Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kylpylässä ja ihmettelen

Vierailija
29.11.2014 |

Nuoret naiset eivät pese itseään ja alapäätä kunnolla, vähän vettä laskevat niskaansa. Itse peseydyn ja kunnolla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne peseytyvät omassa huoneessaan omilla saippuoillaan ym sen uima-altaissa oleilun jälkeen? Näin me tehtiin kun kylpylässä oltiin.

Vierailija
2/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyvatkaten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:52"]Jos ne peseytyvät omassa huoneessaan omilla saippuoillaan ym sen uima-altaissa oleilun jälkeen? Näin me tehtiin kun kylpylässä oltiin.
[/quote] Tarkoitus on peseytyä myös ENNEN altaaseen menoa.....

Vierailija
4/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:52"]

Jos ne peseytyvät omassa huoneessaan omilla saippuoillaan ym sen uima-altaissa oleilun jälkeen? Näin me tehtiin kun kylpylässä oltiin.

[/quote]

Eikös se olennaisin puhdistautuminen tehdään ennen kuin mennään samaan veteen jossa muutkin ui? Aivan sama miten puhdistautuvat sieltä poistuttuaan.

Vierailija
5/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin, että karvoista taas puhuttaisiin. :(

Vierailija
6/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:52"]

[/quote]

Eikös se olennaisin puhdistautuminen tehdään ennen kuin mennään samaan veteen jossa muutkin ui? Aivan sama miten puhdistautuvat sieltä poistuttuaan.
[/quote]

Peseytyminen ennen uimaanmenoa on juoksevan veden alla itsensä huuhtelu, ei jynssääminen saippualla. Suihkussakäynti uimisen jälkeen on omavalintaista.

Vierailija
7/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuriharjalla ja mäntysuovallako sieltä pitäisi hangata? Miksi ap kyttää muiden pesemistä niin kovin kiinnostuneena?

Vierailija
8/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:59"]Juuriharjalla ja mäntysuovallako sieltä pitäisi hangata? Miksi ap kyttää muiden pesemistä niin kovin kiinnostuneena?
[/quote]En kytännyt, sivusilmällä vilkuilin. Ihmiset eivät peseydy kunnolla. Vähä vettä laskee karvotukseen.

Vierailija
9/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kyykkyvatkaaja avautuu. Kyykyssä.

Vierailija
10/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tietysti rassaa pulloharjallakin...

Vierailija
11/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:50"]

Nuoret naiset eivät pese itseään ja alapäätä kunnolla, vähän vettä laskevat niskaansa. Itse peseydyn ja kunnolla.

[/quote]

Entäpä jos ne ovat peseytyneet ennen kylpylään tuloa. He vain eivät ole niin likaisia kuin sinä, eikä kuuraamista tarvita. 

Peseydyn suihkussa aamuin illoin perusteellisesti. Jos välissä käyn uimahallissa, en jynssää itseäni siellä yhtä perusteellisesti kuin kotona suihkutellessani. 

Vierailija
12/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:50"]

[/quote]

Entäpä jos ne ovat peseytyneet ennen kylpylään tuloa. He vain eivät ole niin likaisia kuin sinä, eikä kuuraamista tarvita. 

Peseydyn suihkussa aamuin illoin perusteellisesti. Jos välissä käyn uimahallissa, en jynssää itseäni siellä yhtä perusteellisesti kuin kotona suihkutellessani. 
[/quote]Uskotko itsekkään tuohon, eivät ole yhtä likaisia kun minä. He eivät peseytyneet kunnolla. Minä peseydyin.

Vierailija
13/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on noloja, opetelkaa tavoille

Vierailija
14/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altaissakin lilluvat kaikki. Luulisi et peseytyisivät kunnolla sen jälkeen, mut eivät viitsi. Ilmanko miehetkin lähtevät vieraisiin.

Vierailija
15/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollasten kyttääjien takia en uimahalleissa tai kylpylöissä käy. Tuijotetaan silmä kovana, että kuka pesee römpsänsä ja kuinka hyvin. Kuvottavaa!

Vierailija
16/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se peseytyminen on tärkeää sekä ennen että jälkeen uimisen. Ennen siksi, ettei vie likaa, rasvaa ja meikki- ym. tuotteita ihollaan ja hiuksissaan altaisiin, ja jälkeen siksi, että kaikki eivät kuitenkaan peseydy ennen altaaseen menoa. Ja sitten vielä se kloori pestävä iholta.

Vierailija
17/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippual tuhero pestävä ennen ja jälkeen

Vierailija
18/18 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin keväällä kylpylässä ja kävin suihkussa omassa huoneessa ennen altaille menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä