Olin kylpylässä ja ihmettelen
Nuoret naiset eivät pese itseään ja alapäätä kunnolla, vähän vettä laskevat niskaansa. Itse peseydyn ja kunnolla.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:52"]Jos ne peseytyvät omassa huoneessaan omilla saippuoillaan ym sen uima-altaissa oleilun jälkeen? Näin me tehtiin kun kylpylässä oltiin.
[/quote] Tarkoitus on peseytyä myös ENNEN altaaseen menoa.....
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:52"]
Jos ne peseytyvät omassa huoneessaan omilla saippuoillaan ym sen uima-altaissa oleilun jälkeen? Näin me tehtiin kun kylpylässä oltiin.
[/quote]
Eikös se olennaisin puhdistautuminen tehdään ennen kuin mennään samaan veteen jossa muutkin ui? Aivan sama miten puhdistautuvat sieltä poistuttuaan.
Otsikon perusteella luulin, että karvoista taas puhuttaisiin. :(
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:52"]
Jos ne peseytyvät omassa huoneessaan omilla saippuoillaan ym sen uima-altaissa oleilun jälkeen? Näin me tehtiin kun kylpylässä oltiin.
[/quote]
Eikös se olennaisin puhdistautuminen tehdään ennen kuin mennään samaan veteen jossa muutkin ui? Aivan sama miten puhdistautuvat sieltä poistuttuaan.
[/quote]
Peseytyminen ennen uimaanmenoa on juoksevan veden alla itsensä huuhtelu, ei jynssääminen saippualla. Suihkussakäynti uimisen jälkeen on omavalintaista.
Juuriharjalla ja mäntysuovallako sieltä pitäisi hangata? Miksi ap kyttää muiden pesemistä niin kovin kiinnostuneena?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:59"]Juuriharjalla ja mäntysuovallako sieltä pitäisi hangata? Miksi ap kyttää muiden pesemistä niin kovin kiinnostuneena?
[/quote]En kytännyt, sivusilmällä vilkuilin. Ihmiset eivät peseydy kunnolla. Vähä vettä laskee karvotukseen.
Jaahas, kyykkyvatkaaja avautuu. Kyykyssä.
ap tietysti rassaa pulloharjallakin...
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:50"]
Nuoret naiset eivät pese itseään ja alapäätä kunnolla, vähän vettä laskevat niskaansa. Itse peseydyn ja kunnolla.
[/quote]
Entäpä jos ne ovat peseytyneet ennen kylpylään tuloa. He vain eivät ole niin likaisia kuin sinä, eikä kuuraamista tarvita.
Peseydyn suihkussa aamuin illoin perusteellisesti. Jos välissä käyn uimahallissa, en jynssää itseäni siellä yhtä perusteellisesti kuin kotona suihkutellessani.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:50"]
[/quote]
Entäpä jos ne ovat peseytyneet ennen kylpylään tuloa. He vain eivät ole niin likaisia kuin sinä, eikä kuuraamista tarvita.
Peseydyn suihkussa aamuin illoin perusteellisesti. Jos välissä käyn uimahallissa, en jynssää itseäni siellä yhtä perusteellisesti kuin kotona suihkutellessani.
[/quote]Uskotko itsekkään tuohon, eivät ole yhtä likaisia kun minä. He eivät peseytyneet kunnolla. Minä peseydyin.
Naiset on noloja, opetelkaa tavoille
Altaissakin lilluvat kaikki. Luulisi et peseytyisivät kunnolla sen jälkeen, mut eivät viitsi. Ilmanko miehetkin lähtevät vieraisiin.
Just tollasten kyttääjien takia en uimahalleissa tai kylpylöissä käy. Tuijotetaan silmä kovana, että kuka pesee römpsänsä ja kuinka hyvin. Kuvottavaa!
Kyllä se peseytyminen on tärkeää sekä ennen että jälkeen uimisen. Ennen siksi, ettei vie likaa, rasvaa ja meikki- ym. tuotteita ihollaan ja hiuksissaan altaisiin, ja jälkeen siksi, että kaikki eivät kuitenkaan peseydy ennen altaaseen menoa. Ja sitten vielä se kloori pestävä iholta.
Saippual tuhero pestävä ennen ja jälkeen
Mä olin keväällä kylpylässä ja kävin suihkussa omassa huoneessa ennen altaille menoa.