Suihinotto
Tää on tosi noloa mutta oon nuori nainen ja aika kokematon seksin suhteen ja olen pitkään ollut jo suhteessa mutta suihin en oo ottanu ku pelkään tekeväni sen väärin :( oisko jotain neuvoja millä saisin miehen tyydytettyä täysin?
Kommentit (47)
21 jatkaa. Jos pelottaa että on likainen niin aloitelkaa vaikka yhdessä suihkussa käydessä :) on varmasti nautinnollinen suihkuhetki jos menet pesemään peniksen ;)
21 vieläkin... loppujen lopuksi sitä penistä ei varsinaisesti imetä vaan nuollaan. Ei se mikään pilli ole josta spermat imetään pihalle ;) voihan sitä pientä imuliikettä aina välillä tehdä mutta terskan nuoleminen on se tärkein.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:02"]
Mä en voi ottaa suihin sissijuuston pelossa://
[/quote]
*repeää* kauheeta... :D :D
Sissijuusto ei välttämättä ole pahaa ja siitä katse alemmas, niin siellä voi roikkua rekkamiehen pastilli perskarvoissa, niin siitä voi napsaista vähän palan painikkeeksi.
[/quote]
Kiitos neuvoista! Emme ole paljoa seksiä harrastaneet joten siksi siitä puhuminen on vielä hieman ujoa mutta ajan kans se puhuminen helpottuu ja kyllä olen nauttinut seksistämme todella paljon! Ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:17"]
21 vieläkin... loppujen lopuksi sitä penistä ei varsinaisesti imetä vaan nuollaan. Ei se mikään pilli ole josta spermat imetään pihalle ;) voihan sitä pientä imuliikettä aina välillä tehdä mutta terskan nuoleminen on se tärkein.
[/quote]Näin minäkin teen. Kannattaa myös kokeilla erilaisia asentoja, mä tykkään eniten asennosta, jossa olen miehen sivussa jalat eri suuntaan kuin miehellä. Siinä mies voi samalla hoidella myös minua. En tykkää asennosta, jossa mies on päälläni ja tunkee munaa suuhun, vaan olen itse aina päällä ja määrään tahdin. Nuole, liikuta kieltä nopeasti, hitaasti, pitkillä vedoilla, ympäri, sivusuunnassa, mitä nyt mieleesi juolahtaa. Unet kuin mehujäätelöpuikkoa, pidät palleista kiinni, hivellät reisien sisäpuolia, laitat munan rintojesi väliin ja puristat sivuilta samalla liikkuen jne. Kyllä se siitä. Välillä mies voi saada ihan hetkessä, välillä voi mennä vähän kauemminkin, mitta jos et jaksa, niin hyppäät ratsaille ja viet sen loppuun niin.
Tuosta Tabitha Jonesin suorituksesta en kyllä saanut minkäänlaista vihjettä aiheeseen. Suu auki ees taas ja 3 min kohdalla vähän kädellä ja siinä on. Hoho. Hyviä ohjeita nuo muutamat asialliset tässä.
Ei kun mikä Stevens se oli... varmaan hyvä mutta ei auta kokematonta.
Penistä ei siis imetä kirjaimellisesti vaan huljutellaan suussa edestakaisin pientä painetta luoden. Sopiva kitka ja tempo kasvattaa kiihotusta aina orgasmiin asti, kuten naisenkin orgasmin kohdalla. Mitä pitemmälle kiihottuminen etenee, sitä nopeammaksi liikkeen voi vaihtaa ja keskittyä enemmän liikkeeseen kuin estetiikkaan.
Tunto peniksessä on melko tasainen juuresta päähän asti siten, että kaikista ihon peittämistä kohdista koskeminen tuntuu hyvältä, esinahan reunoihin kohdistuva kosketus erityisen hyvältä ja kosketus paljaaseen terskaan vähemmän hyvältä normaalilla esinahan omaavalla miehellä. Tämä kuulostaa oudolta, mutta terskassa on lähinnä painetta aistivia hermoja, eikä terskan yläosa tai se virtsaputken aukkoa välittömästi ympäröivä alue ole miehen nautinnon kannalta niin keskeinen; sitä voi toki koskea, mutta varovaisemmin kuin ihon peittämiä kohtia. Ympärileikatuilla miehillä voi ehkä syntyä uusia hermoyhteyksiä terskan tienoille, jotka ikään kuin kompensoivat menetettyä kudosta, mutta tätä ei ole suuremmin tutkittu. Herkin kohta peniksessä esinahan reunojen lisäksi on frenulum, eli pieni ikään kuin v-muotoinen alue terskan alaosassa. Rytmikäs kosketus pelkästään tähän alueeseen voi aiheuttaa orgasmin, mikä ei tarkoita sitä, että kannattaisi keskittyä vain siihen, koska osa miehen kiihottumisesta on joka tapauksessa visuaalista ja erilaiset visuaaliset lähimuistot naisesta hääräämässä eri asennoissa eri puolilla miehen sukuelimiä tallentuvat miehen mieleen, luovat hyvänlaista jännitystä ja lisäävät kiihotusta.
Kivespussi on peniksen jälkeen keskeisin erogeenisin alue, vaikka aivan kaikki miehet eivät pidä sen koskettelusta. Suurella osalla pussin ja kivesten hyväily lisää kuitenkin kiihottumista selvästi ja saattaa nopeuttaa laukeamista; haluttomuus koskea miestä sinne voidaan tulkita loukkaavana. Penistä pidellessä sormet osuvat helposti kivespussin alueelle, jonka erottaa tummemmasta väristä. Tuo väriero on hyödyllinen, koska kosketus eri väriselle alueelle, vaikka ihan lähelle peniksen juurta, tuntuu aivan erilaiselta kuin kosketus peniksen vaaleammalle iholle. Se on myös miehen herkin ihoalue ja kosketus voi aiheuttaa kutittavaa tunnetta ainakin aluksi, siinä missä kaikenlainen peniksen kosketus tuntuu aina välittömästi hyvältä ja miellyttävältä kömpelömminkin tehtynä Voi siis olla hyödyllistä kosketella ja vaikka pitää sormia kevyesti kivesten ympärillä ennen kuin menee sinne kasvojen kanssa. Jos kivespussi on tarpeeksi joustava ja roikkuva, voit nyppiä notkeaa nahkaa suulla tai jopa ottaa itse elimen varovasti huulten väliin. Jos taas kivekset ovat pinkeät, on riskittömintä välttää niiden liikuttelua muuten kuin kielellä ja pinnallisesti huulilla painaen, sillä vääränlainen liike voi aiheuttaa kipua.
-heteromies-
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:02"]Penistä ei siis imetä kirjaimellisesti vaan huljutellaan suussa edestakaisin pientä painetta luoden. Sopiva kitka ja tempo kasvattaa kiihotusta aina orgasmiin asti, kuten naisenkin orgasmin kohdalla. Mitä pitemmälle kiihottuminen etenee, sitä nopeammaksi liikkeen voi vaihtaa ja keskittyä enemmän liikkeeseen kuin estetiikkaan.
Tunto peniksessä on melko tasainen juuresta päähän asti siten, että kaikista ihon peittämistä kohdista koskeminen tuntuu hyvältä, esinahan reunoihin kohdistuva kosketus erityisen hyvältä ja kosketus paljaaseen terskaan vähemmän hyvältä normaalilla esinahan omaavalla miehellä. Tämä kuulostaa oudolta, mutta terskassa on lähinnä painetta aistivia hermoja, eikä terskan yläosa tai se virtsaputken aukkoa välittömästi ympäröivä alue ole miehen nautinnon kannalta niin keskeinen; sitä voi toki koskea, mutta varovaisemmin kuin ihon peittämiä kohtia. Ympärileikatuilla miehillä voi ehkä syntyä uusia hermoyhteyksiä terskan tienoille, jotka ikään kuin kompensoivat menetettyä kudosta, mutta tätä ei ole suuremmin tutkittu. Herkin kohta peniksessä esinahan reunojen lisäksi on frenulum, eli pieni ikään kuin v-muotoinen alue terskan alaosassa. Rytmikäs kosketus pelkästään tähän alueeseen voi aiheuttaa orgasmin, mikä ei tarkoita sitä, että kannattaisi keskittyä vain siihen, koska osa miehen kiihottumisesta on joka tapauksessa visuaalista ja erilaiset visuaaliset lähimuistot naisesta hääräämässä eri asennoissa eri puolilla miehen sukuelimiä tallentuvat miehen mieleen, luovat hyvänlaista jännitystä ja lisäävät kiihotusta.
