Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi hilpeä vai vakava?

Vierailija
06.10.2021 |

Noin yleisesti ottaen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisia on jokainen. Pienimmät saattaa vakavoitua vieraiden ihmisten seurassa, mutta nopeasti kuitenkin rentoutuu.

Vierailija
2/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay on perusluonteeltaan mun 10-vuotias tyttöseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava, paljon vakavampi kuin mitä minä olen aikuisena ja vanhempana tyttärelleni (12 v.). Häntä huolestuttaa naisten asema maailmalla, lapsityövoiman käyttö, ilmastonmuutos, digitalisaation aiheuttama murros (mistä töitä kaikille?), korona, koulumenestys ym. Ja vaikka minä sanon hänelle sanomasta päästyäni, että älä turhia murehdi, asioilla on tapana järjestyä, niin se ei tunnu auttavan. 

Vierailija
4/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakava, paljon vakavampi kuin mitä minä olen aikuisena ja vanhempana tyttärelleni (12 v.). Häntä huolestuttaa naisten asema maailmalla, lapsityövoiman käyttö, ilmastonmuutos, digitalisaation aiheuttama murros (mistä töitä kaikille?), korona, koulumenestys ym. Ja vaikka minä sanon hänelle sanomasta päästyäni, että älä turhia murehdi, asioilla on tapana järjestyä, niin se ei tunnu auttavan. 

Asioilla ei todellakaan ole tapana järjestyä ja lapsesi on riittävän älykäs huomatakseen sen. Ikävä siinä mielessä, että tyhmempi lapsi voisi olla huolettomampi.

Vierailija
5/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioilla ei todellakaan ole tapana järjestyä ja lapsesi on riittävän älykäs huomatakseen sen. Ikävä siinä mielessä, että tyhmempi lapsi voisi olla huolettomampi.

Aivopesty kersa

Vierailija
6/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermoromahduksen partaalla ja paniikkikohtauksia.

Vierailija
7/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi hilpeää ja yksi vakava, ja noista hilpeistäkin toinen on sellainen sarkastisen hilpeä. Eli ei varmaan ulospäin näytä kauhean hilpeältä.

Vierailija
8/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasi on puoliksi tyhjä tyypit ovat raskasta seuraa.

Vierailija
9/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi hilpeää ja yksi vakava, ja noista hilpeistäkin toinen on sellainen sarkastisen hilpeä. Eli ei varmaan ulospäin näytä kauhean hilpeältä.

Entä vanhemmat? Toinen hilpeä ja toinen vakava?

Vierailija
10/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän ahdistunut. Veikkaan että edessä on suurta alkoholin lohtukäyttöä tuskaista oloa kestämään.

Vierailija
11/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän ahdistunut. Veikkaan että edessä on suurta alkoholin lohtukäyttöä tuskaista oloa kestämään.

Onko fiksaatioita?

Vierailija
12/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ryhtyä ilotytöksi, tiedossa isoja tuloja. Daddies love such girls.

Vierailija
13/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, jos äärimmäisen kiltti ja arka koulukiusattu lapsi, joka ei koskaan halua kenellekään mitään pahaa, romahtaa ja jää pitkiksi ajoiksi terapioiden tarpeeseen. Se on silloin yhteiskunnan velvollisuus.

Vierailija
14/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

irstas

Vierailija
15/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen hassuttelijahan se meidän tytär on. Aina hauskaa olla 'pittää'.

Vierailija
16/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Моя дочь шлюха.

Vierailija
17/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on lainaa vaan.

Vierailija
18/18 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanis-depressiivinen. (Tuleeko muuten väliviivan kanssa vai ilman?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme