Mies osti minulle lahjaksi Playstationin - on pettynyt etten pelaa tarpeeksi
Olen maininnut pleikkarin muutaman kerran, koska veljeni on kehunut joitain pelejä, että minäkin saattaisin tykätä. Olen pelaillut lapsena ja aikuisenakin jonkin verran konsoli- ja PC-pelejä, joten olen haaveillut ääneen vain. En kuitenkaan tosissani ajatellut ostavani.
Mies ostikin pari viikkoa sitten minulle Playstationin syntymäpäivälahjaksi, muttei tajunnut lainkaan, ettei minulla ole aikaa tai välttämättä jaksamista, vaikka aikaa on. Nyt esimerkiksi tietysti palstailun ajan olisi, mutten vaan jaksa.
Olen TIETYSTI tosi kiitollinen tästä arvokkaasta lahjasta, mutta juuri nyt en vain ole ehtinyt kuin pikaisesti tutustua tuohon haaveilemaani peliin, joka ladattiin pleikkarille.
Mies on tästä tosi pahoillaan, ja minua ehkä vähän säälittää, ja olen siis pahoillani itsekin. En silti koe, että minun pitäisi _säälistä_ istahtaa alas ja pelata ja vielä ikään kuin varmistaen, että mies panee sen merkille. Näen tämän asetelman sieluni silmin.
Oletteko te saaneet lahjaksi jotain, joka olisi jäänyt vähälle käytölle, ja lahjan antaja olisi tästä loukkaantunut ja ehkä jopa suoraan ilmaissut sen?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Voi ei :/ Onpa ikävä tilanne molemmille, kun toinen luuli hankkineensa huikean lahjan ja toinen nyt sitten kokee painetta osoittaa kiitollisuutta.
Olisiko teidän mahdollista pelata yhdessä? Sit se olisi samalla yhteistä aikaa?
Mä kyllä varmaan yrittäisin tuossa kohtaa löytää ainakin alkuun vähän aikaa pelailla, jos se ei ihan itsensä pakottamiseksi mene. Tilaisuutta voisi käyttää vaikka palstasta vieroittautumiseen, koska eihän tämä kenelläkään meistä hyvää tee :D
Tosi kiva kommentti!
Pelailin tosiaan vähän (tosi vähän kyllä), mutta keskittyminen herpaantui väsymykseen ja tekemättömiin asioihin. Kumma kun niin ei yhtä helposti käy palstaillessa…
Hyvä idea etsiä joku kaksinpeli, muistelen että oli ainakin joku yhteistyöhön perustuva vankilapakopeli. Täytyy pyytää miestä tutkimaan! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
jätä sika ja osta kunnon pc pelikone.
En jätä pleikkarin takia, ja meillä on jo yksi pelikone!
Ap
Kyllä sinä vielä ehdit pleikkaria käyttää, vaikka juuri nyt et olisikaan koko ajan pelaamassa! Ihmisten pelaamiseen käyttämä aika ja panostus myös vaihtelee, ja voi pleikkari olla hyvä ostos ja kokemus, vaikka sitä ei tulisi tuhansia tunteja käytettyä. Nythän pystyt kuitenkin omaan tahtiisi tutustumaan peleihin, ja pelaamaan sitten kun sinusta siltä tuntuu.
Minä olen ollut vähän samassa tilanteessa. Tykkään pelata pelejä, mutta työn ja muiden harrastusten takia se on jäänyt vähemmälle.
Mainitsisin joskus miehelleni että pelasin aikoinani yhtä sarjaa, ja hän meni ja osti minulle kaikki sarjaan kuuluvaa viisi peliä.
Sitten hän kyseli miksi en ole pelannut enemmän, mutta sanoin vaan ettei ne pelit mihinkään katoa vaikka en pelaisi niitä juuri NYT. Saattaa mennä vuosikin että innostun taas pelaamaan enemmän.
Voi ei :/ Onpa ikävä tilanne molemmille, kun toinen luuli hankkineensa huikean lahjan ja toinen nyt sitten kokee painetta osoittaa kiitollisuutta.
Olisiko teidän mahdollista pelata yhdessä? Sit se olisi samalla yhteistä aikaa?
Mä kyllä varmaan yrittäisin tuossa kohtaa löytää ainakin alkuun vähän aikaa pelailla, jos se ei ihan itsensä pakottamiseksi mene. Tilaisuutta voisi käyttää vaikka palstasta vieroittautumiseen, koska eihän tämä kenelläkään meistä hyvää tee :D