Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pyörittää minua ja eksäänsä

Vierailija
05.10.2021 |

Tutustuin tähän mieheen joitakin kuukausia sitten. Hän on välillä käynyt minun luona, ollaan edetty tosi hitaasti. Hän ei ole sanonut että tykkää minusta eikä muuta vastaavaa.
Mutta hän ehdottelee itse tapaamista ja tekemistä ja meillä on aina kivaa. Hän itse aloitti pussailun ja antaa aina pusuja kun lähtee.
Eli meillä on tavallaan kaveri suhde mutta kuitenkin hän aina haluaa myös pussailla joten kuvittelin siitä että hän tykkää minusta ja että meille voisi tulla jotain. Menin sitten rakastumaan tai ainaki ihastumaan ihan liian paljon. Ei päivässä varmaan ole puoltakaan tuntia kun en ajattelisi häntä.

Noh muistan kun hän ekalla kerralla kertoi että hänellä meni exän kanssa poikki ja että on ollut siitä paskana mutta aikoo jatkaa van elämää.

Välillä kun mies on kotonaan hän laittaa kokoajan snäpissä viestiä. Välillä taas ei laita oikein yhtään, ehkä yhden tai kaksi päivässä, eikä vastaa minun kaikkiin viesteihin. Niissä snäpeissä mitä laittaa niin näkee selvästi ettei ole kotonaan vaan jonkun naisen luona. Arvatenkin exä.

Olen aika rikki tästä tilanteesta. Ihastun oikeasti todella harvoin. Olen kuitenkin jo kohta 27v. Minulla on ollut 2vakavampaa suhdetta elämäni aikana. Aina minut on rikottu ja nyt taas.
Siis vaikka mieshän ei mitään ole vihjaillut/sanonut että me oltais jotain niin mulle vaan tuli tunne että voitais olla koska aina kun ollaan nähty niin meillä on ollut niin kivaa ja läheisiä hetkiä.

Entiedä mitä tällä haen. Halusin vaan avautua. Jos saisin miehen suoraan kiinni että on eksänsä luona niin voisin sanoa että heihei, mutta en kehtaa syytellä kun ei ole "todisteita".

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Vierailija
2/11 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan sanoa heihei, eikä mennä pusutteluja pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kannattaa lopettaa tuo sillä tuo vaikuttaa siltä että tuo mies vaan pelailee sun kanssa.

Vierailija
4/11 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä että onko asia noin.

Vierailija
5/11 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi omanarvontuntoista jättää moinen douchebag.

Vierailija
6/11 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää vaan saada mustasukkaisuutta aikaan ex ssä... Et sä oo mitään muuta kuin se ihminen jolla näytetään että ei mu tarvitse olla yksin jos erottaa lopullisesti.

Vierailija
7/11 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaa pillua.

Vierailija
8/11 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan tuolla tiellä, jos haluat pettyä. Miksi sinun olisi saatava todisteita? Nehän kirkuvat edessäsi muutenkin. Jos saisit miehen kiinni "rysän päältä", muuttuisiko suhteenne paremmaksi? Epäilen. Olisit jatkossakin epävarmalla pohjalla miehen luotettavuuden suhteen.

Kerää omanarvontuntosi rippeet kasaan, ja kerro miehelle, että et ole pyöriteltävissä, ja että parempi lopettaa tähän, ellei mies ole vielä sinut menneisyytensä kanssa ja valmis sitoutumaan.

Vierailija
9/11 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin itsekkin ajattelin että tuskin olen hänelle mitään. Paitsi juuri joku peliväline.

Se on vaan kun ihastuu niin hankala noin vaan sanoo heippa ja antaa olla. Mutta pitänee yrittää.

ap

Vierailija
10/11 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna römpsää ni kyl se eksä unohtuu

Vierailija
11/11 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä 27v:llä on joku v***n snäppi? Taitaa olla idiootti löytänyt toisen vastaavan. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi