Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa miehelle etten halua seksiä jatkuvasti?

Vierailija
16.05.2012 |

En tiedä miten sanoa miehelleni etten jaksa joka päivä harrastaa seksiä. Sitä siis harrastetaan meillä joka päivä, useasti sekä aamulla että illalla. Miten sanoa miehelle nätisti etten todellakaan jaksa koko ajan olla jalat levällään? En edes tajua miten hän jaksaa koko ajan.

Välillä ollaan käyty normaalisti nukkumaan, mutta sitten mies alkaa mua lämmittelemään ja olen huono sanomaan ei...

Yritämme kyllä saada vauvan alulle, mutta ei kai sitä tarvitse koko ajan olla rakastelemassa?

Mieheni on mua 8 vuotta vanhempi (yli 40 v.) ja sekin kummastuttaa mua miten jaksaa koko ajan olla niin viriili. Olen tarkistanut kaapit eikä mistään löydy sinisiä pillereitäkään :)

Oikeasti, miten sanoa nätisti, että vähempikin riittäisi???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä menee muuten? Teettekö yhdessä kotitöitä tai onko yhteisiä harrastuksia tai perhetuttuja?

Ellei ole, tuntuisi siltä, että mies elää alapäänsä varassa eli ei kykene henkiseen yhteyteen tai peittelee jotain ongelmiaan uppoutumalla seksiin.

Jos teille molemmille olisi ok harrastaa seksiä monta kertaa päivässä, niin eihän siinä mitään. Sinua ilmeisesti kyllästyttää noin tiivistahtisuus ja eipä muu auta kuin ottaa aihe kauniisti puheeksi muulloin kuin vuoteessa. Eli kerrot rakastavasi miestäsi, mutta seksi ei ole ainia tapa osoittaa sitä, vaan haluat muutakin yhteistä.

Vierailija
2/7 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on helpompaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano juuri noin, kun otsikossa lukee. Et halua niin paljon seksiä. Minusta sinun kyllä kannattaisi antaa aina, kun miestäsi haluttaa. Varsinkin, jos haluat hänen pysyvän uskollisena. Alkaa nimittäin yllättäen vieraat naiset kiinnostamaan siinä vaiheessa, kun se oma laittaa jalat ristiin. Ne halut eivät asiasta puhumalla vähene.

Vierailija
4/7 |
19.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen, että miehesi haluaa sua noin useasti.

Vierailija
5/7 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oma vaimo suostuisi yhtä usein myös seksiin.

Miehesi on hyvin onnekas kun hänellä on sinut.

Vierailija
6/7 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille vaikka, että päätä särkee, nukuttaa, jos vaikka joku toinen kerta, nyt ei ole sopiva hetki... Siitä se alkaa, älä masennus -kyllä sinustakin voi kehittyä ihan kunnon pihtari.

Vierailija
7/7 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä seksielämä loppuu, kuinhan sen vauvan saatte alulle ja viimeistään kun se syntyy. Aikasi kun pihtaat, niin mies hakee seksinsä muualta ja saat olla ihan rauhassa. Onko sitten hyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi