Miksi en kelpaa? En ikinä löydä naista(lesbo)
Olen ilmeiseti liian ruma ja lihava. Miehille kelpaisin mutta en naisille. Ja itse ennmisstö halua.
Kommentit (7)
Kyllä sä kelpaat! Aivan varmasti. Minäkin luulin etten kelpaa kellekään, olen alipainoinen lyhyt lihakseton tikkumies.. :( Kun paljastin olevani homo ajattelin että kaikki kaverit hylkää heti.. Mutta ei, sainkin kuulla että lapsuudenystäväni (jota aina olen ihaillut ja kadehtinut) on myös homo, ja salaa ihastunut muhun jo kauan! Nyt seurustellaan.. :) Kyllä säkin jonkun löydät, paino ei ole maailman tärkein asia, jonkun mielestä olet söpö just noin!
Hauskaa, että jopa lesbonaiset kokevat naisten saamisen vaikeana :D
Siis ikävä juttu sinulle - kuten meille miehillekin - mutta hauska huomata tämä.
Se on muuten totta että jos tukka on kunnossa niin ei ole mitään väliä sillä montako kiloa vartaloa sen alapuolella on..
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:13"]
Hauskaa, että jopa lesbonaiset kokevat naisten saamisen vaikeana :D
Siis ikävä juttu sinulle - kuten meille miehillekin - mutta hauska huomata tämä.
[/quote]
Hauska? Siis oletko luullut, että naiset kaatuvat lesbonaisten syliin vai mikä huvittaa?
Itse olen bi nainen eikä ulkonäössä ja itsetunnossa ole mitään vikaa. Läpätkin pitäisi olla vähintään ok. Mutta naiset eivät ole niin ilmiselviä lähestyessään ja kiinnostuessaan kuin miehet. Vaikea tietää ja huomata jos ei ole tarkkana.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:13"]
Se on muuten totta että jos tukka on kunnossa niin ei ole mitään väliä sillä montako kiloa vartaloa sen alapuolella on..
[/quote]
Itse muistelen yhä erään viime kesän terassilla tapaamani naisen ihania hiuksia :)
2
Hymy huulille, pilkettä silmäkulmaan, ryhti paremmaksi, hiukset kuntoon ja päälle hyvin istuvat vaatteet niin luulisi naistenkin huomaavan. Ruokavaliosta liika hiilari pois niin laskee ylimääräinen turvotus.
T: bi nainen