiedän etten rumakaan ole ja kuten tekstissänikin kirjoitin, niin suurimman osan mielestä ainakin sellainen jota kehtaisi panna... Tietty jokaisella oma makunsa, enkä käy kinaamaan kuka on kenenkin mielestä nätti jne. :) Ja en nyt haluaisi viisastella, mutta on vuoden sisällä ollut pari yhden illan jutta ja nämä miehet oli komeita ;) Enkä usko että olisivat tyytyneet kehen tahansa.
Niin sitä itsekin arvelin, että olisiko mies sitten ollut niin epävarma itsestään. Aika suoraanhan hän mulle sanoi ettei hän ole niin hyvä...
Ja takoitin kysyä myöskin yleisellä tasolla, että miksi mies ei halua harrastaa seksiä vaikka olisikin hänen mielestään viehättävä...
En kyllä ollut koskaan aikaisemmin nähnyt kyseistä miestä... Kun joku kirjoitti että tunsi mut...
Ehkä sun tulee nyt ymmärtää, että et ole miellyttävä jokaiselle miehelle.
Voi että :D Se yritti keksiä kaikkea itsetunnostaan ettei loukkaisi sua. Saattoi olla paremman näköisiä kissoja liikenteessä. Kyllä kaunis ja viehättävä nainen kelpaa aina, siihenhän kaikki miehet tähtää.
Iskin silmäni komeaan mieheen, pussailtiin ja kävin aika kiihkeenä. Näin, että jokin vaivasi miestä. Sain hänet kuitenkin kotiini, vaikka jouduin suostuttelemaan. Ei ole ennen tarvinnut, ja nyt en voinut luovuttaa kun oli niin komea. Syy miehen vastahakoisuuteen paljastui kun menimme sänkyyn ja avasin miehen housut. Sormen kokoinen muna, juhlakunnossa. En sanonut mitään, annoin miehelle tyydytystä, mutta sisälleni en sitä halunnut. En ole sen jälkeen raahannut miestä kotiini.
Miehet haluaa harrastaa seksiä kauniin naisen kanssa. Ehkä sinussa on vikaa? Enkä sano pahalla koska enhän edes tunne sinua. Mutta katso peiliin. T. Mies joka ei ikinä kieltäytyisi seksistä kauniin naisen kanssa
Tuskin kyse oli siitä etteikö viehätysvoima naisella riitä. Yhden illan juttuihin kelpaa huonompikin nainen. Olen aivan varma että mies oli epävarma. Itsekin hämmentyisin hieman tilanteessa jos nainen ilmaisee suoraan tai epäsuoraan haluavansa panna. Siinä tule kuva että nainen on hyvin määrätietoinen ja tietää mitä haluaa. Minulle tulee silloin vähän epävarma olo. Sitä ajattelee että nyt täytyy tyydyttää nainen jonka vaatimukset ovat todella korkealla, mitä ikinä ne vaatimukset sitten ovatkin.
Kertokaa millainen mies kieltäytyisi seksistä oikeasti kauniin naisen kanssa? Vastaus: ei sellaisia ole.
Ja taas yksi nainen joka kuvittelee itsestään liikoja kun oli eilen pitsimekko päällä ja joku mies jutteli. Tsihihi.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:45"]Kertokaa millainen mies kieltäytyisi seksistä oikeasti kauniin naisen kanssa? Vastaus: ei sellaisia ole.
[/quote]
Sellainen mies, joka pelkää, ettei suoriudu tarpeeksi hyvin.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:45"]Kertokaa millainen mies kieltäytyisi seksistä oikeasti kauniin naisen kanssa? Vastaus: ei sellaisia ole. [/quote] Sellainen mies, joka pelkää, ettei suoriudu tarpeeksi hyvin.
[/quote]
Siis yhden illan jutussa? :D Saa olla kyllä tosinyhverö olla kyseessä.
Kaikki ei harrasta mitään irtosuhteita, vaikka olisi kuinka kaunis nainen. Ihmisiä on tässäkin erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:43"]
Miehet haluaa harrastaa seksiä kauniin naisen kanssa. Ehkä sinussa on vikaa? Enkä sano pahalla koska enhän edes tunne sinua. Mutta katso peiliin. T. Mies joka ei ikinä kieltäytyisi seksistä kauniin naisen kanssa
[/quote]
Okei, kyllä katsoin peiliin kun lähdin ulos :D Ja kuten jo aiemmin kirjoitin niin ei kaikki miellytä kaikkia... Ehkäpä toisaalta turhaa oli aiheesta kysyä, muutoin kuin suoraan tältä mieheltä itseltään... En nyt ihan ymmärrä mitä tarkoitit tuolla sinussa ehkä jotain vikaa.. Mutta enhän voi sitäkään varmaksi tietää oliko varattu, ihmiset osaa siitäkin halutessaan valehdella.
Olen kyllä määrätietoinen sen tiedän, kait se sitten voi joitain pelottaa. Mikään hirmu päällepäsmäri en kuitenkaan ole ja ystävällinen olen. Ja jos on siitä kiinni että mies on epävarma miten pannaan, niin olisin voinut ottaa itsekin ohjat käsiini.. :)
Ilmeisesti et vaan taida olla niin kauhean kaunis.