Kaikki työ tuntuu paskalta
V*tuttaa ja itkettää joka aamu, kun pitää lähteä töihin. Sama toistuu jokaisessa työpaikassa, joten ei ole siitäkään kiinni. Miten tällaista voi kukaan jaksaa monta kymmentä vuotta putkeen? Olen ihan loppu.
Kommentit (36)
Ei tunnu jos:
A) löydät työstäsi merkityksellisyyttä (ei pelkkä palkka)
B) asenteesi on kunnossa
Mua lähinnä ärsyttää pomot eikä niinkään varsinainen työ. Esimiehet ei tykkää minusta kun en ole mikään perinteinen alistuva nainen jota voi mielensä mukaan kyykyttää. Pidän puoleni ja se ei tunnu kelpaavan. Suomalainen työelämä on mielestäni todella synkkää ja joustamatonta pääosin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu jos:
A) löydät työstäsi merkityksellisyyttä (ei pelkkä palkka)
B) asenteesi on kunnossa
Mitä toi kohta B tarkoittaa?
Ap
Siksihän siitä maksetaan.
Eihän se muuten työltä tuntuisikaan.
Mä oon tykännyt tasan yhdestä työpaikasta, liksakin oli kohdillaan. Jos en saa saman alan töitä niin eipä kyllä kiinnostele tehdä muutakaan, kaikki muut duunit on ollu enemmän tai vähemmän kuraa. Elän toistaiseksi tuilla hyvällä omallatunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kannattanut opiskella.
Ammattikoulu ja ammattikorkea suoritettu. Vieläkö pitää lisäksi joku koulutus hankkia? Ja millä rahalla kun kaikki opintotukikuukaudet on käytetty?
Ap
Vierailija kirjoitti:
V*tuttaa katsella bussin ikkunasta taivaalla lentäviä lintuja: nuokin elävät elämänsä VAPAINA
Mikä estää sua olemasta "taivaan lintu"?
Voi sitä ihminenkin elää luonnosta luonnossa. Vaatii tietysti hieman, että saa ruuan ja lämpöä näin kylmempinä aikoina, mutta mahdollista se on.
Helpommalla päsee, kun lähtee lämpimämpiin maihin, mutta siellä on muita murheita.
Tutustu historiaan, niin opit tai sitten vaan käyt sielä töissä.
Omavarainen M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*tuttaa katsella bussin ikkunasta taivaalla lentäviä lintuja: nuokin elävät elämänsä VAPAINA
Mikä estää sua olemasta "taivaan lintu"?
Voi sitä ihminenkin elää luonnosta luonnossa. Vaatii tietysti hieman, että saa ruuan ja lämpöä näin kylmempinä aikoina, mutta mahdollista se on.
Helpommalla päsee, kun lähtee lämpimämpiin maihin, mutta siellä on muita murheita.
Tutustu historiaan, niin opit tai sitten vaan käyt sielä töissä.
Raha..
Pitää löytää paikka jota rakastaa, ja järkätä itsensä sinne töihin 😍
Muakin vitutti mennä joka aamu jonnekin töihin, mutta nykyään teen kivoja töitä kotona. Heräilen joskus aamulla 9 jälkeen hitaasti ja aloitan työt joskus 10 jälkeen tai viimeistään 11 aikoihin ja teen omaan tahtiin, kunnes laitan koneen kiinni.
Mukavaa ja leppoisaa ollut jo viimeiset 4 vuotta eikä enää vituta.
Miten kirjanpitäjä voi vetää itseään rälläkällä jalkaan töissä niin että näyttää tapaturmalta? Kaverin puolesta kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Miten kirjanpitäjä voi vetää itseään rälläkällä jalkaan töissä niin että näyttää tapaturmalta? Kaverin puolesta kysyn.
Mä olen toimistossa myös ja olen suunnitellut varastohyllyjen kaatumista päälleni, arkistohyllyjen väliin litistymistä, saksilaatikkoon kaatumista, tulostimen räjähdystä ja vaikka mitä.
Nyt korona-aikana on alkanut ärsyttää, että ihminen on päättänyt järjestää elämänsä niin, että leijonan osa päivästä pitää viettää töissä johon pitää mennä joka päivä tiettyyn aikaan mennessä ja jossa täytyy olla tietty aika. Se vielä menisi että saisi tehdä sen verran kuin haluaa sillon kuin haluaa.
Teillä varmaan onkin. Minulla on mukavaa kotona.
Ap