Kivespussi on peniksen jälkeen keskeisin erogeenisin alue, vaikka aivan kaikki miehet eivät pidä sen koskettelusta. Suurella osalla pussin ja kivesten hyväily lisää kuitenkin kiihottumista selvästi ja saattaa nopeuttaa laukeamista; haluttomuus koskea miestä sinne voidaan tulkita loukkaavana. Penistä pidellessä sormet osuvat helposti kivespussin alueelle, jonka erottaa tummemmasta väristä. Tuo väriero on hyödyllinen, koska kosketus eri väriselle alueelle, vaikka ihan lähelle peniksen juurta, tuntuu aivan erilaiselta kuin kosketus peniksen vaaleammalle iholle. Se on myös miehen herkin ihoalue ja kosketus voi aiheuttaa kutittavaa tunnetta ainakin aluksi, siinä missä kaikenlainen peniksen kosketus tuntuu aina välittömästi hyvältä ja miellyttävältä kömpelömminkin tehtynä Voi siis olla hyödyllistä kosketella ja vaikka pitää sormia kevyesti kivesten ympärillä ennen kuin menee sinne kasvojen kanssa. Jos kivespussi on tarpeeksi joustava ja roikkuva, voit nyppiä notkeaa nahkaa suulla tai jopa ottaa itse elimen varovasti huulten väliin. Jos taas kivekset ovat pinkeät, on riskittömintä välttää niiden liikuttelua muuten kuin kielellä ja pinnallisesti huulilla painaen, sillä vääränlainen liike voi aiheuttaa kipua.
-heteromies-
[/quote]
"Heteromies" kuten Freddie Mercury.
Hyi helvetti sentään. Miten te naiset alennutte kaikkeen oksettavaan touhuun?
.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:17"]
Tää on tosi noloa mutta oon nuori nainen ja aika kokematon seksin suhteen ja olen pitkään ollut jo suhteessa mutta suihin en oo ottanu ku pelkään tekeväni sen väärin :( oisko jotain neuvoja millä saisin miehen tyydytettyä täysin?
[/quote]
Kannattaakohan tuo sittenkään?
www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288418610923.html
Suihinotostakin voi sitten samalla tavalla saada taudin ilman kortsua kuin perus panemisestakin. (päälle parikymppiset kaveri eivät tätä tienneet ja imivät kaupungin läpi ja saivat klamydian)
Ihmettelen, että kuka nainen nauttii tuollaisesta hommasta. Se on yököttävää ja vastenmielistä ja alistavaa touhua. Miehen ruma elin, kuka pystyy tekemään kyseisiä asioita? Oksettaa pelkkä ajatuskin.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:09"]Mieheni opetti. Kysy rohkeasti, jos ette voi seksistä puhua avoimesti niin miten voitte sitä harrastaa? Mielestäni sen oikean kumppanin kanssa voi puhua aivan mistä tahansa, kokemuksella. Hyvän kumppanin kanssa voit myös nauraa pienille epäonnistumisille, meillä ainakin seksi on ollut sellaista kokeilua ja sitten on löydetty ne hyvät jutut ja naurettu niille höpöhöpöjutuille joita on tullut kokeiltua.
Herkin kohta on se tatin alareuna, älä vedä esinahkaa vahingossa liian taakse ettei satu. Oma mieheni ei myöskään pidä siitä että imee liian voimakkaasti, kielellä ja kädellä pystyy lisäämään nautintoa, esim pyörittelemällä kieltä siellä tatin reunan alla/kohdalla jne ja hieromalla peniksen vartta kun imee/nuolee, myös hieman kääntämällä kättä samalla kun hieroo edes takaisin (vaikeaa aluksi). Pään kääntely myös muuttaa otetta sopivasti ja on helpompaa. Älä yritä mitään liian vaikeaa ennen kuin tunnet että homma sujuu. Huolehdi että suu ei ole ihan kuiva, otat munan suuhun ja imet aina kun vedät päätä pois päin miehen vartalosta. Huulet hieroo tatin reunojen yli edes takaisin. Älä yritä tunkea koko munaa suuhun, kädellä autat varresta ja tärkein on se pääty ("tatti"). Sit kun tuntuu että sujuu niin voi pikkuhiljaa ottaa syvemmälle työntö työnnöltä. Kyllä se siitä!
Sitä paitsi miehet pitävät siitä että nainen on kokemattomampi :) Mieheni on ylpeä siitä että on saanut opettaa ja että olen aika hyvä siinä nykyään :) Jotain vinkkejä olen saanut myös telkkaristakin (joku brittidokumentti tai vastaava) ja joitain tullut ihan käytännössä harjoittelemalla opittua.
[/quote]
Niin ja kun pysähdyt välillä nuolemaan saat sopivasti tauon imemiseen ja pään edestakasliikkeeseen ;)