Hei sairaanhoitajat!
Olen ollut puoli vuotta hoitojaksolla sairaalassa, jonka aikana olen tutustunut erääseen aivan ihanaan sairaanhoitajaan. Olisiko aivan kamalaa, jos pyytäisin häntä kahville? Onko potilaiden ja hoitohenkilökunnan väliset suhteet aivan poissuljettuja?
Kommentit (11)
Eikö kaikki hoitajat Suomessa ole lihavia, rumia ja tyhmiä? Miten nyt joku kiinnostuu hoitajista? Mehän olemme yhteiskunnan alinta kastia.
Hoitajat ovat lihavia, rumia ja tyhmiä. Ei kukaan normaali mies edes katsele näitä rumiluksia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki hoitajat Suomessa ole lihavia, rumia ja tyhmiä? Miten nyt joku kiinnostuu hoitajista? Mehän olemme yhteiskunnan alinta kastia.
Täytyy olla joku mt- puolen psykoositapaus, joka hoitajista on kiinnostunut. Kukaan normaali mies ei hoitajaa huoli.
Hoitajien pääsyvaatimuksena Suomessa on lihavuus, tyhmyys ja rumuus. T. Ruma, lihava neuropuolen hoitaja.
Hoidan syöpälapsia. Olen ruma, lihava hoitsunturhake. Ikääkin jo 55.
Älä pyydä! Kansliaan soittelijat ja treffeillepyytelijät menee mustallelistalle! Jos haluat ystävällisen hoitajan jatkossakin, niin etsit seurasi muualta, kiitos!
Kuitenkin hoitaja (sairaan-,lähi- yms) on kaiketi yleisin naisten ammatti Suomessa. Eikä kaikki suinkaan ole sinkkuja.
Että kyllä ne rumat, lihavat ja tyhmätkin on kelvanneet suomalaisille miehille!
älä pyydä.
terveydenhoitaja.