Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ehdotuksia joululahjaan

Vierailija
30.11.2014 |

Elikkä nyt ehdotuksia mitä mä ostaisin mun vanhemmille joululahjaks? Ikää heillä on 50 ja 49. Oon yrittäny miettiä vaikka mitä mut ei tuu juuri mitään mieleen..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan mun miehenkaa ostaa heille yhteinen lahja , miksei omatki lahjat ? Btw mitä te muut ostatte vanhemmillenne? Ap

Vierailija
2/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ostanut molemmille vanhemmilleni kirjat, sukat ja konvehtirasiat. Jännempiä ehdotuksia ois isälle kiikarit (varsinkin jos on luontoihmisiä) ja äidille polaroid-kamera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin samaa... Rahaa molemoien lahjaan käyttää noin 20€/kpl (olen opiskelija). Kirjoja kumpikaan ei lue ja sitä iänikuista suklaata+arpojakaan en viitsisi ostaa. Sukatkim tms tuntuvat tyhmältä idealta...

Vierailija
4/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annetaan kehystetty kuva meidän 3 kuukautta vanhasta tyttärestä. Vanhemmat yleensä ilahtuu jostain aika pienestä, just joku kirja on ihan hyvä idea. Ja joku punkkupullo jos viinistä pitävät.

Vierailija
5/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat sanoivat että heille ei tarvitse ostaa lahjoja. Kunnioitan sitä.

Vierailija
6/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti kyllä tykkää valkkarista. Suklaata kumpikaa vanhemmista ei syö.

Vierailija
7/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 13:45"]

Mun vanhemmat sanoivat että heille ei tarvitse ostaa lahjoja. Kunnioitan sitä.

[/quote]

Miksi tätä on alapeukutettu? Oon äärettömän huono ostamaan lahjoja. Aina kehuvat veljeni ostamia lahjoja minulle. Sitten minun ostamat lahjat on yleensä niitä joita palautellaan. 

Vierailija
8/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälle tein jouluisen herkkukorin. Äidistä en tiedä, mitä antaisin... kun täytyy vielä postissa lähettää, niin ei viitsi mitään isoa. Pitäisköhän käteistä antaa, kun on niin köyhä ja edunvalvonnassa, niin sais ostaa mitä haluaa? :D

Vierailija
9/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkukori on aina tervetullut, varsinkin jos siinä on pitkään säilyviä tuotteita.

Entäs saunakori? Uudet pesuharjat/sienet, istuinaluset, pyyhkeet, shampoota, saippuaa jne.

Tavaraa ei keski-ikäiset oikein kaipaa.

Kalenteri on joka huushollissa tarpeen. Teetä oma ottamista kuvistasi sellainen. Ks Ifolor jne.

Vierailija
10/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan niille uuden radion. Tai siis sen miss
On stereot, radio, cd-soitin you know. Vanha jumittaa koko ajan. Joten.

Vierailija
11/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalahjakortti tai vaihtoehtoisesti joku kylpylälahjakortti kotimaassa riippuen mistä ne tykkää.

Vierailija
12/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti toivoi uutta  pitkävartista saunaharjaa ja sen hän myös saa.Lisäksi ostan myös liköörikonvehteja ja valkoisen orkidean.

Vierailija
13/13 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida ihan opiskelijabudjettiin mahtua noi matkalahjakortit ym...

Me ollaan ostettu mun ja miehen vanhemmille mm. herkkukoreja, vähän kalliimpia viinejä (siis tyyliin 25e, ei mitään sadan euron pulloa), kirjoja, rukkasia, sukkia, yöpukuja. Itse olen vuosien varrella tehnyt mm. villasukkia ja heijastimia. Tänä vuonna aion tehdä patalappuja ja marinoida oliiveita. Lisäksi laitetaan vielä joku paikallinen herkkutuote, esim. hunajaa. Molempien vanhemmat saavat tuollaisen setin yhteiseksi lahjaksi, samoin mun sisko ja sen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi