Eräs mies sanoi mulle mikä on mun suurin este miehen saamiseen
Äly. Olen kuulemma liian älykäs.
Tunsin itseni hölmöksi.
N47
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys on seksikästä, mutta voi olla että jos mies kokee naisen omaavan sitä enemmän, alkaa epävarmuus vaivata ja aloitteet jää tekemättä. Etsiydy siis seuraan tai paikkaan missä oletettavasti liikkuu älykkäitä miehiä. Jätän tässä vaiheessa sellaisen paikan löytämisen sun oman kekseliäisyytesi varaan, ei pitäisi olla ongelma ;-)
Heh... Kiitti.
Minä olen todistetusti älykas (Mensan jäsen), ja kyllä tapaillessa huomaa, jos miehellä on yhtään alemmuuskompleksia. Eivät kestä itseään älykkäämpää naista. Ja se älykkyys tulee esiin ihan tavallisissa arkitilanteissa.
Mulla on kuulemma suurin este, etten ala komentelemaan miestä ja paapomaan, vaan oletan, että hän on aikuinen ihminen, jolle minun ei tarvitse osoittaa kaapin paikkaa. Toisaalta, en myöskään lähde kaikkiin kotkotuksiin, kerrankin olisi pitänyt ostaa Porvoosta ravintola velaksi, kuin sika säkissä. Kuulemma, jos olisin tomerampi käskyttäjä, kaikki olisi mennyt hyvin. Mutta perään kyllä itkeskellään. Kaveri voin olla, mutta en kyllä haikaile mitään vanhoja aikoja. On ne jo nähty, eikä se toistamalla parane, kun turhaan ei olla kuitenkaan erottu.
Älykkäänä miehenä en voisi olla kuin älykkään naisen kanssa. AP, ihan hyvä että pääsit tuosta miehestä eroon. Heikot miehet haluavat heikkoja naisia. Kyllä niitä fiksuja miehiäkin on. Vähemmän kuin naisia, mutta on silti.
M52
Höpöhöpö.
Luonne on ratkaiseva. Älykkyys tukee luonnetta.
(jos sitä on..)
Riippuu täysin, miten sen tuo esiin. Jos älykkyyttään tuo esiin korostamalla omaa erinomaisuuttaan tai ylenkatsomalla muita, se on todellakin este. Jos älykkyys tulee esiin siten, että pystyy ylläpitämään syvällistä keskustelua ja nostamaan esiin mielenkiintoisia näkökulmia asioihin, on se todella viehättävä piirre naisessa.
AP on mies. Vain mies voi luulla, että naisen elämän tärkein asia on miehen saaminen.
tarkoitti, että olet liian ruma, mutta ei kohteliaisuuttaan kehdannut sanoa suoraan
Äly on este vain tyhmän miehen saamiseen. Eli on oikeasti siunaus.
Numero 47 on se todellinen este. Kohteliaasti mieheltä sanottu tosin, on ainakin tunneälykäs kun ei halunnut loukata.
Itse ajattelisin, että älykkäämmät etsivät itselleen hieman älykkäämpää puolisoa ja päinvastoin -eli ihan on kohteesta kiinni haluaako millaisen puolison. Eli siis itse olen saanut kuulla, että älykkyys on hyvä juttu. Ja miespuolinen tuttavani on sanonut ulkoisesti kauniita ystävästäni, että muuten kiva, mutta niin yksinkertainen, ettei voisi olla suhteessa sen vuoksi. Olettaisin, että vakka kantensa löytää näissä asiossa.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäänä miehenä en voisi olla kuin älykkään naisen kanssa. AP, ihan hyvä että pääsit tuosta miehestä eroon. Heikot miehet haluavat heikkoja naisia. Kyllä niitä fiksuja miehiäkin on. Vähemmän kuin naisia, mutta on silti.
M52
Simp.
Älä huoli, se mies ei ollut oikeassa. Jos olisi, et olisi tehnyt tällaista huomionkerjäysaloitusta.
Onhan se tutukittukin, että miehet haluaa älykkään naisen kunhan nainen ei ole älykkäämpi kuin mies. Mikä siis on monimutkaista koska aika moni mies on järkyttävän tyhmä. Mutta jos puhutaan oikeasti älykkäistä miehistä niin naisen viehättävyys laskee äo 120 kohdalla ja saman tekee myös se jos nainen on hauska ja huumorintajuinen. Mies haluaa siis itseään tyhmemmän naisen joka nauraa hänen jutuilleen, mutta nainen ei itse saa olla älykäs eikä hauska, ei edes huumorintajuinen. Josta päästä päätelmään että kun mies haluaa tyhmän naisen niin heikko äykkyys takaa myös huonon huumorintajun-> miehet ei ole hauskoja.
Et kai sä nyt 47-vuotiaana tarvitse kenenkään mielipiteitä miehen löytämiseen?
Älykkäät naiset on yleensä aika tosikkoja, ja huonoja sängyssä.
Miehet haluavat kullankaivajan. He haluavat olla niitä käyttävien naisten nukkeja. Kysy arkkitehti Harri M: ltä Tampereelta. Hän tykkää olla kullankaivajien nukke.
Vierailija kirjoitti:
tarkoitti, että olet liian ruma, mutta ei kohteliaisuuttaan kehdannut sanoa suoraan
Minullekin tuli heti tämä mieleen.
m46
Älykkyys on seksikästä, mutta voi olla että jos mies kokee naisen omaavan sitä enemmän, alkaa epävarmuus vaivata ja aloitteet jää tekemättä. Etsiydy siis seuraan tai paikkaan missä oletettavasti liikkuu älykkäitä miehiä. Jätän tässä vaiheessa sellaisen paikan löytämisen sun oman kekseliäisyytesi varaan, ei pitäisi olla ongelma ;-)