Pieni suuseksikysely:
Tykkäätkö suuseksistä antavana tai saavana osapuolena? Oletko mies vai nainen ja ikäsi?
Kommentit (34)
Tykkään ja tykkään.
Olen silti niin epävarma itsestäni, etten oikein osaa olla antavana enkä vastaanottavana osapuolena.
N34
Tykään molemmin päin kovasti. Olen 39-vuotias seurusteleva nainen.
Tykkään ja tykkään
N37 /parisuhteessa
tykkään ja en tykkää
M22 /parisuhteessa
Tykkään älyttömästi kummin vaan. N35. Tykkäisin paljon muustakin, mutta mies ei halua. :-(
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:16"]tykkään ja en tykkää
M22 /parisuhteessa
[/quote]
Miksi et tykkää saada suuseksiä?
Tykkään ja tykkään. N 34 ja suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:16"]Tykkään älyttömästi kummin vaan. N35. Tykkäisin paljon muustakin, mutta mies ei halua. :-(
[/quote]
Voi ei. Miksi miehesi ei halua?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:16"]Tykkään älyttömästi kummin vaan. N35. Tykkäisin paljon muustakin, mutta mies ei halua. :-(
[/quote]
Älä huoli..15v saman miehen kanssa - 0 krt suuseksiä.
Kyllä, älyttömän kiihottavaa sekä antaa, että saada. Oma mies ei ole kovin hyvä antaja, mutta ajatus siitä jo saa pöksyt märiksi, melkeinpä se ajatus on parempi kun itse saaminen... no, tykkään kuitenkin. Antaminen on oikeastaan parempaa, järjettömän kutkuttavaa imeskellä ja nuolla ja saada reaktioita aikaiseksi! Melkeinpä pakko istahtaa satulaan kesken hommien välillä.
Nainen 32v, naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:16"]Tykkään älyttömästi kummin vaan. N35. Tykkäisin paljon muustakin, mutta mies ei halua. :-(
[/quote]
Voi ei. Miksi miehesi ei halua?
[/quote]
Ei vaan jotenkin koe omaksi niitä juttuja. Suostuu kyllä kokeilemaan, mutta palataan aina takaisin samaan vanhaan kaavaan. :-( Mua harmittaa eikä oikein pysy mielenkiinto yllä näin...
En tykkää/ tykkään
N42/ sinkku, lesbo
Tykkään antaa, mutta en tykkää saada. nainen 24-v.
Tykkään ja tykkään (ihan parasta sekä antaa että ottaa)
N24
2