Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi, iphone vai android?

Kumman valitsen?
05.10.2021 |

Ja millä perusteella?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhone.

Idioottivarma. Kaikki vaan toimii, eikä ongelmia ole.

Turvallisempi kuin Android.

Kestää, kestää ja kestää.

Jos on Mac ja iPad, niin ei muuta kannata ostaa.

Täyttä roskaa tänä päivänä tuo "turvallisempi"

Vierailija
22/81 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sain ekan iPhonen noin 1kk sitten. Sitä ennen historia puhelinten osalta ollut Nokia Lumia, Samsung, pari honoria. Eli pääasiassa Android käyttäjä. Muutama eka päivä meni itkiessa ja kiukutellessa (kärjistetysti) kun toiminnot hiukan erilaisia, eikä ollut takaisinpäin nuolta ja vaikka mitä pieniä eroavaisuuksia. Eli hermo meni.

Nyt kun olen oppinut käyttämään niin puhelimen käyttö onkin ihan helppoa. Puhelin toimii sujuvammin, paljon sujuvammin. Tuntuu paljon laadukkaammalta. Ei töki, ei ole muisti täynnä, ei jumitu. Jotenkin vain niin paremman tuntuinen. En kyllä enää vaihtaisi pois.

Ostit varmaan saman hintaluokan iPhonen kuin nuo Anterotkin?

No en... Taisi olla vajaa tonni hinnassa eroa. Sepä selittää kyllä asiaa osittain.. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPhone ylivoimainen.

Vierailija
24/81 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat silkkaa paskaa.

Vierailija
25/81 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makukysymys.

Vierailija
26/81 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Android, jos arvostat toiminnallisuutta. Iphone, jos menet massan mukana ja olet höynäytettävissä

Vierailija
27/81 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonen keskeisin hyöty on synergia Macin kanssa, ja jos on ennenkin sitä käyttänyt niin totta kai käyttöliittymä on intuitiivisempi.

Androidissa enemmän vaihtoehtoja, ja samalla rahalla saa vähintään saman laatuisen luurin kun iPhonessa maksaa merkki. Jos haluaa hyvän niin yhtä hyvän saa kuin Applen jos laittaa saman verran rahaa. Halvemmallakin saa hyvän.

iPhonessa ärsyttää oma laturi, kaikki muut käyttää samaa.

Mulla oli ennen MacBook ja sen kanssa iPhone mut nyt PC ja Android.

Vierailija
28/81 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin iphoneja vuodesta 2007 käyttäneenä sanoisin että Iphone on paras, se vaan toimii paremmin kuin Androidit.

Itse inhoan kaikkea tekniikkaa enkä halua siihen syvemmin perehtyä, haluan vain että netit ja puhelut toimii.

Negatiivista Iphonessa: jonkinverran ylihintainen, saat maksaa Applelisää, sekä se että jättivät taannoin kuulokeliitännän pois (Applen omat bluetooth-kuulokkeet sikahintaiset eivätkä edes hyvät, kvg!).

Vierailija
29/81 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IPhone

- Varmempi 

- Toiimii paremmin yhteen Mac:ien kanssa91

Onks pakko ostaa mäkki jos ei haluu eikä tee graffaa?

Vierailija
30/81 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IFöönin tekninen etu suli Jobsin kuoltua. Nykyisin pahasti jo jäljessä kalliimmassa hntaluokassa, mutta hinnoittelu yhä ennallaan. Toki kytkeytyy yhä sujuvastl Macceihin.

Vierailija
31/81 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin MacBookin, ja sittenpä piti melkein kaikkien laitteiden olla Applea, että pääsee arjessa helpommalla.

Nyt on MacBook, iPhone ja iPad. Olikohan joku muukin omena.

Ja turvallisempia …

Vierailija
32/81 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon omistanut sekä Androidin, että iPhonen ja tässä erot:

Android:

- Merkki oli Motorola, tarkemmin en muista.

- Kesti 2,5v ja sitten meni näyttö säpäleiksi kun puhelin putos asvaltille pyöräillessä.

- Oli isokokoinen ja ei mahtunut taskuun (osasyy siihen miks se putos asvaltille).

- Tallennustila täytty nopeesti, vaikka en ladannut kuin jonku 3 sovellusta ja otin kuvia silloin tällöin.

- Kamera oli hintaan nähden loistava.

- Oli kuitenki kiva ensimmäinen älypuhelin ja sellaisena paljon parempi kuin iPhone.

Hinta uutena kaupasta oli 250€

iPhone:

- Tää oli iPhone SE vuosimallia 2016.

- Kesti 5v ja sitten alko akku oleen sen verran kökkö ja puhelin muutenki vähän museoesine, että pitää vaihtaa.

- Pienikokoinen eli just hyvä mulle (mahtuu taskuun ja sopii mun pieniin käsiin). Muut kyllä vitsailee siitä, että miten noin pienellä näytöllä pystyy tekeen mitään :D

- Tallennustilaa paljon enemmän, mutta se saattaa johtua siitä, että on uudempi puhelin.

- Kestävä on ollut: pudonnut varmaan kymmenen kertaa näytölleen asvaltille, eikä siinä oo pienintäkään säröä. Muutenki oon paiskonu tätä puhelinta ihan miten sattuu ja kaiken se on kestänyt. Huimimmat saavutukset on toisesta kerroksesta tippuminen näytölleen ilman vaurioita ja raw-kuvien editoiminen.

- MUTTA IHAN SAIRAAN ISO MIINUS SE SURKEA AKKU!!!

Hinta kaupan poistoaleista vuonna 2018 oli 250€

Seuraavaks puhelimen vaihto edessä. Mietin hetken, että Android vai IOS, koska kummastaki hyviä ja huonoja kokemuksia ja sellaisia myös kuullut. Seuraava taitaa kuitenkin olla se iPhone, koska kaikki makuasiat, joista on turha kiistellä kallistuu mulla niihin (koko, Applen omat sovellukset, yhteensopivuus mun tietsikan kanssa ja helppokäyttöisyys). Ylihinnoittelun aion kiertää ostamalla käytettynä :)

Vierailija
33/81 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone on käytössä suuryrityksissä vaikeamman vakoiltavuuden takia.

Vierailija
34/81 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Androidin Play kaupassa useammin haittaohjelmia sovelluksissa mutta iphonessa taas käyttöjärjestelmässä paljon enemmän vakavia haavoittuvuuksia. Androidilla helpompi välttää ongelmat kunhan ei asenna epäilyttäviä sovelluksia.

Iphonen arvo tippuu euromääräisesti enemmän erittäin kalliin ostohinnan takia. Toksi siitä voi saada jälleenmyynnissä enemmän mutta euroissa siinä häviää koska uutena niin kallis. Esim jos tarkistaa hyvitykset iphone vs Samsung S-sarja, euromääräisesti häviää iphonen kanssa enemmän kun antaa vaihdossa.

Vierailija
35/81 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tietenkin Androidia, koska sen on paljon halvempi kuin Applen Iphonet/padit, en ole koskaan niitä edes käyttänyt.

Näitä budjetti Android padeja saa halvalla 100-150€, ja ne kestää/toimii sen viisi vuotta, mikäli valitsee viisaasti. On pari ollut. Enempää en maksa näistä laitteista. Nyt kyttään Samsung A8:sta, josko saisi pilkkahintaan 4 GT muistilla ja LTE-yhteydellä. Nyt vaikka budjettilaitteen hankkii, niin siinä täytyy olla vähintään 4 Gt muistia, että toimii vielä seuraavat 5 vuotta.

T. Lidl-mies

Vierailija
36/81 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoppa mikrobitin arvostelu.

Vierailija
37/81 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Android on googlen vakoilujärjestelmä ja iPhone ylihintainen kusetus. Tyhmä luuri vaan.

Vierailija
38/81 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

iphone

se vain toimii eikä tarvi murehtia, mikä sovellus on nyt kaapannut laitteesi tai asensitko play kaupasta tuon vain tämän, poista heti

Vierailija
39/81 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPhonella mennään vuodesta toiseen enkä valita yhtään

makuasioista ei voi kiistellä 

Vierailija
40/81 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhonen keskeisin hyöty on synergia Macin kanssa, ja jos on ennenkin sitä käyttänyt niin totta kai käyttöliittymä on intuitiivisempi.

Androidissa enemmän vaihtoehtoja, ja samalla rahalla saa vähintään saman laatuisen luurin kun iPhonessa maksaa merkki. Jos haluaa hyvän niin yhtä hyvän saa kuin Applen jos laittaa saman verran rahaa. Halvemmallakin saa hyvän.

iPhonessa ärsyttää oma laturi, kaikki muut käyttää samaa.

Mulla oli ennen MacBook ja sen kanssa iPhone mut nyt PC ja Android.

Häh? Langaton lataus ja usb-c on ihan sama kuin muissakin laitteissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi