Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkaa ihanaa olisikaan jos saisi poikaystävän

Vierailija
05.10.2021 |

Olisi kivaa istua sohvalla, jutella ja halailla ja pusutella. Vaan ei, taas yksinäinen ilta....

N27

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulle ei aikoinaan kelvannut se kiltti poika? 🥺

Vierailija
22/31 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noh, minä olin sinkku ehkä liian vanhaksi asti, kun vasta parikymppisenä aloin seurustella. Ja ei se parisuhteessa eläminen eikä varsinkaan seksi ollut ollenkaan sellaista, mistä olin aina haaveillut. Oikeesti yllättävän kamalaa touhua. En yhtään ihmettele, että ihmisiä on jouduttu kautta aikojen oikein patistamaan parisuhteisiin, kuka hullu vapaaehtoisesti sellaiseen suostuu? 

No tietty sitten jos rakastuu niin se on varmaan kivaa puuhaa ainakin sen muutaman vuotta. Kyllä tiedän ihmisiä, joilla se rakkaus on kestänyt ja kasvanut vaan vuosien mittaan, mutta ei sellainen rakkaussuhde ole mikään synonyymi parisuhteelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Eipä tuo nyt niin kummoisia naiselta vaadi. 

Vierailija
24/31 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaismiehet=tummia adoniksia, joiden äidinkieli on amouri

Vierailija
25/31 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut mulla onkin poikkis.

M23

Ratsastaako sen sun päälle. Antaako peppua =)

Voi varjele, kun tietäisit ; )

M23

Oi sitä tunnetta kun kassit läiskyy vasten nuoren miehen peppua!

Vierailija
26/31 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut mulla onkin poikkis.

M23

Ratsastaako sen sun päälle. Antaako peppua =)

Voi varjele, kun tietäisit ; )

M23

Oi sitä tunnetta kun kassit läiskyy vasten nuoren miehen peppua!

Oletko katolilainen pappi?

Vierailija
27/31 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saada mies?

Italialaiset brasilialaiset naiset noutavat suomalaisia ​​miehiä FB: ssä ja IG: ssä. Mutta älä tee niinkuin he tekevät - he ottavat naimisissa olevia miehiä. Älä tuhoa perheitä tarkoituksella kuten nuo brasilialaiset kullankaivajat.

Vierailija
28/31 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyviä miehiä ole vapaana ollenkaan, ainakaan Helsingissä. Yksin täytyy olla

N28

Ootko sä se joka aina tekee niitä "Helsingissä ei ole sinkkumiehiä" ketjuja? Samaa itkua illasta toiseen.

Vierailija
29/31 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun iässä pitäisi olla jo lapsia ja sä vielä haaveilet 'pusuttelusta' kuin joku teini. Oi voi

Kommenttisi on kylmä ja typerä. Ap on ihan oikeassa. Kyllä minä 55 vuotiaskin, otan välillä vaimon kainalooni. Läheisyys on tärkeämpää kuin seksi. Se on koko homman ydin.

m55

Vierailija
30/31 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea muuta kuin mukavaa, mä nautin kyllä tästä itsenäisyydestä ihan täysiä, suhteissa ehkä se eka vuosi on jotain mistä voisi sanoa mukavaa, muuten se on yksi taistelutanner.

Eipäs nyt yleistetä. Kuulostaa vähän katkeralta.

Jos kemiat kohtaavat, arvomaailmat ovat samat, keskusteluyhteys löytyy luonnostaan ja suhteesta pidetään yhdessä "huolta", voi suhde jatkua hyvinkin onnellisena vuosia.

Tietysti parisuhteeseen - kuten mihin tahansa ihmissuhteeseen - kuuluu huonot, vaikeat hetket ja haasteet. Tulee erimielisyyksiä, kriisejä elämässä, riitojakin. Ei niiltä voi välttyä, kuuluu ihmisyyteen. Silti, kyllä suhde voi olla hyväkin ja tuoda onnellisuutta ja turvaa silloin, kun elämä muuten potkii päähän. Oikean ihmisen kanssa on hyvä jakaa elämän hyvät ja ei huonot hetket.

Vierailija
31/31 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea muuta kuin mukavaa, mä nautin kyllä tästä itsenäisyydestä ihan täysiä, suhteissa ehkä se eka vuosi on jotain mistä voisi sanoa mukavaa, muuten se on yksi taistelutanner.

Eipäs nyt yleistetä. Kuulostaa vähän katkeralta.

Jos kemiat kohtaavat, arvomaailmat ovat samat, keskusteluyhteys löytyy luonnostaan ja suhteesta pidetään yhdessä "huolta", voi suhde jatkua hyvinkin onnellisena vuosia.

Tietysti parisuhteeseen - kuten mihin tahansa ihmissuhteeseen - kuuluu huonot, vaikeat hetket ja haasteet. Tulee erimielisyyksiä, kriisejä elämässä, riitojakin. Ei niiltä voi välttyä, kuuluu ihmisyyteen. Silti, kyllä suhde voi olla hyväkin ja tuoda onnellisuutta ja turvaa silloin, kun elämä muuten potkii päähän. Oikean ihmisen kanssa on hyvä jakaa elämän hyvät ja ei huonot hetket.

Riippuu ihmisistä. Jotkut riitelee kaikkien kanssa, mä taas en varmaan ikinä ole riidellyt kenenkään kanssa vaan olen hyvin sopuisa tyyppi. Uskoisin, että parisuhde sopisi minulle hyvin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi